Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Pinokkio
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 16 bijdrage(n) van Pinokkio (Pagina: 1 van 2)
Topic: versterker stuk (19-2-2008 20:14:00)Ik heb hem over een 3 tal jaar tweedehands gekocht
weet iemand waar ik er in belgie mee terecht kan
er is geen gerantie meer op
Topic: versterker stuk (19-2-2008 14:42:00)weten julie soms een adres waar ik deze kan laten herstellen de levrancier waar deze van komt bestaat niet meer
Topic: versterker stuk (18-2-2008 16:42:00)er zit dus een kortsluiting op is deze nog te herstellen
of kan ik me beter een nieuwe aankopen wat denken julie hier van
Topic: versterker stuk (18-2-2008 00:58:00)of kan ik me beter een nieuwe aankopen wat denken julie hier van
ik heb hem aan gezet en volgens mij werkt hij zonder deze thermische schakelaars ik heb hem wel nog niet aan mijn discobar en boxen aangesloten
Topic: versterker stuk (18-2-2008 00:39:00)ze zijn stuk ze liggen in kortsluiting
Topic: versterker stuk (18-2-2008 00:12:00)hoe noemen ze dit thermise schakelaars of zo iets ze staan er boven op de koelvinnen met twee schroefjes
Topic: versterker stuk (17-2-2008 23:19:00)ik moet deze gewoon vervangen en doet hij het weer of wat denken julie er van
Topic: versterker stuk (15-2-2008 20:52:00)als ik de 2 overbelasting schakelaars los doe werkt hij
Topic: versterker stuk (14-2-2008 09:17:00)ik heb een verstrerker dap p900 zondag ging alles goed tot op een ineens mijn bassen voledig weg vielen ik heb alles stop gezet en heb thuis de aansluit kabels nagekeken en hem nog eens geprobeerd maar helaas de hoofd zekering valt uit wat kan dit zijn
wat kan mij dit kosten voor reparatie
Topic: Mijn cd speler slaat over (16-10-2006 14:16:00)wat kan mij dit kosten voor reparatie
Red_arrow schreef:
Wanneer je de cd-speler nieuw hebt gekocht kun je het beste daar vragen wat een nieuwe laserunit kost. Wanneer je niet echt technisch bent dan zou ik er niet aan beginnen. De kans dat je je hele cd-speler naar de hemel stuurt is natuurlijk aanwezig en dan is het zonde van het geld.weet iemand waar ik er in belgie mee terecht kan