Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Petervv
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 17 bijdrage(n) van Petervv (Pagina: 2 van 2)
Topic: Aanschaf Nieuwe DJ PC (3-8-2006 23:36:00)
Sempron 2800+ processor.
512mb + 256mb geheugen.
120 gb harde schijf.
128 mb videokaart.Is deze 64-bit?
Daar zit namelijk een enorm verschil in. Ik kan op google een sempron 2800+ vinden die 64-bit is en een die 32-bit is. Ik heb er zelf een van 32-bit en daar loopt het goed op, maar soms is ie wat langzaam.Topic: Behringer FCA-202 (19-6-2006 19:37:00)
FreakyDJ schreef:
Dit zijn de specs van de computer:Sempron 2800+ processor.
512mb + 256mb geheugen.
120 gb harde schijf.
128 mb videokaart.
Daar zit namelijk een enorm verschil in. Ik kan op google een sempron 2800+ vinden die 64-bit is en een die 32-bit is. Ik heb er zelf een van 32-bit en daar loopt het goed op, maar soms is ie wat langzaam.
op de firewire aansluiting heb ik natuurlijk wel gelet ;)
2 uitgangen is geen probleem. 1 voor het linker deck, 1 voor de rechter. De geluidskaart die er nou in zit kan ik dan gebruiken voor de koptelefoon, das geen probleem
Topic: Behringer FCA-202 (19-6-2006 16:47:00)2 uitgangen is geen probleem. 1 voor het linker deck, 1 voor de rechter. De geluidskaart die er nou in zit kan ik dan gebruiken voor de koptelefoon, das geen probleem
ik vind cd's maar lastig. op een computer kan je alles veel sneller vinden, het enige nadeel dat ik nu heb is dat de geluidskwaliteit brak is, daarom wil ik nou een nieuwe geluidskaart kopen. En het kan ook nog wel is van pas komen als ik iets op moet nemen. Als ik op cd's over zou stappen wil ik nog een nieuwe geluidskaart, ook al is het alleen op wat muziek te hebben als ik aan het computer ben. Ik hoor met deze geluidskaart toch wel tè duidelijk dat de kwaliteit slecht is.
Topic: Behringer FCA-202 (17-6-2006 17:54:00)Hallo,
Is er iemand die ervaring heeft met de Behringer FCA-202. Ik ben van plan een nieuwe geluidskaart aan te schaffen omdat mijn huidige een slechte geluidskwaliteit heeft.
Deze geluidskaart ziet er goed uit, heeft genoed mogelijkheden en is niet te duur.
Dus de vraag : Is dit een geschikte geluidskaart voor een drive-in?
Topic: Axys Flex Range B89/U92 (15-6-2006 15:57:00)Is er iemand die ervaring heeft met de Behringer FCA-202. Ik ben van plan een nieuwe geluidskaart aan te schaffen omdat mijn huidige een slechte geluidskwaliteit heeft.
Deze geluidskaart ziet er goed uit, heeft genoed mogelijkheden en is niet te duur.
Dus de vraag : Is dit een geschikte geluidskaart voor een drive-in?
volgens mij heb je de axys source en de axys source 98, waarbij het verschil dus in de subs zit. Op marktplaats.nl staat nou een Axys source 98 set te koop met 4×b-98 en een axys source set met 4×b-89
Topic: Axys Flex Range B89/U92 (15-6-2006 14:42:00)is dat wel dezelfde. Ik wist wel dat de B98 bij de source set hoorde. Op https://www.duran-audio.com/ hebben ze het over de b89. 2 omgedraaide cijfertjes.
Van de site:
OPTIONAL COMPATIBLE SUBWOOFER
In situations requiring subsonic response, the U-92 may be operated with the optional AXYS® B-89A subwoofer. The modular input system, offered by the B-89A, enables single subwoofer operation in a stereo set-up (B-89AS).
Het lijkt me niet dat de B98 en de B89 dezelfde zijn
Topic: Axys Flex Range B89/U92 (15-6-2006 14:18:00)Van de site:
OPTIONAL COMPATIBLE SUBWOOFER
In situations requiring subsonic response, the U-92 may be operated with the optional AXYS® B-89A subwoofer. The modular input system, offered by the B-89A, enables single subwoofer operation in a stereo set-up (B-89AS).
Het lijkt me niet dat de B98 en de B89 dezelfde zijn
Hallo,
Heeft iemand toevallig de specificaties van de Axys Flex Range B89 en de U92. Die van de U92 staan op internet maar die van de B89 niet, die zou ik graag willen hebben.
Het gaat om de volgende set.

Als ik toch bezig ben, heeft er iemand ervaring met deze set. Ik maak er nu zelf gebruik van en ben er tot nu toe tevreden over.
Heeft iemand toevallig de specificaties van de Axys Flex Range B89 en de U92. Die van de U92 staan op internet maar die van de B89 niet, die zou ik graag willen hebben.
Het gaat om de volgende set.

Als ik toch bezig ben, heeft er iemand ervaring met deze set. Ik maak er nu zelf gebruik van en ben er tot nu toe tevreden over.