Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Rutger

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 196 bijdrage(n) van Rutger (Pagina: 20 van 20)

Topic: T-4 Eurolite (2-4-2004 11:43:00)
ok tnks

ja ik gloof het wel dat het goedkoper is.
Topic: T-4 Eurolite (1-4-2004 19:11:00)
Heeft iemand ervaring met Eurolite t-4 balken??

Groeten,

Rutger
Topic: welke Strobo (2-12-2003 10:20:00)
maar welke lijkt jullie nou het beste de

showtec`s of de geni?
Topic: welke Strobo (1-12-2003 19:16:00)
Ik ben ook op zoek naar een strobo ( ong 1500 watt)

IK zit te twijfelen tussen de

Geni FL-1800
www.new-line.nl/v/10937

ShowTec Titan Strobe (SP-1500)
www.new-line.nl/v/3078

en de

ShowTec Jumbo Strobe
www.new-line.nl/v/10937

welke lijkt jullie het beste?

groeten,

Rutger
Topic: Wat kosten jullie nou? (17-11-2003 19:51:00)
Er stond ook bij dat het nog niet helmaal compleet was.. ( de site )
Toch bedank voor de aanmerkingen!

Groeten,

Rutger
Topic: Wat kosten jullie nou? (6-11-2003 11:42:00)
BEste collega`s

Wij draaien in den haag / leiden en omstreken.

Wij vragen voor een feest tot 50 man: 100 Euro
tot 200 man: 300 Euro
tot 450 man 500 Euro
tot 1000 man 1000 euro of meer
Als je wilt weten wat we dan allemaal meenemen moet je ff kijken op
www.xtremeonline.nl ( nog niet helemaal compleet...)

groeten ,

Rutger