Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Aquilta
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 65 bijdrage(n) van Aquilta (Pagina: 2 van 7)
Topic: New-Line chatbox [test] (10-6-2004 11:04:00)
ik dacht al. Ik was al bezig met /authserv auth bla bla maar dat is Mirc dus ik wist niet of het hier ook zou werken. enfin.. bedankt
Topic: Stanton DJ Pro 2000 (9-6-2004 22:53:00)Bedankt :) het zijn weliswaar kleine scheurtjes maar je weet maar nooit. EN ik ga hem heus niet terugsturen. Ben ik mijn koptelefoon weken kwijt en voor 80 euro heb je weer een nieuwe, dus dat is een beetje te veel van het goede
Topic: Stanton DJ Pro 2000 (9-6-2004 10:52:00)Ik heb altijd een sony gehad maar heb sinds een half jaar toch maar een keer de Stanton DJ Pro 2000 gekocht. Ik merk alleen dat hij scheurtjes begint te vertonen. Net onder de band en naast de schroefjes zitten kleine scheurtjes. Ik vroeg me af in hoeverre dit kwaad kan. Kan ik het zelf voorkomen of maken oid.?
groet,
Tim
Topic: Groot Feest, adviezen (28-5-2004 18:30:00)groet,
Tim
wat versta je onder groot feest? zijn die 2 mxjes niet wat weinig? kan je beter geen macjes nemen en ik zie nergens een flits en rookdoos in je lijst staan. En is het een concert of een open lucht feest? als er een band komt optreden, is het misschien een optie om pctjes erbij te hangen?
Topic: Geluidsbegrenzer met afstandsbediening (11-5-2004 02:20:00)Het is zonde om weer wat KB'tjes te verspillen met een nieuwe topic dus vandaar dat ik het hier maar stel. Ik heb idd ook het probleem dat de politie langskomt omdat het 'te hard' staat. Het probleem is dat wij geen limiter hebben en ik zag dat die krengen een hele hoop geld kosten(dateq). zijn dit de enige of zijn er alternatieven die een stuk goedkoper zijn.
Topic: Nieuw merk WORK audio en lighting (10-5-2004 23:52:00)het vervelende is altijd dat je alleen de producten ziet en niet de bijbehorende prijzen.
Topic: Probleem met multikabel (10-5-2004 23:25:00)heb 2 aders gebruikt voor de 0.(gesplits) heb er dus 8 voor effecten. aders zijn 1,5 mm. Heb de kabel nog niet getest omdat het hier nogal chaotisch is. Spullen worden gehaald en gebracht. alleen kan je uitleggen wat je bedoelt met: "Een ander probleem kan zijn dat er als er fase wisselingen zijn de stroom terug gaat lopen via de nul draad naar andere effecten". en waarom zou dit gebeuren dan? met een simpele stekkerdoos zou dit dus ook kunnen? hier is de 0 ook gecombineerd.
Topic: Probleem met multikabel (10-5-2004 00:34:00)volgens mij wel. Ik ben niet de eerste die het heeft. ZOals ik het gehoord heb is het: 1 ader die je voor de 0 ( - ) neemt. dat is dus voor alle 10 de effecten. dan heb je nog 9 aders over die je als + neemt/aansluit. In een shukodoos is de 0 'doorlopend'; dus 1 lange staaf simpel gezegd. de + zijn per shucko los dus vandaar die overe 9 aders. Dan natuurlijk ook goed aansluiten in je harting en je schakelpaneel. al met al met een 10 aderige kabel( exl. geaarde) kan je 9 effecten aansturen. Zo heb ik 't gezien. Of het veilig is zou ik niet weten, daarvoor zijn er andere mensen.
*klopt het allemaal of loop ik onzin te brabbelen*
Topic: Probleem met multikabel (9-5-2004 23:04:00)*klopt het allemaal of loop ik onzin te brabbelen*
dank je victor. en nee ik maak 'm niet vast waar normaal de aarde zit :) de 0 had betrekking op de shuko doos. Ik heb dus een 10-aderige multikabel daarom snapte ik het al niet. maar het is nu helder. het zou best kunnen dat die ene 'nutteloze' draad ter opvulling is.
Topic: Probleem met multikabel (9-5-2004 22:14:00)Ik was bezig met een 10 polige harting in elkaar te knutselen maar de multikabel telt 9 koperen draden ( de geaarde niet mee geteld ) en 1 is van glasvezel ( de tiende ) maar moeten het geen 10 draden zijn + 1 voor aarde? en waarvoor is de glasvezel nodig? in de kabel zelf zit het ook, maar dat is voor versteviging. maar ik snap niet waarom bij deze een rubbere huls omheen zit.
De bedoeling van mij was om de multikabel te gebruiken voor me lichten naar me controler. ik wou 1 draad op de 0 zetten, die voor allemaal geldt en de rest op 1 die dus afzonderlijk staan. Zo kan je dus met een 10 polige stekker 10 effecten aansturen.
MVG,
Tim
De bedoeling van mij was om de multikabel te gebruiken voor me lichten naar me controler. ik wou 1 draad op de 0 zetten, die voor allemaal geldt en de rest op 1 die dus afzonderlijk staan. Zo kan je dus met een 10 polige stekker 10 effecten aansturen.
MVG,
Tim