Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ the MAXX

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 21 bijdrage(n) van DJ the MAXX (Pagina: 1 van 3)

Topic: Rookvloeistof welke is goed ? (29-10-2007 22:42:00)
Hou hem continu ingedrukt...

Moet nog even nadenken want voor 40 euro kan ik ook een klein rookdoosje erbij kopen laugh :D
Topic: Rookvloeistof welke is goed ? (21-10-2007 21:50:00)

djp schreef:

Gebruikt hier al jaren de showtec vloeistof.

eens per maand de z-800 bijvullen (die het meest gebruikt word)
en denk eens in de 3 maand de pro2000 bijvullen.

valt dus best mee...

het is net als autorijden, het verbruik zit in je rechtervoet, of in je wijsvinger wink ;)
Het gaat mij meer om opbrengst dan om het verbruik hoor.. zoals ik het begrijp krijg je een veel dikkere rook die langer blijft hangen (dus meer) dan met Showtec rookvloeistof happy :)
Topic: Rookvloeistof welke is goed ? (21-10-2007 21:48:00)
Woow dan ben ik al bijna 36 laugh :D
Topic: Rookvloeistof welke is goed ? (20-10-2007 11:23:00)
Oke dus toch maar ZR mix nemen. Hoop dan wel dat het wat verbetering brengt op Showtec vleoistof want 40 euro is wel een enorm bedrag razz :p
Topic: Rookvloeistof welke is goed ? (19-10-2007 21:55:00)

Tom schreef:

is maar een paar keer eerder behandeld

dit is wel een leuk topic.
Zie het ja.. maar die heavy American DJ rookvloeistof is toch wel wat beter dan Showtec spul ? ZR Mix ga ik niet kopen 40 euro word me te gek... wink ;)
Topic: Rookvloeistof welke is goed ? (19-10-2007 19:16:00)
Heb ook nog deze gevonden: www.new-line.nl/v/1059
Is die net zo goed als ZR mix ?
Topic: Skytec dingetjes VS Dap RW-12 Mk2 (19-10-2007 19:11:00)

Schno009 schreef:

Ik draai nu dus met 4 stuks van die Skytec boxen (die van ""200 watt"" die je overal kunt krijgen). Hier was ik al tevreden over, dus ik denk zelf dat die Daps een hele stap voorwaarts word. Nu heb ik de aanbieding van de oudere RW's gezien, maar is dat verschil van 26 euro het waard om de oudere versie te nemen?

Wat denken jullie over de vooruitgang op m'n skytecs? M'n rendement gaat met 1 dB/W/M omhoog. (misschien nog wel meer als skypech zelfs liegt over de gevoeligheid) Is dat noemenswaardig? Verder stuur ik ze nog een maandje of 2-3 aan met een Skytec PA-2150 versterker (2x80 watt op 8 ohm....) voordat ik voor de Palladium P-900 wil gaan. In de tussentijd gaan ze niet naar grote feesten...

Groetjes, Frits
Grappig precies dezelfde situatie hier. Ook 15 en 4 200watt skytec boxjes die binnenkort worden vervangen door DAPs razz :p
Topic: Rookvloeistof welke is goed ? (19-10-2007 19:07:00)
Hoi,

Ik heb een kleine rookmachine waar nu van dat showtec spul in zit rookt ook wel aardig maar niet echt dicht en is heel snel weg.
Dus ik wil de opbrengst een beetje opkrikken door kwal. vloeistof te kopen.
Nu kwam ik uit bij ZR mix maar dit gaat per 5 liter 40 euro incl verzend vind ik een beetje veel. Met die showtec fles van 1L doe ik al 4 jaar dus dat krijg ik nooit op razz :p
Dus ik zoek goede kwaliteit rookvloeistof 1L voor zo'n 20 euro incl. verzendkosten.

www.new-line.nl/v/12567 << in 1L. Kan hem niet vinden ashamed :$

Maxx
Topic: Brom na aansluiting aan PC (18-9-2007 14:36:00)
Ik heb de behuizing van het mengpaneel geaard en de behuizing van de 2 versterkers. Plopt nog steeds klinkt een beetje als een heel klein knalletje. sad :(
En @Dré koelkast alles wat automatisch aan/uit gaat staat beneden. (Andere groep).
Topic: Brom na aansluiting aan PC (17-9-2007 17:41:00)
Nu heb ik weer plops sad :( Hoe komt dat ? Als ik muziek luister plop af en toe en niet hard wel vervelend angry