Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Pinokkio
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 16 bijdrage(n) van Pinokkio (Pagina: 2 van 2)
Topic: Mijn cd speler slaat over (16-10-2006 13:38:00)
edit: niet te ongeduldig!DAN IS HET BESTE DAT IK DE LAZERS ALLE 2 VERVANG KAN IK DIT ZELF
EN WEET U MISCHIEN WAAR IK ZE KAN KRIJGEN
EN WAT IS DE KOSTPRIJS IS DIT MAATSCHAPELIJKTopic: Mijn cd speler slaat over (16-10-2006 13:34:00)
Het beste is bij een technicus die niets anders dan zo'n dingen doet.
Van de prijs kan ik je het helaas niet vertellen. (Gelukkig) nog geen ervaring gehad met zoiets.WEET IEMAND HIER MEER VANTopic: Mijn cd speler slaat over (16-10-2006 13:13:00)kan ik dit zelf en is dit duurTopic: Mijn cd speler slaat over (16-10-2006 12:07:00)
gebranden en orginele meest gebranden
maar waarom doet hij het in de linker niet en rechtse welTopic: Mijn cd speler slaat over (16-10-2006 11:46:00)soms doet hij het en dan stoterd hij of slaat over
bij elke cd hij blijft naar mijn mening hangenTopic: Mijn cd speler slaat over (16-10-2006 11:03:00)
Ik heb een dubbele cd speler
American dj
DCD-PRO 200 MK III
de rechter speler slaat over of stotterd wat kan ik daar aan doen of wat is het probleem
Red_arrow schreef:
Omdat er 2 laserunits inzitten en de ene dus gaar is en de andere dus niet.edit: niet te ongeduldig!
EN WEET U MISCHIEN WAAR IK ZE KAN KRIJGEN
EN WAT IS DE KOSTPRIJS IS DIT MAATSCHAPELIJK
djdimi schreef:
Kan je zelf doen mits je de nodige kennis hebt! Heb je toch geen kennis en je gaat eraan prullen ga je je cd-speler nog meer vern**ken.Het beste is bij een technicus die niets anders dan zo'n dingen doet.
Van de prijs kan ik je het helaas niet vertellen. (Gelukkig) nog geen ervaring gehad met zoiets.
Vince Linders schreef:
misschien lasertje vervangen oid?
djdimi schreef:
Draai je met gebrande cd's of met originele?maar waarom doet hij het in de linker niet en rechtse wel
djdimi schreef:
Heb je dit met meerdere cd's? Of alleen 1 specifieke?bij elke cd hij blijft naar mijn mening hangen
Ik heb een dubbele cd speler American dj
DCD-PRO 200 MK III
de rechter speler slaat over of stotterd wat kan ik daar aan doen of wat is het probleem