Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj_mvandis
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj_mvandis (Pagina: 20 van 20)
Topic: ew100 met EW500 mic (5-4-2010 17:52:00)Eerste tekenen om dubbel te backuppen geleerd toch ;).. ..heb foto's hier een 2/3 dubbele backup liggen (Ext hd, op Netwerkschijf, en op Dvd.. ..en de foto's van 2009-2010 óók nog op mn laptop!)
Als ik dat nu nog kwijt raak!
(dvd'tjes liggen in redelijk brandwerende kluis.. ..als het huis afbrand zou het dus fout kunnen gaan, misschien nog maar een kopietje maken van de dvd's en ergens anders neer leggen ooit nog
)
Zou je hem niet kunnen flashen naar een andere versie...
Topic: dap xtreme 700 (4-4-2010 21:18:00)
Hier nu het rackje van Stijn thuis staan (Stieno)
(pijl is overigens niet het probleem, was een eerder foutje met een van de X-2000's),
kom er helaas achter dat de onderste X-700 het voor de 'helft' niet meer doet...
Het rechterkanaal gaat niet meer uit de protect, en je hoort het outputrelaisje dus ook niet schakelen.
De beide rode lampjes (Protect en Clip) blijven branden, moet ik dit zoeken in het relaisje, of ergens anders, iemand een idee?
Solderen is geen probleem, maar om nou uit het niets te zoeken waar het de fout in gaat, gaat mij toch iets te ver
Hoop dat iemand kan helpen!
Topic: Het bouwen van een case (31-3-2010 21:37:00)(pijl is overigens niet het probleem, was een eerder foutje met een van de X-2000's),
kom er helaas achter dat de onderste X-700 het voor de 'helft' niet meer doet...
Het rechterkanaal gaat niet meer uit de protect, en je hoort het outputrelaisje dus ook niet schakelen.
De beide rode lampjes (Protect en Clip) blijven branden, moet ik dit zoeken in het relaisje, of ergens anders, iemand een idee?
Solderen is geen probleem, maar om nou uit het niets te zoeken waar het de fout in gaat, gaat mij toch iets te ver

Hoop dat iemand kan helpen!
En dan verstoppen met de eieren, gewoon omdat het bijna pasen is!
Topic: Rookmachine / Hazer in combinatie met brandmelders/rookmelders (27-3-2010 14:50:00)
Volgensmij is dit met de simpelste brandmeldinstallatie al mogelijk? (hier op scouting iig wel, 4 zones (2*handmelder, 2*automatisch)
Bij Ajax installaties staat het duidelijk in de handleiding, en is het met de toegansgscode zo gebeurt!
Topic: Speaker Coating (25-3-2010 22:23:00)Topic: Welk merk truss zou dit zijn? (25-3-2010 12:29:00)Bij Ajax installaties staat het duidelijk in de handleiding, en is het met de toegansgscode zo gebeurt!
Stijn (stieno) heeft de nodige metertjes Milos liggen in Amersfoort 
Topic: Pioneer CDJ-350 topic (23-3-2010 23:36:00)
Ik vind het een beetje net-niet uiterlijk.. ..vind de 400 mooier (zelfs in het rood!
)
Topic: bouwmarkt vervanger voor lijmen hardschuim (23-3-2010 23:31:00)
)Een jaar later zal t kistje vast wel uitgelucht zijn! (geef je overigens wel gelijk hoor, is een rotlucht (blijft ook nog mooi hangen als je het kistje dicht doet
)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (23-3-2010 10:32:00)
)klik
Iemand interesse?, volgens de advertentie is ie uit 1988, maar ik laat het aan de kenner (jullie dus
) over om dat te oordelen!
Deze heeft ie ook nog: klik
Topic: Lacie harddisk drive (19-3-2010 10:10:00)Iemand interesse?, volgens de advertentie is ie uit 1988, maar ik laat het aan de kenner (jullie dus
) over om dat te oordelen!Deze heeft ie ook nog: klik
Joniisr schreef:
'T ironische is dat ik bezig was alles op mijn PC te zetten en ik heb al eerder gehad dat hij gekke dingen ging doen. kleine bestanden no prob, grote bestanden zowel erop zetten als eraf halen kreeg ik op 'n gegeven moment kreeg ik steeds een i/o device error.Als ik dat nu nog kwijt raak!
(dvd'tjes liggen in redelijk brandwerende kluis.. ..als het huis afbrand zou het dus fout kunnen gaan, misschien nog maar een kopietje maken van de dvd's en ergens anders neer leggen ooit nog
)