Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djblackdevil
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djblackdevil (Pagina: 20 van 20)
Topic: Welke boxen voor 1000 euro? (21-1-2004 22:18:00)Vind ik ook, als ze eerst maar is even de prijs van cd's/singles/platen omlaag doen, even voor de gein, tuurlijk de prijs van de auteurs moet je houden, maardat is echt niet meer dan een euro of 3 per cd (een verzameldan wel te verstaan) Waar gaat dan de rest van de cd heen? Behalve mischien die 7 euro extra voor opnemen enz,Ik betaal dus eerst 23 euro per cd, daarvan gaat een deel naar bumra/stemra, als ik het dan nog draai, moet ik weer bumra/stemre betalen, ik koop platen/cd's enz, maar ik heb geen enorme geld boom, als ze die cd's nou is 5 euro goedkoper maken (wat ze al doen in VS) dan ga ik over met het kopen van cd's, maar dit vind ik te gek!
Topic: Vandaag opgehaald ( 22 dec ) de DENON DN-S3000 (23-12-2003 13:05:00)
Ik draai 2 x in de maand voor 100 personen, Vandaar dat ik een setje wil dat tot 15 0kasn, zodat ik nog een klein beetje extra heb. Ik snap dat het niet top of the bill is, maar met 2 x 600 watt, moet ik toch wel 150 man redden, ik weet het getalletjes zeggen niet veel, maar den kdat het voor het geld het beste is wat ik kan kopen, tuurlijk kan je zeggen dat ik beter door kan sparen, maar ik draai bij nooit meer voor meer dan 150 personen, doe ik dit toch, dan huur ik wat bij. Bovendien moet ik binnenkort ook weer licht kopen, dus het houd ergens op, en dit leek me wel een mooi setje
+
Draai ik voor 50 man, dan kan ik ook alleen top meenemen.
je kan uitbreiden (wat je met die ev (sentry moeilijker gaat)en jbl )
ze zijn niet zo heel groot, die sf 25, moet ik meteen een aanhanger meenemen. ook voor 50 man. Daar heb ik niet zo'n trek in.
Bedankt voor julie replies
Topic: Welke boxen voor 1000 euro? (21-1-2004 21:22:00)+
Draai ik voor 50 man, dan kan ik ook alleen top meenemen.
je kan uitbreiden (wat je met die ev (sentry moeilijker gaat)en jbl )
ze zijn niet zo heel groot, die sf 25, moet ik meteen een aanhanger meenemen. ook voor 50 man. Daar heb ik niet zo'n trek in.
Bedankt voor julie replies
Ik hoor heel verschillenmde normen van de behringers, de 1 zegt 300 de ander 100, wat moet ik geloven? Ik denk zelf heb geen id, aangezien ik ze nog nooit gehoord heb.
Topic: Welke boxen voor 1000 euro? (21-1-2004 19:11:00)Ik heb geluid voor 150 man nodig. Dit moet lekker voll volume zijn. Aangezien ik ook nog licht moet kopen houd het hierbij op. Dus zijn die behringer genoeg voor 150 man, als je ze actief aanstuurt en dus het filter er uit haalt bij de b 1800 x?
bedankt
Topic: Welke boxen voor 1000 euro? (21-1-2004 15:04:00)bedankt
Ik heb tot 150 man nodig, tuurlijk ga iik is testen, maar ik ken niemand die deze heeft staan. Ik hoor vele positieve reacties opo die behringer, lijk mij beter dan die ev/jbl set, als je 50 man feest hebt, laat je gewoon sub thuis.
Ik ga de behringer is even luistren,
bedankt
Topic: Welke boxen voor 1000 euro? (21-1-2004 13:28:00)Ik ga de behringer is even luistren,
bedankt
IK heb op het forum gezocht, maar kon niet genoeg vinden om vergelijkingen te maken. Ik heb 1000 euro tot m'n beschikking voor speakers, zonder versterkers, voor drive-in show. Ik heb nog geen versterkers, maar die huur ik de eerst komende tijd wel. Hij moet 200 man aankunnen. Ik draai van 50 tot 200 personen, dus dacht dat het handig was om 2 x top + 2 x sub te nemen. Maar ik wil ook graag jullie mening. Genre, alles, van hardstyle tot jaren 80, ps heb al rondgekeken, maar vond geen vergelijkingen.
Zelf ben ik aan het kijken voor:
behringer (2* b 1520 2* b1800x)
jbl (2* sf 25)
ev (Sentry 4 2* sub 2* mid 2*laag )
Verder hoor ik goede verhalen over dap, maar heb ik hier genoeg aan?
Ik wil uiterlijk 1000/1100 besteden, aangezien ik ook nog licht nodig heb.
Alvast bedankt.
Topic: DAP MCB-15 (27-12-2003 14:20:00)Zelf ben ik aan het kijken voor:
behringer (2* b 1520 2* b1800x)
jbl (2* sf 25)
ev (Sentry 4 2* sub 2* mid 2*laag )
Verder hoor ik goede verhalen over dap, maar heb ik hier genoeg aan?
Ik wil uiterlijk 1000/1100 besteden, aangezien ik ook nog licht nodig heb.
Alvast bedankt.
nou ik heb ze hier staan, en vergeleken met die koda komt e echt geen bass uit,
Topic: DAP MCB-15 (27-12-2003 13:53:00)wat klinken die boxen trouwens 'raar'
geen bas en vet schel geluid, wat ik met mijn koda boxen niet heb
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (24-12-2003 23:28:00)
geen bas en vet schel geluid, wat ik met mijn koda boxen niet heb
GoeieGast schreef:
Ik vind het ook prima dat ze hier een flinke bon voor geven.
hoe werkt het met de mp3'2s en het zoeken met het ermee? Is dit handig?
Gefeliciteerd!!
Lekker de kerst in
Topic: Pioneer HDJ 1000 (23-12-2003 08:37:00)Gefeliciteerd!!
Lekker de kerst inja, ik vind de hdj 1000 (heb ik zelf) beter zitten als de technics (heeft een vriend van mij) dit omdat technics op je oren drukken en de hdj 1000 over je oren vallen, er komt mooier geluid uit de hdj 1000, kwa demping weet ik het niet, nooit vergeleken. De technics is zeker sterker kwa constructie, maar als jij er goed en voorzichtig mee omgaat dan gaat ie een stuk langer mee
Ps, een scheurtje in je schelp? Hoe krijg je dit voor elkaar, er komt niet vanzelf een scheurtje in lijkt mij, ben je ergens tegen aangestoten, heeft ie los in een case gelegen oid?
Ps, een scheurtje in je schelp? Hoe krijg je dit voor elkaar, er komt niet vanzelf een scheurtje in lijkt mij, ben je ergens tegen aangestoten, heeft ie los in een case gelegen oid?