Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rutger
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 196 bijdrage(n) van Rutger (Pagina: 20 van 20)
Topic: T-4 Eurolite (2-4-2004 11:43:00)
ok tnks
ja ik gloof het wel dat het goedkoper is.
Topic: T-4 Eurolite (1-4-2004 19:11:00)ja ik gloof het wel dat het goedkoper is.
Heeft iemand ervaring met Eurolite t-4 balken??
Groeten,
Rutger
Topic: welke Strobo (2-12-2003 10:20:00)Groeten,
Rutger
maar welke lijkt jullie nou het beste de
showtec`s of de geni?
Topic: welke Strobo (1-12-2003 19:16:00)showtec`s of de geni?
Ik ben ook op zoek naar een strobo ( ong 1500 watt)
IK zit te twijfelen tussen de
Geni FL-1800
www.new-line.nl/v/10937
ShowTec Titan Strobe (SP-1500)
www.new-line.nl/v/3078
en de
ShowTec Jumbo Strobe
www.new-line.nl/v/10937
welke lijkt jullie het beste?
groeten,
Rutger
Topic: Wat kosten jullie nou? (17-11-2003 19:51:00)IK zit te twijfelen tussen de
Geni FL-1800
www.new-line.nl/v/10937
ShowTec Titan Strobe (SP-1500)
www.new-line.nl/v/3078
en de
ShowTec Jumbo Strobe
www.new-line.nl/v/10937
welke lijkt jullie het beste?
groeten,
Rutger
Er stond ook bij dat het nog niet helmaal compleet was.. ( de site )
Toch bedank voor de aanmerkingen!
Groeten,
Rutger
Topic: Wat kosten jullie nou? (6-11-2003 11:42:00)Toch bedank voor de aanmerkingen!
Groeten,
Rutger
BEste collega`s
Wij draaien in den haag / leiden en omstreken.
Wij vragen voor een feest tot 50 man: 100 Euro
tot 200 man: 300 Euro
tot 450 man 500 Euro
tot 1000 man 1000 euro of meer
Als je wilt weten wat we dan allemaal meenemen moet je ff kijken op
www.xtremeonline.nl ( nog niet helemaal compleet...)
groeten ,
Rutger
Wij draaien in den haag / leiden en omstreken.
Wij vragen voor een feest tot 50 man: 100 Euro
tot 200 man: 300 Euro
tot 450 man 500 Euro
tot 1000 man 1000 euro of meer
Als je wilt weten wat we dan allemaal meenemen moet je ff kijken op
www.xtremeonline.nl ( nog niet helemaal compleet...)
groeten ,
Rutger