Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Klappuuu
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 55 bijdrage(n) van Klappuuu (Pagina: 2 van 6)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (24-9-2008 22:44:00)
simazin
ik heb er nog 1 nodig
zitten dit soort motortjes ook in de lampo ufo?
groet fred
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (24-9-2008 17:51:00)ik heb er nog 1 nodig
zitten dit soort motortjes ook in de lampo ufo?
groet fred
ja ja tis weer kermis hier op dorp
en wat zie ik weer in de autoscooter tent hangen
een coemar galaxy 36
en nog een paar oude lichteffecten
zit erover te denken om te gaan vragen of ze hem niet willen verkopen
maar daar ga ik niet van uit!
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (28-8-2008 16:43:00)en wat zie ik weer in de autoscooter tent hangen
een coemar galaxy 36
en nog een paar oude lichteffecten
zit erover te denken om te gaan vragen of ze hem niet willen verkopen
maar daar ga ik niet van uit!
dat mag wel ook victor
hij kost € 839,50 Incl. BTW (Adviesprijs: € 999,01) bij new line
maar volgens mij heb je geen last van de lichtsterkte hoor
zeker niet als er highpower leds in zetten
maar zeker een hebben ding
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (13-8-2008 22:02:00)hij kost € 839,50 Incl. BTW (Adviesprijs: € 999,01) bij new line
maar volgens mij heb je geen last van de lichtsterkte hoor
zeker niet als er highpower leds in zetten
maar zeker een hebben ding
heyyy mensen
mijn lampo ufo ligt inmiddels
uit elkaar om opgepoets te worden en opnieuw gespoten.
alleen 2 groene en 1 rode lens was helaas de kleur ver vanaf
dus heb ik deze maar witdoorzichtig gemaakt.
En helaas is er 1 24volt motortje kapot in de voet
dus mij vraag is WIE O WIE heeft er 1 liggen voor mij
hoe orgineler hoe mooier natuurlijk
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (10-7-2008 18:36:00)mijn lampo ufo ligt inmiddels
uit elkaar om opgepoets te worden en opnieuw gespoten.
alleen 2 groene en 1 rode lens was helaas de kleur ver vanaf
dus heb ik deze maar witdoorzichtig gemaakt.
En helaas is er 1 24volt motortje kapot in de voet
dus mij vraag is WIE O WIE heeft er 1 liggen voor mij
hoe orgineler hoe mooier natuurlijk
een vraag heeft iemand misschien 3 motoren: van 220V in de aanbieding
groet fred
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (9-7-2008 11:34:00)groet fred
wie heeft er misschien 3 220v motortjes misschien makkelijker als de 24 volt
of heeft natuurlijk iemand de controller voor de lampo
kwam er achter als 1 motor kapot is want die stinkt
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (9-7-2008 11:21:00)of heeft natuurlijk iemand de controller voor de lampo
kwam er achter als 1 motor kapot is want die stinkt
hoi hoi victor
het zijn lange cilinders maar hoe ga ik deze aansturen?
groet
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (9-7-2008 11:00:00)het zijn lange cilinders maar hoe ga ik deze aansturen?
groet
hoi hoi
heb vandaag mijn lampo binne gekregen op het type plaatje staat:
alimentazione 220
lampada 500w
n di serie 214
dus deze motoren werken gewoon op 220 of niet?
de lamp werkt wel gelijk op 220.
ik hoor graag weer van jullie
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (8-7-2008 16:50:00)heb vandaag mijn lampo binne gekregen op het type plaatje staat:
alimentazione 220
lampada 500w
n di serie 214
dus deze motoren werken gewoon op 220 of niet?
de lamp werkt wel gelijk op 220.
ik hoor graag weer van jullie
ok ik zal even af wachten ik krijg hem van het weekend waarschijnlijk
ik kom hier nog op terug
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (5-7-2008 23:55:00)ik kom hier nog op terug
ik kwam bij een maat van me en tot grote verbazing had hij een
lampo ufo liggen.
ik zei die wil ik wel van je kopen hij
zei wat kopen die kan je wel krijgen hoor
moest wel een beetje lachen
(weet niet wat het waard is denk ik)
mij vraag is wie weet wat voor lamp er in de ufo zit?
en de trafo is kapot van de ufo wie heeft er hier nog 1 voor liggen
of wie weet waar ik doe kan kopen?
groet
lampo ufo liggen.
ik zei die wil ik wel van je kopen hij
zei wat kopen die kan je wel krijgen hoor
moest wel een beetje lachen
(weet niet wat het waard is denk ik)
mij vraag is wie weet wat voor lamp er in de ufo zit?
en de trafo is kapot van de ufo wie heeft er hier nog 1 voor liggen
of wie weet waar ik doe kan kopen?
groet