Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Joost Maris
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 23 bijdrage(n) van Joost Maris (Pagina: 2 van 3)
Topic: Toppers in concert - Geluid ZEER slecht (23-7-2007 22:59:00)
Ik zat er die zaterdag 2 juni ook in de beruchte 2e ring. Geluid was inderdaad zeer k*t. maar na de pauze was dit aanzienlijk verbeterd. ook heb ik een atomic gezien waarvan het kleurenwiel een stap te ver was gesprongen en een mac 2000 waarvan het kleurenwiel een stap te ver was gesprongen. IK WIL ME GELD TERUG
Topic: Martin Roboscan 812 (21-7-2007 03:20:00)
wat ik een groot nadeel vind van de 812 is dat hij geen shutters heeft. dit betekent dat de stroboscoop uit het gobowiel wordt gehaald door het snel wisselen van 2 gobo's. maar omdat hij dat snel moet doen pakt hij de gobo's maar voor de helft waardoor je een halve lichtopbrengst hebt. wat ook een nadeel is van de 812 is dat de blackout in het kleuren wiel zit. naast wit heb je een dicht gaatje waardoor er geen licht meer uit de scan komt. dit is een erg groot nadeel als je op het eind van het klerenwiel zit. dan gaat hij eerst alle andere kleuren langs. wat bij een snelle blackout toch vrij vervelend kan zijn. de optiek is ook niet al te best maar dat is ee probleem van de hele roboscan serie. het prisma mis ik ook erg. verder is het wel een sterke aanrader voor een kleine drive-inn discotheekje die wat professioneler spul wilt. één tip, koop er dan wel een stroboscoopje bij ;)
Topic: Martin pro 518 (15-6-2007 16:07:00)Gelukkig heb ik hem zelf nog kunnen repareren
scheelt weer 391 euro
Topic: Martin pro 518 (14-6-2007 00:55:00)
scheelt weer 391 euro
En zo heb je nog maar een goede printplaat...
Kan iemand mij helpen? ik ben dringend op zoek naar een andere goedwerkende printplaat voor een 518. Heb je er een mail me dan s.v.p. naar joostmaris86@hotmail.com
Topic: Martin pro 518 (11-4-2007 14:50:00)
Kan iemand mij helpen? ik ben dringend op zoek naar een andere goedwerkende printplaat voor een 518. Heb je er een mail me dan s.v.p. naar joostmaris86@hotmail.com
3 tientjes zal prima zijn. Maar het is geheeel op eigen risico. het zal ook kunnen wezen dat er een trafo kapot is waardoor hij de printplaat beschadigd. daardoor is het mischien beter om eerst waardes te gaan vergelijken met andere 518's als je vragen hebt moet je me maar even mailen joostmaris86@hotmail.com
Topic: Martin MSD-200 @ €175 (29-3-2007 11:44:00)inderdaaf
Topic: LED Par??? (29-3-2007 00:01:00)ik vind zelf dat een wit LEDje echt wit is en heel kill daaarintegen heeft een mfl lamp een warmere kleur wit
Topic: Martin MSD-200 @ €175 (28-3-2007 23:57:00)ik heb zelf 3 518 uit 1997 waarvan ik de fases heb omgedraait sinds ik dat heb gedaan werken ze prima ben ik eigenlijk wel heel erg benieuwd welke 518 ik heb.
Topic: Martin pro 518 (28-3-2007 23:52:00)het enige wat ik je aan kan bieden is een printplaat die ik nog heb liggen alles doet er nog aan m.u.v het shutter gedeelte
Topic: MSD lamp nog goed? (28-3-2007 23:49:00)Ik denk zelf ook dat ik pure mazzel heb gehad maar een afstand is niet alleen bij martin nihiel maar ook bij meerdere fixtures. Een milimeter blijft een milimeter