Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MiKeZZa
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 22 bijdrage(n) van MiKeZZa (Pagina: 2 van 3)
Topic: Bruiloft DJ gezocht (25-2-2010 11:44:00)
Het handigste voor jou is als je naar Skylite in Meerkerk gaat (jij woont toch in Hoornaar, Noordeloos oid?), zit op het industrieterrein tussen de Mac en Meerkerk, tegenover Schilt luchttechniek.
Een goed bedrijf waar je al je onderdelen gewoon kunt halen. Kleine dingen kun je wel eens zonder bonnetje betalen (effe netjes vragen en dan lukt dat wel).
Dan heb je echt goed spul voor een leuke prijs!
Ook voor flightcasehout in alle soorten en maten kan je hier terrecht. Dat is een stuk netter dan normaal hout met dat "stof" eromheen.
En tegen de prijzen waarvoor de "stoffen" kisten worden aangeboden kan je ze bijna niet zelf voor bouwen.
Succes!Thanx voor de tip, dan ga ik daar eens kijken!
Hout heb ik al aangeschaft, maar ze hebben neem ik aan ook sluitingen, profielen ed?
Nog iemand die me kan helpen met deze vraag: Heb ik het goed begrepen als ik de onder- en bovenkant van mijn case met hoekprofiel wil doen en het deksel (en de kant van de case waar het deksel op komt) met sluitprofiel?Topic: Het bouwen van een case (25-6-2009 00:12:00)Salou S.L.
Is een andere versie van van DJ Miko meen ik, die bedoelt hij denk ik!Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (6-5-2008 22:27:00)
Maar, dit topic gaat niet over waar we onze muziek legaal gaan kopen, dit topic gaat over CDR's, Buma, Muziekrechten etc.
Dus back on topic please.Misschien zoek ik scheel maar ik kan daar geen topic over vinden, is dat er wel en zoek ik misschien op verkeerde termen? Zo niet dan open ik er ff een over (of kun je mij misschien anders een tip per mail geven)?Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (6-5-2008 19:22:00)
Welke DJ hier heeft ruime ervaring met bruiloften?
Ik ben op zoek naar een DJ met:
- ervaring met bruiloften
- goed/ruim materiaal (voor max. 150 mensen)
- een 'brede' cd-koffer geschikt voor 20-55 jarigen (80's/90's en uiteraard ook wat nieuw spul)
- een fatsoenlijke prijs (hoeft heus geen 200 euro voor een avond te zijn)
- in de regio Gorinchem wil komen
- de mogelijkheid om een keer te komen luisteren o.i.d.
Het is voor eind augustus.
Laat maar een reactie achter in dit topic of via PM
Topic: Het bouwen van een case (25-6-2009 15:41:00)Ik ben op zoek naar een DJ met:
- ervaring met bruiloften
- goed/ruim materiaal (voor max. 150 mensen)
- een 'brede' cd-koffer geschikt voor 20-55 jarigen (80's/90's en uiteraard ook wat nieuw spul)
- een fatsoenlijke prijs (hoeft heus geen 200 euro voor een avond te zijn)
- in de regio Gorinchem wil komen
- de mogelijkheid om een keer te komen luisteren o.i.d.
Het is voor eind augustus.
Laat maar een reactie achter in dit topic of via PM
Ja, dat heb ik gedaan en toen heb ik dus https://www.gewoondeleukste.nl/forum/case1/ gelezen en daaruit begreep ik wat ik nu zeg....
Klopt dat niet dan?
Topic: Het bouwen van een case (25-6-2009 11:12:00)Klopt dat niet dan?
vanniekerk schreef:
Mikezza,Het handigste voor jou is als je naar Skylite in Meerkerk gaat (jij woont toch in Hoornaar, Noordeloos oid?), zit op het industrieterrein tussen de Mac en Meerkerk, tegenover Schilt luchttechniek.
Een goed bedrijf waar je al je onderdelen gewoon kunt halen. Kleine dingen kun je wel eens zonder bonnetje betalen (effe netjes vragen en dan lukt dat wel).
Dan heb je echt goed spul voor een leuke prijs!
Ook voor flightcasehout in alle soorten en maten kan je hier terrecht. Dat is een stuk netter dan normaal hout met dat "stof" eromheen.
En tegen de prijzen waarvoor de "stoffen" kisten worden aangeboden kan je ze bijna niet zelf voor bouwen.
Succes!
Hout heb ik al aangeschaft, maar ze hebben neem ik aan ook sluitingen, profielen ed?
Nog iemand die me kan helpen met deze vraag: Heb ik het goed begrepen als ik de onder- en bovenkant van mijn case met hoekprofiel wil doen en het deksel (en de kant van de case waar het deksel op komt) met sluitprofiel?
Ok, dank je wel!
Nog een vraag:
Heb ik het goed begrepen als ik de onder- en bovenkant van mijn case met hoekprofiel wil doen en het deksel (en de kant van de case waar het deksel op komt) met sluitprofiel?
Topic: Het bouwen van een case (24-6-2009 20:18:00)Nog een vraag:
Heb ik het goed begrepen als ik de onder- en bovenkant van mijn case met hoekprofiel wil doen en het deksel (en de kant van de case waar het deksel op komt) met sluitprofiel?
Ik ben ook druk bezig met mijn kistje.
Maar ik heb er wat vragen over. Ik heb wel flink gezocht hier op het forum, maar topics zoals deze doorlezen valt niet mee
Dus bij deze de vragen:
- Waar koop je die stof die vaak om een flightcase heen zit? (VB: https://djdj.nl/cat/l/d7202.jpg)
- New-Line is in 2003 gestopt met onderdelen staat er op /nl/flightcase-materiaal/57.1 maar waar kan ik goed, betaalbaar en snel materiaal bestellen?
Topic: Buiten geluidsoverlast beperken (30-6-2008 14:18:00)Maar ik heb er wat vragen over. Ik heb wel flink gezocht hier op het forum, maar topics zoals deze doorlezen valt niet mee
Dus bij deze de vragen:
- Waar koop je die stof die vaak om een flightcase heen zit? (VB: https://djdj.nl/cat/l/d7202.jpg)
- New-Line is in 2003 gestopt met onderdelen staat er op /nl/flightcase-materiaal/57.1 maar waar kan ik goed, betaalbaar en snel materiaal bestellen?
Jij bent toch niet de organisatie.... Dat is hun pakkie aan hoor, jij bent voor het draaien van de muziek en als het te hard kan gaan/er regels zijn moet de organisatie dat door geven.
Topic: Gemixte popnummers (9-5-2008 13:25:00)JeroenVDV schreef:
YourLiVe schreef:
Ook lekker: What's up in de dance versie (kom nu even niet op artiest maar klinkt als dj Kicken)
Sylvia schreef:
Op de juiste plekken koop je legale verzamelaars van welk genre dan ook bij wijze van spreken voor een paar euro per kilo.Maar, dit topic gaat niet over waar we onze muziek legaal gaan kopen, dit topic gaat over CDR's, Buma, Muziekrechten etc.
Dus back on topic please.
Ik dacht dat het vijandig was, zo vond ik het uit er zien.
Niet zo bedoeld? Prima! Dan zat ik mis.
Maar dat ik een antwoord kreeg dat niet leuk was had ik wel verwacht hoor :) Maar goed, ik zal me eens gaan verdiepen in een stuk of 50 verzamelcd'tjes die ik de komende tijd ergens op de kop wil tikken om mee te beginnen :)
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (5-5-2008 19:53:00)Niet zo bedoeld? Prima! Dan zat ik mis.
Maar dat ik een antwoord kreeg dat niet leuk was had ik wel verwacht hoor :) Maar goed, ik zal me eens gaan verdiepen in een stuk of 50 verzamelcd'tjes die ik de komende tijd ergens op de kop wil tikken om mee te beginnen :)
Ik weet niet waarom de toon in 1x zo vijandig wordt maar ik geef netjes aan waar ik mee zit en dat ik een oplossing zoek omdat ik zelf ook besef dat dit niet kan zo........