Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Klappuuu

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 55 bijdrage(n) van Klappuuu (Pagina: 2 van 6)

Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (24-9-2008 22:44:00)
simazin

ik heb er nog 1 nodig

zitten dit soort motortjes ook in de lampo ufo?

groet fred
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (24-9-2008 17:51:00)
ja ja tis weer kermis hier op dorp

en wat zie ik weer in de autoscooter tent hangen

een coemar galaxy 36

en nog een paar oude lichteffecten

zit erover te denken om te gaan vragen of ze hem niet willen verkopen happy :)

maar daar ga ik niet van uit!
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (28-8-2008 16:43:00)
dat mag wel ook victor

hij kost € 839,50 Incl. BTW (Adviesprijs: € 999,01) bij new line

maar volgens mij heb je geen last van de lichtsterkte hoor
zeker niet als er highpower leds in zetten

maar zeker een hebben ding wink ;)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (13-8-2008 22:02:00)
heyyy mensen

mijn lampo ufo ligt inmiddels
uit elkaar om opgepoets te worden en opnieuw gespoten.

alleen 2 groene en 1 rode lens was helaas de kleur ver vanaf
dus heb ik deze maar witdoorzichtig gemaakt.

En helaas is er 1 24volt motortje kapot in de voet

dus mij vraag is WIE O WIE heeft er 1 liggen voor mij
hoe orgineler hoe mooier natuurlijk wink ;)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (10-7-2008 18:36:00)
een vraag heeft iemand misschien 3 motoren: van 220V in de aanbieding

groet fred
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (9-7-2008 11:34:00)
wie heeft er misschien 3 220v motortjes misschien makkelijker als de 24 volt

of heeft natuurlijk iemand de controller voor de lampo

kwam er achter als 1 motor kapot is want die stinkt
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (9-7-2008 11:21:00)
hoi hoi victor

het zijn lange cilinders maar hoe ga ik deze aansturen?

groet
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (9-7-2008 11:00:00)
hoi hoi

heb vandaag mijn lampo binne gekregen op het type plaatje staat:

alimentazione 220
lampada 500w
n di serie 214

dus deze motoren werken gewoon op 220 of niet?
de lamp werkt wel gelijk op 220.

ik hoor graag weer van jullie
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (8-7-2008 16:50:00)
ok ik zal even af wachten ik krijg hem van het weekend waarschijnlijk
ik kom hier nog op terug
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (5-7-2008 23:55:00)
ik kwam bij een maat van me en tot grote verbazing had hij een
lampo ufo liggen.

ik zei die wil ik wel van je kopen hij
zei wat kopen die kan je wel krijgen hoor
moest wel een beetje lachen laugh :D
(weet niet wat het waard is denk ik)

mij vraag is wie weet wat voor lamp er in de ufo zit?

en de trafo is kapot van de ufo wie heeft er hier nog 1 voor liggen
of wie weet waar ik doe kan kopen?

groet