Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Kees
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 38 bijdrage(n) van Kees (Pagina: 2 van 4)
Topic: goede lichtset voor 100 euro (29-9-2006 22:54:00)Idd, en over Sunlight, ook ja. Elke fixture (par, scan, etc) kan apart worden aangestuurd. Dan elke groep natuurlijk ook. Een programma heet bij sunlight een Scene. En scene's kunnen in aantal onbeperkt door elkaar worden afgespeeld. Dus ja, je kan een aparte scene bouwen voor je parren en eentje voor je scans. En deze dan tegelijk of apart af spelen.Topic: Showmaster 24 --> Geen record mode (9-9-2006 01:22:00)Vertel voor de toekomst even wat die code is?Topic: Welke DMX sturing? (8-9-2006 20:30:00)Hangt heel erg van je smaak af. Persoonlijk gebruik ik Sunlite en gebruik het liever dan LJ van Martin. Freestyler is naar mijn idee al helemaal niets vergeleken met die andere twee.
Sunlight kan ik alles mee programmeren daarbij werkt de visualizer perfect.Topic: Beste merk (26-8-2006 16:22:00)Klopt, het zullen er wel aardig wat moeten zijn. Zeer waarschijnlijk worden het ook geen LED maar gewone parretjes, lekker klein. En de software die ik gebruik, Sunlight, heeft matrixsturing al ingebouwd.
Maar ongeacht of het veel werk gaat kosten, een goed idee is het toch wel?Topic: Beste merk (20-8-2006 01:38:00)Waarom isset pure rommel? Ik hoorde net dat het heel erg rotspul is voor je andere apparatuur, doordat het gigantisch vet is. Maar het blijft heel lang hangen. Ik moest dan gelijk ook maar met een shampoofabrikant afspreken of ik de shampoo niet gratis kon krijgen :pTopic: Sunlite 2006 (19-8-2006 19:31:00)
Ik heb al wat bij het forum van sunlite gevraagd, maar daar zijn ze nogal langzaam met antwoorden.Dit probleem is inmiddels opgelost. Dit kwam doordat er een ander DMX programma (niet actief) vervelend zat te doen.
Inmiddels heb ik een aantal shows geschreven, uiteraard worden ze steeds beter (vind ik althans). Met veel proberen bleek ik in ieder geval al meer te weten dan een verhuurbedrijf die het al 2 jaar gebruikte.
Wat wil je met licht als je geen standaard hebt om het op te zetten?
Daarbij, een rookmachine zou ik niet voor 100 euro nemen, tenzij het tweede hands is.
Topic: Rookmachine (antari f80z) (26-9-2006 11:15:00)Daarbij, een rookmachine zou ik niet voor 100 euro nemen, tenzij het tweede hands is.
Hij is er inderdaad alleen in het Engels, Duits en Frans. De website van Antari biedt meer!: link
Topic: Hittebestendige spuitverf (9-9-2006 23:23:00)Er zijn enorm veel hittebestendige verven/lakken. Vraag het bij een bouwmarkt, maar let even op dat je niet een lak krijgt die bedoeld is voor kachels oid. Ff goed informeren dusz
Topic: Welke DMX sturing? (9-9-2006 11:09:00)LJ D!voy schreef:
is het ook moglijk om zowel een programma voor parren als een programma voor scans af te spelen?mvdb schreef:
Het werkt... Was een andere code...LJ D!voy schreef:
Effe een vraagje tussendoor welke kan je beter hebben, Martin lightjockey of freestyler sunliteSunlight kan ik alles mee programmeren daarbij werkt de visualizer perfect.
JeroenVDV schreef:
Je hebt er dan ECHT veel nodig eer je leuke dingen kan he? Dat wil zeggen, minimaal 8 x 8 = 64 om héél simpele logo's te maken, leuk wordt het pas bij 10x10 of 12x12. Daarnaast heb je dus ook bij 8x8 spots 64 dimmerkanalen nodig. En een fatsoenlijke sturing waar je matrix-effecten mee kunt maken en draaien.Maar ongeacht of het veel werk gaat kosten, een goed idee is het toch wel?
Dan ga ik maar eens zo'n ding huren en snuiven
. Direct kankerverwekkend zal et niet zijn. Maar ik wil wel weten hoe het is, praktijkervaring dus.
Topic: Beste merk (19-8-2006 19:39:00)
. Direct kankerverwekkend zal et niet zijn. Maar ik wil wel weten hoe het is, praktijkervaring dus. big bang schreef:
Jup, het effect is meesterlijk mooi, maar het is echt pure rommel om naast je te hebben. Gevoelsmatig is een hazer een stuk minder vervelend op de adem.Kees schreef:
En ook, als ik een scene in elkaar zet via EasyStep of EasyTime dan doen de channels heel erg raar. Als ik bijvoorbeeld van een MH de positie instel, hem licht laat geven etc. En ik scroll even opzij dan ineens staat het dimkanaal weer op nul. De grafische schuif zie je onderaan staan, maar het %licht staat nog op et juiste. Ga ik dan met de muis over de schuif springt het % weer naar 0. Kent iemand dit probleem of doe ik wat fout?Ik heb al wat bij het forum van sunlite gevraagd, maar daar zijn ze nogal langzaam met antwoorden.
Inmiddels heb ik een aantal shows geschreven, uiteraard worden ze steeds beter (vind ik althans). Met veel proberen bleek ik in ieder geval al meer te weten dan een verhuurbedrijf die het al 2 jaar gebruikte.