Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van TB
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van TB (Pagina: 20 van 20)
Topic: Feest in de achtertuin! (5-3-2009 08:54:00)Is het niet juist zo dat distortion ervoor zorgt dat je muziek als "harder" ervaart (en als zeer onprettig!), ondanks dat je DB-meter anders zegt?Topic: Behringer MDX-2100: -10 if +4? (27-1-2009 10:51:00)Deze speakers hebben altijd in een club gehangen en dus nooit on-the-road geweest. Zat gewoon keurig een processor achter, dus vermogen altijd netjes binnen de perken gehouden. Zijn allemaal getest en functioneren prima.
Bij aankoop van alle zes kan ik iets leuks met de prijs doen
Topic: Multiband compressor? (17-1-2009 13:49:00)
Of je dit gaat redden hangt ook volledig van het feest af. Een bruiloftje moet wel gaan, maar een schoolfeest: no way!
Topic: Toppen en bassen (21-2-2009 19:46:00)Wat wil je daarmee dan?
Als je twee versterkers brugt, kun je ieder een speaker aan laten sturen, maar in jouw geval heeft zulks weinig nut.
Topic: 2x FUNKTION ONE F81 of 2x KRK VXT8? (14-2-2009 15:01:00)Als je twee versterkers brugt, kun je ieder een speaker aan laten sturen, maar in jouw geval heeft zulks weinig nut.
De Funktion-One F81 is, zeker in combinatie met een van de kleinere subs van Funktion-One een geweldig klinkende speaker. Omdat de klank moeilijk in woorden uit te drukken is, nodig ik eenieder die geinteresseerd is graag uit om eens te komen luisteren naar de Funktion-One F81 in onze demoruimte. Schroom niet om hiervoor contact met mij op te nemen!
Topic: Nieuwe set EAW, RCF oid. (10-2-2009 08:22:00)Janbo schreef:
Beide speakers gaan hard voor het formaat. Om te voorkomen dat het subjectief wordt heb ik ook de max spl gemeten en op dat vlak geven de kasten niets op elkaar toe, ze gaan echt even hard. Wel is de 522 dus wat helderder, hierdoor kan de indruk ontstaan dat het wat harder is.Reeds gedaan en werkte perfect!
Wat een heerlijke apparaatje is die mixwizard overigens
Topic: Behringer MDX-2100: -10 if +4? (24-1-2009 11:47:00)Wat een heerlijke apparaatje is die mixwizard overigens
Ik heb een erg simpele vraag, maar aangezien ik met dit soort zaken niet zoveel ervaring heb, durf ik het antwoord op de vraag niet met 100% zekerheid te geven.
Ik heb hier twee Behringer MDX-2100 composers (gate, compressor/limiter). Ik sluit deze aan op de inserts van m'n mixwizard (voor vocals, kick en snare). Nu zit er achterop de composers een knopje waarbij je kunt kiezen tussen -10 of +4.
Welke moet ik voor deze toepassing kiezen? Ik heb er geen manuals bij en deze is helaas ook niet te downloaden via de behringer site.
Topic: DAP RB-15 (enkel 15'', 2000W max., 130dB SPL) (23-1-2009 20:19:00)Ik heb hier twee Behringer MDX-2100 composers (gate, compressor/limiter). Ik sluit deze aan op de inserts van m'n mixwizard (voor vocals, kick en snare). Nu zit er achterop de composers een knopje waarbij je kunt kiezen tussen -10 of +4.
Welke moet ik voor deze toepassing kiezen? Ik heb er geen manuals bij en deze is helaas ook niet te downloaden via de behringer site.
Bedoel eigenlijk meer dat het niet bij een rental company is geweest
Topic: DAP RB-15 (enkel 15'', 2000W max., 130dB SPL) (23-1-2009 12:18:00)
Mwah, als ik zie hoe spul wat on the road is geweest altijd terugkomt, zowel technisch als opties, heb ik zo mijn bedenkingen. Als een speaker goed geprocessed en gelimit is, kan ie het heel lang volhouden.
Afijn, on-topic maar!
Topic: DAP RB-15 (enkel 15'', 2000W max., 130dB SPL) (23-1-2009 10:32:00)Afijn, on-topic maar!
BSmeets schreef:
Ik heb de advertentie gevonden, lijken me wel mooie speakers, alleen dat ik ze op moet halen in Utrecht is wat minder.Verder ben ik toch een beetje voorzichtig met tweedehands, je weet nooit wat er gebeurt is met iets, hoe iets behandeld is. Dus ik koop liever nieuw wanneer die mogelijkheid er is.Bij aankoop van alle zes kan ik iets leuks met de prijs doen