Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van D-Jochem
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 31 bijdrage(n) van D-Jochem (Pagina: 2 van 4)
Topic: Nieuw: Crown XTi super lichtgewicht amps (13-9-2009 20:43:00)
Ik bedoel meestal bij andere versterkers die ik heb gezien/gehad met een zelfregelende ventilator. Daarom vind ik het juist zo gek! Er is toch vast wel iemand hier die dit ding ook heeft staan denk ik zo
Topic: Nieuw: Crown XTi super lichtgewicht amps (13-9-2009 19:44:00)
meestal is het dan zo dat ie wel altijd op een laag toerental draait volgens mij. Maar iig bedankt voor de antwoorden! Als ik hem een keer wat langer laat werken moet ik maar even goed opletten.
Topic: Nieuw: Crown XTi super lichtgewicht amps (13-9-2009 12:15:00)Even een vraagje aan een XTi gebruiker: ik heb hier sinds enkele dagen een XTi 2000 staan (welke het overigens perfect doet, via computer ook heel mooi te bedienen) die ik alleen op 2 toppen gebruik. Nou zit er 1 ventilator in aan de achterkant, maar is het normaal dat deze pas aan gaat als de amp warm begint te worden? Het is wel mooi dat ie nou geen geluid maakt, maar met een defect wil ik ook niet graag zitten
Topic: DAP DPA versterkers (10-8-2009 14:56:00)
Even een subtiel kickje. Heeft iemand een van deze amps op het hoog staan? Ik wil misschien een DPA-2400 aanschaffen voor m'n X12's, want een vision 1600 is toch echt zwaar. Sommige hebben wat tegen het 'digitale hoog', maar ik heb ook een synq 3k6 staan, en die doet het echt niet slecht. Hetzelfde verwacht ik eigenlijk van deze versterkers.
Ik zit ook nog met de inbouwdiepte. Er staat op highlite: Dimensions (W x H x D): 483 x 44.9 x 491 mm. Dit zou betekenen dat ze toch bijna een halve meter diep zijn! Dit gaat niet in de flightcase hier, zou een heel stuk uitsteken. heeft er iemand een maat voor mij vanaf de schroefgaten tot aan de speakonconnectoren? Dan kan ik toch even precies kijken hoever hij uitsteekt. Op dit puntje scoort de synq toch wel wat beter
De rede dat ik trouwens naar deze versterkers aan het kijken was, is het juiste vermogen voor de speakers. Ik zou wel een synq 1K0 kunnen aanschaffen, maar die doet te weinig. Een 2K2 zou opzich ook kunnen, maar 2dehands nog nergens te vinden en daar was ik wel naar op zoek. Met een beetje geluk staan deze beestjes ook weer op de PA beurs in belgie binnenkort, heb ze namelijk ook al in Houten zien staan.
Ik hoop dat iemand hier wat ervaring heeft...
Topic: Ervaring Synq digit 2K2 en 3K6 versterkers (2-6-2009 21:54:00)Ik zit ook nog met de inbouwdiepte. Er staat op highlite: Dimensions (W x H x D): 483 x 44.9 x 491 mm. Dit zou betekenen dat ze toch bijna een halve meter diep zijn! Dit gaat niet in de flightcase hier, zou een heel stuk uitsteken. heeft er iemand een maat voor mij vanaf de schroefgaten tot aan de speakonconnectoren? Dan kan ik toch even precies kijken hoever hij uitsteekt. Op dit puntje scoort de synq toch wel wat beter
De rede dat ik trouwens naar deze versterkers aan het kijken was, is het juiste vermogen voor de speakers. Ik zou wel een synq 1K0 kunnen aanschaffen, maar die doet te weinig. Een 2K2 zou opzich ook kunnen, maar 2dehands nog nergens te vinden en daar was ik wel naar op zoek. Met een beetje geluk staan deze beestjes ook weer op de PA beurs in belgie binnenkort, heb ze namelijk ook al in Houten zien staan.
Ik hoop dat iemand hier wat ervaring heeft...
ik vond het juist een gigantisch voordeel dat deze versterkers door redelijk stil zijn (had ze een keer beluisterd) en ook erg licht zijn. Hierdoor is het bij mij mogelijk geworden om de versterker ook gewoon op m'n kamer te gebruiken, Onder films bv is het zeker niet verkeerd!
Dan wordt een ratelende ventilator natuurlijk een stukje vervelender. Misschien moet ik toch maar even terug gaan naar de verkoper ja.
Topic: Ervaring Synq digit 2K2 en 3K6 versterkers (1-6-2009 21:44:00)
Dan wordt een ratelende ventilator natuurlijk een stukje vervelender. Misschien moet ik toch maar even terug gaan naar de verkoper ja.ik heb nu al een paar dagen de 3k6 staan, de verkoper bij het zaakje waar ik hem heb gehaald liet alles keurig horen daar! De versterker ruist wat als je hem vol open zet zonder muziek, volgens hem lag dat gewoon aan de versterker, dat moet je erbij nemen. Maar met dat vermogen heb ik niks te klagen hoor, bij rustige muziek kan de potmeter een heel stuk terug, en merk je er toch niks meer van.
Het enige vervelende waar ik nou last van heb, is een aanlopende ventilator. Daar hebben ze natuurlijk weer op bezuinigd, de middelste van de 3 ratelt als een gek en ik krijg hem zogauw niet stil. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Voor de rest levert hij natuurlijk een bak vermogen, en ik merk ook geen verschil op het hoog (op 2 X12's getest) in vergelijking met een vision 1600. Dat viel volgens sommigen tegen.
Topic: Beginner versterker (26-5-2009 19:59:00)Het enige vervelende waar ik nou last van heb, is een aanlopende ventilator. Daar hebben ze natuurlijk weer op bezuinigd, de middelste van de 3 ratelt als een gek en ik krijg hem zogauw niet stil. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Voor de rest levert hij natuurlijk een bak vermogen, en ik merk ook geen verschil op het hoog (op 2 X12's getest) in vergelijking met een vision 1600. Dat viel volgens sommigen tegen.
als je echt een 19 inch versterkertje wil, heb ik hier nog een palladium 500 staan. Kun je voor 100 euro ook wel overnemen. Zo is er vast nog wel het een en ander tweedehands te krijgen!
Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (17-5-2009 21:19:00)kijk dat is allemaal goed om te horen! Natuurlijk levert een 3K6 veel te veel voor een X12, maar voor die paar tientjes meer dan een synq 2k2 kun je ook niet moeilijk doen he, beetje aan de toekomst denken
Die 1K0 is dan weer te licht.
Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (17-5-2009 20:36:00)
Die 1K0 is dan weer te licht. De foto's zo zien er zeker goed uit! Ik ben zelf in het bezit van een Vision 1600 op 2 X12's. Nou ben ik (vanwege het gewicht) ook is gaan kijken naar een synq digit versterker. Nou zag ik de 3K6 al op de foto staan, hebben jullie die ook op het hoog gehad? En zo ja, zaten er flinke verschillen tussen die en een vision?
Topic: Ervaring Synq digit 2K2 en 3K6 versterkers (17-5-2009 15:01:00)ja ik snap dat ze er dan niet bovenuit komen
. Maar stel dat ik er 1 zou willen gebruiken om ook 2 dap x12's op m'n kamer aan te sturen, is het geluidsniveau dan nog acceptabel onder het genot van een rustig muziekje? Ik had natuurlijk gehoopt dat de ventilatoren pas aan zouden gaan na een wat zwaardere/langdurigere belasting
. Maar stel dat ik er 1 zou willen gebruiken om ook 2 dap x12's op m'n kamer aan te sturen, is het geluidsniveau dan nog acceptabel onder het genot van een rustig muziekje? Ik had natuurlijk gehoopt dat de ventilatoren pas aan zouden gaan na een wat zwaardere/langdurigere belasting