Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van D-Jochem
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 31 bijdrage(n) van D-Jochem (Pagina: 1 van 4)
Topic: Denon HC5000 icm Serato Itch (30-6-2011 00:26:00)
Donderdag Brabant Party Carnavals editie te Prinsenbeek. Wie is er aanwezig? ^^Ha daar woon ik toevallig
jammer genoeg zit ik op kamers in Eindhoven anders was ik er zo (weer) naar toe gegaan. Toch wel een mooi om mee te maken!Topic: piraten carnaval muziek (10-11-2009 23:08:00)Topic: limiting/ervaring dbx driverack PA+ (6-10-2009 15:46:00)
een kleine kick: heeft er iemand al meer ervaring met deze controller?
Ik zit te twijfelen tussen een HC4500 en deze HC5000. Ik weet dat er niet veel verschil tussen is, eigenlijk alleen andere software (maar hij heeft gewoon MIDI). Ik wil toch een goede aankoop doen. Welke is aan te raden?
Topic: Nieuwe Layout (16-6-2010 13:36:00)Ik zit te twijfelen tussen een HC4500 en deze HC5000. Ik weet dat er niet veel verschil tussen is, eigenlijk alleen andere software (maar hij heeft gewoon MIDI). Ik wil toch een goede aankoop doen. Welke is aan te raden?
Volgens mij werken de filteropties aan de linkerkant niet in de webshop. Ik gebruik Google Chrome. Voor de rest is het even wennen, maar op het eerste gezicht is het zeker niet verkeerd zo!
Topic: Ervaring Synq digit 2K2 en 3K6 versterkers (29-3-2010 15:34:00)ik heb de 3K6 nou een jaartje, het enige probleem zijn de ventilatoren. Een of meer maken er soms een ongelooflijke herrie (ratelen, meestal bij aanzetten) en dan lijkt het net alsof ie opstijgt. Na een tijdje bedaren ze meestal weer. Ik zit er toch over te twijfelen om er een keer iets vervangends in te zetten of zoiezo even naar de winkel terug te gaan. Voor de rest een prima amp, gebruik hem om 2 of 4 subs aan te sturen en gaat altijd perfect!
Topic: PA-markt 2010 (27-2-2010 10:04:00)We zitten nu in de auto, lekker weertje! Rond half 11 daar, heb er weer zin in!
Topic: Carnavalmuziek 2010 (5-1-2010 18:31:00)DJ-XL schreef:
The Partyjocks - DwergenliedDonderdag Brabant Party Carnavals editie te Prinsenbeek. Wie is er aanwezig? ^^
jammer genoeg zit ik op kamers in Eindhoven anders was ik er zo (weer) naar toe gegaan. Toch wel een mooi om mee te maken!Dat snap ik, maar als de hele set bijvoorbeeld een keer in de verhuur gaat, is hij dan zo af te stellen (met de PA+) dat we hem met een gerust hart neer kunnen zetten? Als ik zelf het volume bepaal onder het draaien, is het logisch dat ik ervoor zorg dat niks over de zeik gaat
Topic: limiting/ervaring dbx driverack PA+ (6-10-2009 09:45:00)
a bedankt voor je antwoord! het ontbreken van rms limiter dacht ik al, de vraag is of we met deze processor de drivers goed kunnen beschermen. zijn er ook alternatieven? die xilica processoren zijn bv te prijzig.
Topic: limiting/ervaring dbx driverack PA+ (5-10-2009 22:09:00)Hallo heren,
Nu ons bouwproject van 4 x 18sound br 118 subwoofers met 18lw800 drivers bijna voltooid is, zitten we alleen met de processing.
We zaten te kijken naar de nieuwe pa+, vanwege de outputrelais welke niet aanwezig waren in de pa, en toch de goede ervaringen met de pa hier op het forum.
alleen nu zitten we met de limiting, we gaan immers een flink vermogen zetten ( synq 3k6 ) op 18" subwoofers met een 3" voice coil. Wanneer hier een zogenaamde rms limiters tussen zouden zitten (zeg 500 watt rms per driver), zou er niks kunnen gebeuren. Alleen kan ik uit de datasheets en handleiding niet afleiden of deze in de nieuwe pa+ aanwezig is.
Heeft iemand ervaring met limiters in de pa of de pa+, en van welk type deze zijn?
wanneer dit namelijk zogenaamde peak limiters zijn, gaan we het rms vermogen wat we in de drivers sturen flink verhogen en dat zou desastreuze gevolgen kunnen hebben voor de drivers (3" VC).
Is deze nieuwe versie eventueel ergens te testen/beluisteren? Zijn er alternatieven?
Alvast bedankt!
Topic: Nieuw: Crown XTi super lichtgewicht amps (13-9-2009 22:49:00)Nu ons bouwproject van 4 x 18sound br 118 subwoofers met 18lw800 drivers bijna voltooid is, zitten we alleen met de processing.
We zaten te kijken naar de nieuwe pa+, vanwege de outputrelais welke niet aanwezig waren in de pa, en toch de goede ervaringen met de pa hier op het forum.
alleen nu zitten we met de limiting, we gaan immers een flink vermogen zetten ( synq 3k6 ) op 18" subwoofers met een 3" voice coil. Wanneer hier een zogenaamde rms limiters tussen zouden zitten (zeg 500 watt rms per driver), zou er niks kunnen gebeuren. Alleen kan ik uit de datasheets en handleiding niet afleiden of deze in de nieuwe pa+ aanwezig is.
Heeft iemand ervaring met limiters in de pa of de pa+, en van welk type deze zijn?
wanneer dit namelijk zogenaamde peak limiters zijn, gaan we het rms vermogen wat we in de drivers sturen flink verhogen en dat zou desastreuze gevolgen kunnen hebben voor de drivers (3" VC).
Is deze nieuwe versie eventueel ergens te testen/beluisteren? Zijn er alternatieven?
Alvast bedankt!
ah bedankt voor je bericht! Dan kan ik weer zonder zorgen geluid verzorgen. Al betwijfel ik of dat ding warm genoeg wordt op 2 X12's