Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van BSS
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van BSS (Pagina: 20 van 20)
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (11-9-2013 09:21:00)
dolle pret toch die bruiloften
Topic: American DJ ST-132 (2-9-2013 09:14:00)
Dus een lichtbrug van 6-8m met daaraan een 8tal ledpars, 4 scanners, wat lichteffectjes en dat soort zaken zou geen probleem mogen zijn? Dat is wat nu doe met de ST-132's.
Al vind ik het ook wat ondingen gezien hun gewicht en hanteerbaarheid. Deze zouden een mooie vervanger kunnen zijn dan.
Topic: PA kofferbakmarkt 14 september in Houten (30-8-2013 09:08:00)Al vind ik het ook wat ondingen gezien hun gewicht en hanteerbaarheid. Deze zouden een mooie vervanger kunnen zijn dan.
je link werkt niet
Topic: Voor iedereen die net begint en vragen heeft over de aanschaf van een lichtset. (27-8-2013 11:57:00)Edit Mod: Dré: Fixed.
Misschien is het tijd om deze sticky weg te halen of aan te passen.
Voor een 300 euro heb je al een compleet showtec lichtsetje. Lijkt me heel wat handiger voor beginners dan losse lampen, dimmerpacks, dmx ..
Ik zou niet meer aanraden om naar de traditionele pars te kijken. Ze hebben hun voordelen, maar voor beginnende dj's en drive ins ben je met zo een par setje flexibeler en sneller klaar.
Topic: American DJ ST-132 (20-8-2013 15:26:00)Voor een 300 euro heb je al een compleet showtec lichtsetje. Lijkt me heel wat handiger voor beginners dan losse lampen, dimmerpacks, dmx ..
Ik zou niet meer aanraden om naar de traditionele pars te kijken. Ze hebben hun voordelen, maar voor beginnende dj's en drive ins ben je met zo een par setje flexibeler en sneller klaar.
waarom stopt adj nu met zo een succesformule?
nog snel ST132's inslaan of gewoon overstappen op de showtecs?
Zijn deze echt evenwaardig of toch net weer wat minder?
Topic: oplichters (17-8-2013 17:19:00)nog snel ST132's inslaan of gewoon overstappen op de showtecs?
Zijn deze echt evenwaardig of toch net weer wat minder?
lijkt me niet veel smaad aan als ie zijn eigen naam niet gebruikt
en zelfs dan. Hij is niet het slachtoffer hé.
Topic: oplichters (16-8-2013 23:41:00)en zelfs dan. Hij is niet het slachtoffer hé.
Is het geen goed idee om een soort lijst van gebruikte namen door oplichters samen te stellen?
Ik lees net in het gestolen topic dat een zekere Mark Vormer er met een pioneer set vandoor is.
Ik heb van deze aardige meneer ook een mailtje in mijn mailbox met de vraag naar dat specifiek materiaal.
Ik vond het al verdacht, last minute en de bekende diefstalgevoelige spullen vragen.
Heb anders wel zin om hem een koekje van eigen deeg voor te schotelen maar dat lijkt me niet zo verstandig.. maar kunnen die lui nu echt ongestraf verder blijven gaan? 't leek me al een idee om ze een fikse waarborg te laten betalen en deze aan het slachtoffer door te storten maarja.. dat komt ook niet goed
Topic: Drive-in show websites (30-7-2013 16:25:00)Ik lees net in het gestolen topic dat een zekere Mark Vormer er met een pioneer set vandoor is.
Ik heb van deze aardige meneer ook een mailtje in mijn mailbox met de vraag naar dat specifiek materiaal.
Ik vond het al verdacht, last minute en de bekende diefstalgevoelige spullen vragen.
Heb anders wel zin om hem een koekje van eigen deeg voor te schotelen maar dat lijkt me niet zo verstandig.. maar kunnen die lui nu echt ongestraf verder blijven gaan? 't leek me al een idee om ze een fikse waarborg te laten betalen en deze aan het slachtoffer door te storten maarja.. dat komt ook niet goed
Er is een verschil tussen wordpress installeren en een skin kiezen
en echt wordpress "ontwikkelen"
Dat eerste is niet moeilijk, maar echt modules ontwikkelen naar je eigen noden is niet zo evident.
En er zijn ook veel mensen die er in slagen in wordpress een lelijke site te maken
Topic: Drive-in show websites (30-7-2013 08:54:00)en echt wordpress "ontwikkelen"
Dat eerste is niet moeilijk, maar echt modules ontwikkelen naar je eigen noden is niet zo evident.
En er zijn ook veel mensen die er in slagen in wordpress een lelijke site te maken
erg knappe site!
Topic: Geen laag meer in full range speaker (28-7-2013 10:48:00)ja dat doe ik in dit geval ook, maar het is wel handig om een handige jongen in de buurt te hebben voor die kleine herstellinkjes
bedankt voor de tips allemaal
bedankt voor de tips allemaal