Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van H.
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van H. (Pagina: 20 van 20)
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (16-1-2005 14:08:00)
Zoals je zag, er zijn erbij met een complete F.One op de wagen..
Ediezelfbouw... B&C
maar toch vind ik het overdreven eigenlijk
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (16-1-2005 13:58:00)zo had ik het nog niet bekeken, maar dit klopt wel, als in later eens wilt bijvullen zul je 2e hands moeten kopen, maarja, dat vind je ook niet...Topic: Kwaliteit van de duurdere Showtec producten (4-1-2005 12:20:00)
Lieve lieve H,
ligt het nou aan mij of heb jij een klein porseleinen bordje voor je koppie
groetjesneeneenee, ik snap het helemaal, ik ben zelf ook helemaal geen voorstander van het showtec spul, alleen vraag ik me af of hun duurdere spul echt zo slecht is, dat kan ik me namelijk moeilijk voorstellen, maar daar kan ik geen antwoord op vinden.
begrijp me niet verkeerd
Topic: Kwaliteit van de duurdere Showtec producten (4-1-2005 12:18:00)de lichtopbrengst twijfel ik ook niet over, ik bedoel... een msd250 lamp is een msd250 lamp, dat blijft toch hetzelfde lampje, maar het apparaat eromheen, daar gaat het me om.Topic: Kwaliteit van de duurdere Showtec producten (4-1-2005 12:16:00)
zoals je al vermoed zal dat hier zo blijven
Ga naar showtec en laat zij jou maar vertellen wat kwalitatief zo goed is aan hun spul.
Laat dat afwegen tegen een gelijksoortig type lamp van bijv mac.
Kijk dan s wat ze aan antwoorden gaan geven en bekijk s of je uberhaupt wat hebt aan hun produkten en service.
Kom dan hier terug met specifieke gegevens en laat de forummers hier(met verstand van dit soort lampen)tezamen met jou nou s uitvogelen wat voor kwaliteit showtec gebruikt en verkoopt.Heel belangrijk is ook het praatje wat showtec of leverancier je hebt gegeven om toch de showtec aan te schaffen hier ter discussie te stellen.
Zo kom je ergens achter.
groet
groetmaar dat praatje van showtec zelf is uiteraard altijd in hun eigen voordeel
Topic: Kwaliteit van de duurdere Showtec producten (4-1-2005 12:09:00)daar was ik al bang voor dus, maar als iemand nog iemand weet die ermee werkt, vraag het eens hoe het bevalt
Topic: Kwaliteit van de duurdere Showtec producten (4-1-2005 12:00:00)
Mr. Edie schreef:
Ach, dat valt toch nog mee hoor.. Welke 18"/12" zijn 't (merk/type) ?Zoals je zag, er zijn erbij met een complete F.One op de wagen..
Edie
maar toch vind ik het overdreven eigenlijk

om weer ontopic te gaan dan:
wij hebben voor op een carnavals wagen 2 dubbele 18" subs en 2 dubbele 12" tops verhuurd... ik vind het TE... maarja, mij maakt het niks uit
zijn er meer mensen die zo'n dingen verhuren voor op carnavalswagens? want volgens mij is het gewoon doelloos omdat je toch niet zo hard mag (en kan) draaien op een carnavalswagen...
Topic: Kwaliteit van de duurdere Showtec producten (4-1-2005 15:25:00)wij hebben voor op een carnavals wagen 2 dubbele 18" subs en 2 dubbele 12" tops verhuurd... ik vind het TE... maarja, mij maakt het niks uit

zijn er meer mensen die zo'n dingen verhuren voor op carnavalswagens? want volgens mij is het gewoon doelloos omdat je toch niet zo hard mag (en kan) draaien op een carnavalswagen...
Peter schreef:
Er is nog een groot probleem voor Showtec. Ieder jaar brengen ze namelijk een andere serie 'dure' producten op de markt en gooien de oude serie in de prullenbak. Je zal dus in een later stadium niet je huidige apparatuur kunnen aanvullen. Bij Martin zijn het al jaren dezelfde producten en is dat probleem dus veel minder.fredje schreef:
Dan kan je dus die overtuiging om niet een mac bijv te kopen(wat onderbouwd zal moeten zijn),hier ter discussie stellen,Lieve lieve H,
ligt het nou aan mij of heb jij een klein porseleinen bordje voor je koppie
groetjes
begrijp me niet verkeerd

Victor Junior schreef:
Ik ken wel een bedrijf hier in de buurt met hurricane250 heads van showtec, vorige vakantie hielp ik met de showroom inrichten daar, ook nog ff mee geklooid, lichtopbrengst was iig niks mis mee, ook lachuh prisma. Maar had er geen vergelijkings materiaal naast, dus kan niet heel veel zinnigs erover zeggen, k zal binnenkort is vragen hoe die headjes volhouden, misschien volgend schoolfeest ff twee huren.fredje schreef:
Beste H,zoals je al vermoed zal dat hier zo blijven
Ga naar showtec en laat zij jou maar vertellen wat kwalitatief zo goed is aan hun spul.
Laat dat afwegen tegen een gelijksoortig type lamp van bijv mac.
Kijk dan s wat ze aan antwoorden gaan geven en bekijk s of je uberhaupt wat hebt aan hun produkten en service.
Kom dan hier terug met specifieke gegevens en laat de forummers hier(met verstand van dit soort lampen)tezamen met jou nou s uitvogelen wat voor kwaliteit showtec gebruikt en verkoopt.Heel belangrijk is ook het praatje wat showtec of leverancier je hebt gegeven om toch de showtec aan te schaffen hier ter discussie te stellen.
Zo kom je ergens achter.
groet
groet

jeroenvdv schreef:
Das omdat iedereen wordt afgeraden het te kopen, oftewel: niemand heeft het, dus geen ervaringen met de kwaliteit.
ik heb nou al heel veel antwoorden gekregen waarom ik dat spul niet moet kopen, maar nu weet ik nog niks over de kwaliteit van het spul...
Topic: Kwaliteit van de duurdere Showtec producten (3-1-2005 22:24:00)ok, daar hebben jullie gelijk in 
maar over de kwaliteit kan niemand hier wat zeggen?
Topic: Kwaliteit van de duurdere Showtec producten (3-1-2005 20:23:00)
maar over de kwaliteit kan niemand hier wat zeggen?
ok... maar je ziet nou zelf dat die afschrijving ook wel meevalt in vergelijking met die duurdere merken, daar krijg je ook niet veel voor terug 
