Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stefke96

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Stefke96 (Pagina: 20 van 20)

Topic: 10 inch horn top (25-11-2019 12:40:00)
Zeer netjes gedaan!

Twee vragen betreffende de metingen:
-Heb je toevallig ook nog wat afbeeldingen met faseresponse?
-Heb je ook off-axis metingen gedaan?

Betreffende de subs, 250 man op een aardig volume lijkt me niet haalbaar met 1x18" BR per kant, ongeacht de driver.
Dan moet je eerder kijken naar bijvoorbeeld een TH. Mocht je toch nog gaan voor een BR, dan ging ik persoonlijk voor de Faital Pro t.o.v. de B&C DS.
Heb ook nog ergens een paar BR tekeningen liggen die geschikt zijn voor drivers met veel luchtverplaatsing (grote poort), en een heel compact dubbel 18" kastje mocht je interesse hebben.
Topic: QSC of Das Audio: meedenken voor de keuze (17-9-2019 14:21:00)

Tom schreef:

Verder deel ik totaal niet je mening over het agressieve geluid, wat bedoel je nu precies met agressief?
Ik heb met roze ruis gemeten wat deze boxen presteren, en ze hebben nagenoeg een vlakke response als je alles neutraal zet.
Met andere woorden; je kunt ze precies zo laten klinken als je wilt.
Vaak is het agressieve geluid ook gewoon vervorming (wat karakteristiek kan zijn voor een driver), en dat is enkel wat te onderdrukken.
Topic: 10 inch horn top (12-9-2019 17:11:00)
Werken zullen ze zeker, maar excursie is minimaal hoger dan 90 Hz.
Ik zou eerder een FP14000 zetten op degelijke laagkasten, 4X 10" met ND950 kan aardig wat hebben kwa sub.
Topic: 10 inch horn top (12-9-2019 15:31:00)
Ik denk dat je moet oppassen met dergelijk vermogen voor de Faital pro's.
Gezien je ze puur als top wil gebruiken (correct me if I'm wrong), en bewegen dus ook amper.

Ik denk dat je met een powersoft K3 of een nieuwe T serie aardig ver komt.
Daar krijg je dan de hele goede processing (en limiting) bij.
Topic: Oplichter op MP Allen and Heath QU-16 SW Chrascina (12-9-2019 11:03:00)
Hier ook meerdere keren gehad dat de foto's niet klopten.
Eerste wat ik dan ook altijd doe is googelen op het betreffende product, en het is wel al 5x gebleken dat ze gewoon van een andere site afkwamen.
Dan is het voor mij al direct klaar..
Topic: Ervaring Synq digit 2K2 en 3K6 versterkers (15-8-2019 18:18:00)
Saturn 5 is iets duurder dan één 2k2. Versterker is heel modulair opgebouwd, dus bij problemen (welke ik nog geen heb vernomen) vrij simpel.
Topic: Ervaring Synq digit 2K2 en 3K6 versterkers (15-8-2019 14:58:00)
Soundgear is t merk, zit in de UK. Dus enkel vanuit de UK te krijgen. Wel goede service, ookal duurt het wat langer in dit geval.

Dsp modellen zijn in principe ideaal voor simpele sub/top setjes.
Topic: Ervaring Synq digit 2K2 en 3K6 versterkers (15-8-2019 12:06:00)
Denk dat ze te veel lawaai maken voor dergelijke toepassingen. Je kunt misschien eens kijken naar de soundgear saturn versterkers. Wordt lovend over geschreven op engelse fora.
Topic: C7 setje bouwen (14-8-2019 17:47:00)
Mocht je interessen hebben, heb een bijna zelfde set te koop wink ;) . Enkel andere subjes (gaan over de standaard c7 subs heen).
Topic: Vliegen eaw kf850 speakers (30-7-2019 18:37:00)
Als je er een of twee per kant gebruikt, waarom vliegen?