Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Pinokkio

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 16 bijdrage(n) van Pinokkio (Pagina: 2 van 2)

Topic: Mijn cd speler slaat over (16-10-2006 13:38:00)

Red_arrow schreef:

Omdat er 2 laserunits inzitten en de ene dus gaar is en de andere dus niet.

edit: niet te ongeduldig!
DAN IS HET BESTE DAT IK DE LAZERS ALLE 2 VERVANG KAN IK DIT ZELF
EN WEET U MISCHIEN WAAR IK ZE KAN KRIJGEN
EN WAT IS DE KOSTPRIJS IS DIT MAATSCHAPELIJK
Topic: Mijn cd speler slaat over (16-10-2006 13:34:00)

djdimi schreef:

Kan je zelf doen mits je de nodige kennis hebt! Heb je toch geen kennis en je gaat eraan prullen ga je je cd-speler nog meer vern**ken.
Het beste is bij een technicus die niets anders dan zo'n dingen doet.

Van de prijs kan ik je het helaas niet vertellen. (Gelukkig) nog geen ervaring gehad met zoiets.
WEET IEMAND HIER MEER VAN
Topic: Mijn cd speler slaat over (16-10-2006 13:13:00)

Vince Linders schreef:

misschien lasertje vervangen oid?
kan ik dit zelf en is dit duur
Topic: Mijn cd speler slaat over (16-10-2006 12:07:00)
happy :)

djdimi schreef:

Draai je met gebrande cd's of met originele?
gebranden en orginele meest gebranden
maar waarom doet hij het in de linker niet en rechtse wel
Topic: Mijn cd speler slaat over (16-10-2006 11:46:00)

djdimi schreef:

Heb je dit met meerdere cd's? Of alleen 1 specifieke?
soms doet hij het en dan stoterd hij of slaat over
bij elke cd hij blijft naar mijn mening hangen
Topic: Mijn cd speler slaat over (16-10-2006 11:03:00)
sad :( Ik heb een dubbele cd speler
American dj
DCD-PRO 200 MK III
de rechter speler slaat over of stotterd wat kan ik daar aan doen of wat is het probleem