Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Jason_

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 22 bijdrage(n) van Jason_ (Pagina: 1 van 3)

Topic: DJM-800 "opgeblazen" (28-8-2009 22:48:00)
Precies dezelfde situatie als jou gehad, ook fader vervangen tijdens n feestje..
dat werd de hele djm vervangen..

Door m'n dealer opgestuurd en onder garantie gerepareerd!
Wat t nou was stond er niet bij..
Topic: 2x FUNKTION ONE F81 of 2x KRK VXT8? (16-2-2009 17:35:00)
Let wel op dat de KRK gepowerd is.
Ik denk dat het laag van de KRK wat dieper zal zijn.
De Funktion zal zeker mooier hard gaan. Maar minder diep.

Ik heb zelf de F88´s van Funktion deze klinken op zichzelf ook fullrange goed. (zonder basspeaker)

Maar ik zou zoals TB ook al zegt dan (later)kijken naar de MB112 mocht je voor de Funktion One's gaan.
Topic: Funktion one setje (30-12-2008 20:56:00)
Uiteraard heeft de sub een meerwaarde (Anders zou ik hem niet nemen toch sneaky :V )

Hij gaat vreselijk diep, samen met de open en clean'e tops klinkt het geheel echt overdonderend. Zeker als je naar het formaat kijkt..
Topic: Funktion one setje (12-12-2008 18:04:00)
Verder nog personen die ervaring hebben met de kleine producten van Funktion One?
Topic: Funktion one setje (8-12-2008 22:52:00)
haha, Is inderdaad een prachtig setje!
Voor meer info over dit setje kun je oa terecht bij het forumlid Timo (TB) wink ;)
Topic: Funktion one setje (7-12-2008 19:55:00)
Hier de goede links/fotos (gelijk tikkje groter wink ;) )

Met Pio set
Minibass 212
Amps
F88
Topic: Funktion one setje (6-12-2008 13:33:00)
Setje is niet zo goedkoop sneaky :V,
maar is elke cent waard!
Topic: Funktion one setje (5-12-2008 16:18:00)
Hello,

Pas geleden een Funktion One systeem aangeschaft voor m'n studio & Dj setup.
2x de F88 en de Minibass 212,

Hierachter staan;
QSC PLX1104 voor de F88's
QSC PLX1802 in brug voor de Minibass 212.
Dit alles word aangestuurd door een DBX Driverack PA.

Ben erg te spreken over Funktion one,
Je ziet het tegenwoordig steeds meer in clubs, dance events maar ook live.

Doordat ik zo overtuigd was op de events,
ben ik rond gaan kijken voor een kleiner setje voor mijzelf.

Toen kwam ik na goed advies van P&B audio uit op de F88 + Minibass 212 set.

De kracht die van deze compacte speakers komt is ongelofelijk.
De mooie diepe bass met de open en clean'e topjes maken het een prachtige set.

Hier een paar fotos:

Met dj setje
Amps
Minibass 212
F88

Zijn er meer mensen die ervaring hebben met de kleinere producten van funktion one?

Grtz'
Jason
Topic: Crown XLS5000 (22-10-2008 15:25:00)

pascal schreef:

Als je een Bass kast hebt met twee 8 Ohm luidsprekers parallel, dus 4 Ohm, zal je problemen krijgen als je in 'bridge-mode' dit wilt aansturen.
Daar kan de XLS serie tot de 5000D niet tegen!
Het is een 8 ohm kast (2x 16 ohm drivers)
Dus dat moet geen problemen opleveren toch,

En hoe is de klank van de crowns op een baskast in het algemeen?

(en ik bedoel de XLS602D versie wink ;) )
Topic: Crown XLS5000 (14-10-2008 23:30:00)
even buiten dit onderwerp om,
Heeft iemand ervaring met een gebrugde XLS602 op een baskast (dubbel 12'')?

Hoe komt het laag door?

Ik hoor het graag!