Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ the MAXX
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 21 bijdrage(n) van DJ the MAXX (Pagina: 2 van 3)
Topic: Brom na aansluiting aan PC (17-9-2007 17:11:00)
Ik heb mn PC (behuizing) gwn geaard aan het stopcontact en de brom is weg
dat het zo simpel was wist ik ook niet
Tnx voor de tip Dré !
(Aarding van de voeding is niet zo geweldig dus).
Topic: Brom na aansluiting aan PC (16-9-2007 20:57:00)
dat het zo simpel was wist ik ook niet
Tnx voor de tip Dré !
(Aarding van de voeding is niet zo geweldig dus).Ik heb er geen verstand van @klunz enne brom zit volgens mij over de hele kabel ik weet het niet. Maar ff dat ding bestellen het is skytec spul amps dus over die gebalanceerde uitgangen enzo zou ik maar niet teveel denken
Oja ik heb geen TV kaart alleen een USB kaart.
Topic: Brom na aansluiting aan PC (16-9-2007 13:46:00)
Oja ik heb geen TV kaart alleen een USB kaart.
Gebruik: Plaats de groundloop isolator zo dicht mogelijk bij de ingang van het apparaat waar je je spullen op aan wilt sluiten (dus eerst de uitgang van bijvoorbeeld je mixer, dan de kabel, dan de isolator en die dan rechtstreeks op de ingang van het volgende apparaat aansluiten).
Staat er op de webshop. Met volgende apparaat bedoelen ze toch versterker ?
Topic: Brom na aansluiting aan PC (15-9-2007 21:13:00)Staat er op de webshop. Met volgende apparaat bedoelen ze toch versterker ?
Mja vergeet dat over die kabel dat was toch niet de oorzaak. Als ik de kabel uit de computer haal is de brom weg
Andere kabel heeft geen zin heb ik al geprobeerd
Hier nog een WAVje: https://www.vissenonline.nl.tt/DVD/REC005.WAV
Er zit ook een soort klik in als ik muziek aan het luisteren ben om de 15 sec een plop/klik. Best wel vervelend. Het beignt echt pas als ik mn hele zooi in de PC steek daarvoor niet. Denk dat ik maar ff zon groundloop ding bestel...
Topic: Brom na aansluiting aan PC (15-9-2007 20:53:00)
Andere kabel heeft geen zin heb ik al geprobeerd
Hier nog een WAVje: https://www.vissenonline.nl.tt/DVD/REC005.WAV
Er zit ook een soort klik in als ik muziek aan het luisteren ben om de 15 sec een plop/klik. Best wel vervelend. Het beignt echt pas als ik mn hele zooi in de PC steek daarvoor niet. Denk dat ik maar ff zon groundloop ding bestel...
Er hing nog een losse kabel aan mn mixer van een andere versterker die er niet meer is dus die fungeerde als een antenne
Nu heb ik alleen nog maar een zoem die komt van de kabel (rode stekker) tussen de mixer en de versterker.
Is dit op te lossen met zon Ground Loop ding ?
Topic: Brom na aansluiting aan PC (15-9-2007 20:45:00)
Nu heb ik alleen nog maar een zoem die komt van de kabel (rode stekker) tussen de mixer en de versterker.
Is dit op te lossen met zon Ground Loop ding ?
Hoi,
Het (zoveelste) topic over een brom ik weet het maar ik heb nog even een vraagje
Als ik mn mixer aan mn CD hang is er niets aan de hand maar als ik hem aan mn PC hang komt er een zware brom doorheen zoiets als ZZMMMMMMMMMMMMM.
Als ik nou zon Ground Loop Isolator tussen mn mixer en versterker hang ben ik er dan vanaf ? Alles zit in geaard stopcontact.
En hoe komt het nou dat mn PC een brom geeft ja mn audio is onboard, mn mixer is niet geaard zal ik daar ook een aardingsdraad aanmaken ? (Zit met een adapter).
Alvast bedankt voor de moeite !
Grtz Jim
Topic: klassenavond (8-1-2007 20:29:00)Topic: Skytec Rookmachine (21-10-2006 14:39:00)Het (zoveelste) topic over een brom ik weet het maar ik heb nog even een vraagje
Als ik mn mixer aan mn CD hang is er niets aan de hand maar als ik hem aan mn PC hang komt er een zware brom doorheen zoiets als ZZMMMMMMMMMMMMM.
Als ik nou zon Ground Loop Isolator tussen mn mixer en versterker hang ben ik er dan vanaf ? Alles zit in geaard stopcontact.
En hoe komt het nou dat mn PC een brom geeft ja mn audio is onboard, mn mixer is niet geaard zal ik daar ook een aardingsdraad aanmaken ? (Zit met een adapter).
Alvast bedankt voor de moeite !
Grtz Jim
En ???
Heb je hem al gekocht ?
Topic: Skytec Rookmachine (8-10-2006 21:50:00)Heb je hem al gekocht ?
Aan de binnenkant valt waarschijnlijk weinig te zien ben ik bang.
Voordat je hem koopt zou ik er wel even naartoe gaan en
hem in actie zien.
Of doe je hem via de post?
Mvg Max
Topic: Skytec Rookmachine (8-10-2006 18:18:00)Voordat je hem koopt zou ik er wel even naartoe gaan en
hem in actie zien.
Of doe je hem via de post?
Mvg Max
Big Bang heeft gelijk, voordat je hem koopt zou ik hem wel even doorspuiten
50 euro is wel goedkoop vindt ik voor een Z1000 dus het kan zijn
dat hij al flink gebruikt is (mssch slecht onderhouden)
Maar goed dat kan ik niet vantevoren zeggen
Mvg Max
50 euro is wel goedkoop vindt ik voor een Z1000 dus het kan zijn
dat hij al flink gebruikt is (mssch slecht onderhouden)
Maar goed dat kan ik niet vantevoren zeggen
Mvg Max