Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Jason_

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 22 bijdrage(n) van Jason_ (Pagina: 2 van 3)

Topic: Dance Parade Rotterdam (11-8-2008 12:13:00)
En nog mensen die dit jaar een set op de wagen hebben gezet of geholpen?
Misschien is het leuk om hier dan te posten wat erop stond!

Ben benieuwd!

grtzz'
Topic: Verlicht dj meubel (2-4-2008 19:39:00)
Erg netjes!

Keer wat anders als de ''standaard blokkendoos drive in meubel''

Erg nice..
maak je ze ook op bestelling!?

haha laugh :D
Topic: Geni Oby 3 (21-2-2008 23:22:00)
bij een collega hebben ze er 6 stuks van staan.
ze hebben allen zeker 2 jaar goede dienst gedaan,
Maar nu beginnen ze toch wel 1 voor 1 mankementjes te vertonen..

zoals weigeren te pannen en tilten als hij op z'n kop hangt.. shocked 8O

Maar al met al geen verkeerde heads..

ik zou zelf alleen eerder voor de Showtec explorers gaan in hetzelfde prijs segment.

MAAR ze staan op een middelbare school,
Hiermee worden theatertechniek lessen gegeven.(dus staan dagelijks aan)
Dus hoe dan ook, 2 jaar is dan nog best lang wink ;)
Als je ziet hoe sommige mensen/kinderen ermee omgaan..
Topic: Shogun G-30 laser (12-10-2007 00:20:00)
Hello,
heb al een jaartje 2 van deze lasers,
Erg leuke lasers voor dat geld!

Veel functies oa pan en tilt (jajaa moet niet gekker worden)
Door parren komt het niet echt heen, maar wanneer gebruik je een
laser met je parren full on...

Al met al een leuke laser!
Topic: function-one luidsprekers (13-8-2007 16:17:00)
ik heb ook nog wat fotootjes geschoten:

Op de wagen van NopeisDope stonde deze dingen, welke zijn dat nou weer shocked 8O ?
Klik

nog een fotoo van de nope is dope wagen:
Klik
Topic: function-one luidsprekers (13-8-2007 14:47:00)
Ik vind zelf Funktion one erg goed klinken,
Zijn dan ook een van de weinige ''lelijke'' kasten die mooi klinken, want ik vind ze er persoonlijk erg goedkoop uit zien..wat ze absoluut niet zijn..

Kobazz schreef:

Mooie beestjes, wat een bas komt er uit die dingen. Het kan ook té, op de Future stage op Trance energy stond voor 3 res-5 en 6 F218's per kant geloof ik, en 2 delaystackjes met 2 res-4 en nog wat 218's en helemaal achteraan nog 2 res-2 waar full range ook nog heel wat bas uit komt. Voor het zaalformaat niet eens overdreven veel, maar sodeju op sommige momenten was het of werd je constant in je maag getrapt, en wij hadden de kalk en het stof van de plafondplaten die niet helemaal bleven liggen in het haar zitten. Leuk spul, maar de bas was op sommige momenten echt té. Oftewel, ook F1 moet gewoon goed afgesteld worden en F1 is dus niet altijd een garantie voor goed geluid als het niet goed afgesteld is.
Inderdaad vond ik ook! gewoon niet mooi meer..
Ze denken op zo'n wagen moet je kapot gaan van de bass, maar je kan ook overdrijven laugh :D

Mr. Edie schreef:

Misschien hebben ze die kasten uit hun discotheek gepakt en op de wagen gezet? Toen ik d'r was stond en hing er al veel F1 spul..
Nee,want de clubs gingen om 9 uur al weer open, terwijl de parade pas 10 uur afgelopen was.
Topic: Martin SCX 600 (1-5-2007 11:54:00)
Hallo,

Ik ben van plan 4x Martin scx 600's te kopen..
Vooral voor disco/ drive in werk.
Maar er zijn vrij weinig ervaringen over te vinden op het web..
Is de ELC 250w lamp wel voldoende, en gaat niet 1 keer per week kapot?

En weet emand een bijpassende case per 2 ? of moet die ''custome made'' worden?

Dus wie heeft mij wat te vertellen? laugh :D
Topic: Master Audio M-1262 (18-4-2007 21:59:00)
Ik heb hem bij mij Plaatselijke Master Dealer ''op zicht'' besteld..
dus krijg hem één deze dagen binnen.. en ga hem testen.. als ik het niks vind stuur ik hem weer terug.. maar ik denk dat hij wel blijft, aan de reacties van een verhuur bedrijf te horen ..
Topic: Master Audio M-1262 (16-4-2007 19:14:00)
Verder nog mensen met ervaringen ver dit mengpaneel?
Topic: Master Audio M-1262 (11-4-2007 10:00:00)
Ja... heb nog even gekeken in het pdf document van het mengpaneel daar staat toch echt dit:

toonregeling

niet helemaal wakker daar in Spanje...