Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Kitman

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 86 bijdrage(n) van Kitman (Pagina: 2 van 9)

Topic: monitor signaal splitsen (30-9-2012 13:17:00)
Monitor kanalen (aux) zijn er altijd te kort, we hebben er 5, maar liefst nog meer.
Ik wil nu 1 kanaal splitsen in 2, en indien mogelijk bij elk nieuw kanaal ook een regelbaar eigen signaal toevoegen.
Hiervoor heb ik een Behringer HA 4700, hetgeen eigenlijk perfect werkt, alleen geeft dit te veel bijgeluiden voor in-ears.
Thuis werkt dat perfect, maar op lokatie weet je niet hoe de aarding is, of de verlichting stoort, ik weet niet wat het is maar het is niet goed genoeg. Met in-ears hoor je alles duidelijk, maar ook de storingen.
Heeft iemand een idee waarmee dat wel/ook gaat? Mixertje?
Topic: AA Craaft info (11-10-2009 09:28:00)
Dan heb jij mischien wel de gegevens die ik zoek?
Gewoon de specks.
Topic: AA Craaft info (9-10-2009 13:43:00)
Die heb ik ook al gemaild, nog geen antwoord, dus ik ben in blijde verwachting.
Ik had dit hier geplaatst met het idee dat iemand dat wel kent.
Topic: AA Craaft info (9-10-2009 09:06:00)
Het geen ik hier vraag is wel een oude set, ik denk toch gauw 20 jaar oud, maar nog heel goed en weinig gebruikt. Ik heb al een mail naar AA Craaft gedaan voor info, maar ik denk dat deze firma samen met Solton een keer overgenomen is, en dat ze van oudere dingen geen gegevens meer hebben.Bij firma's zoals EV en Dynacord kan je via de site nog veel specs van oudere dingen vinden. Hier dus niet.
Topic: AA Craaft info (8-10-2009 18:54:00)
En geen downloads van oudere modellen.
AA Craaft is precies een ghost firma,die gedurende de jaren komt en gaat.
Topic: AA Craaft info (8-10-2009 09:01:00)
We hebben een installatie ter beschikking gekregen, maar hebben geen gegevens.
Een echte site van Craaft vind ik zo direkt niet
Weet iemand meer over:
CA800 amp
CA500 amp
A212P top
UBS18 bas
Topic: sennheiser ew 300 in-ear (19-6-2009 18:36:00)
Als de squelch niet goed staat heb je echt ruis, geen roze ruis.(pink noice)
Topic: sennheiser ew 300 in-ear (19-6-2009 13:58:00)
Paul, heb je die EW 300 nog?
Ik heb er ook een, maar als er geen signaal doorkomt hoor ik rose ruis, heb jij dat ook? Ik heb de Pilot al ingeschakeld en dat zou volgens de winkel moeten helpen maar er veranderd niets?
Topic: Aanvulling luidspreker database WinISD PRO (28-2-2009 08:51:00)
Ik heb wat gegoogeld en heb "Speaker workshop" gevonden, een freeware programma om speakers op te meten.Clio-win zou nog beter zijn maar dan ben je al snel 800 Euro kwijt. Met zo een programma zou je van een bestaande box de speaker kunnen opmeten. Daar zou je veel van kunnen leren denk ik.
Is er hier iemand die daar ooit mee gewerkt heeft? Het lijkt me wel ingewikkeld.
Ik heb hier ook een boek waarin staat hoe je dat manueel moet doen, maar dat is niet echt juist.
Als er genoeg replay is kan het een nieuw topic worden, daarom zet ik het snel hier neer.
Topic: Aanvulling luidspreker database WinISD PRO (27-2-2009 08:21:00)
automatisch invullen afzetten invullen terug aanvinken en dan gaat het. Moet ik wel achteraf, na het saven, dingen aanpassen die niet juist zijn.
@ daniel, bedankt voor je hulp en ondersteuning.
Het zou toch handig zijn, gewoon dingen ingeven zonder kontrole, mischien is dat wel als je dat automatisch berekenen afzet?
Ook nog bedankt de hr Rademakers voor zijn handleiding.
Wel raar als je bestaande boxen ingeeft en de resultaten bekijkt, dan is het allemaal toch niet zo vlak. Maar ja in hoeverre heb je dan de juiste speaker gegevens.
Dan komt het volgende, opmeten van een speaker. Ik zou graag weten in hoeverre een speaker dan afwijkt van een speaker die je zo in de handel kan kopen.
Maar dat zou dan een ander topic worden.