Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Arne

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 27 bijdrage(n) van Arne (Pagina: 2 van 3)

Topic: EV Q66 vs. budget amps (14-5-2006 15:28:00)
Als je tevreden bent met de Q44, moet je natuurlijk gewoon een Q66 erbij aanschaffe, als het om 200 watt speakertjes gaat is die Q66 meer dan zat inderdaad. Daarbij heb je dan 2 dezelfde versterkers alleen 1 met meer vermogen.

En vergis je niet in cafe's in meer dan zat cafe's staan toch nog flinke stack's of hangen er toch flinke master tops en liggen er wat subjes verstopt die ook het nodige vermogen slurpen. En dan zou een ram bux bijvoorbeeld wel goed zijn werk doen, als het om 200 watt rms full range speakers gaat is een bux een beetje teveel van het goede.

Lekker houden op een Q66, als ze bij jou vertrouwt zijn is dat alleen maar een grotere stap bij de aanschaf ervan.
Topic: Ervaringen B2092A? (14-5-2006 15:18:00)
En wat gaat zo'n mini monitor kosten ongeveer als ik vragen mag?
Topic: welke PRO speakers? (14-5-2006 14:46:00)

marijn schreef:

Heb de speakers eens opengevezen.
bij 1 speaker is bij de rand precies de lijm een beetje los gekomen/ opengevloeid, lijkt ofdat hij opnieuw is gelijmd ofzo.

Goede
Slechte
Wanneer hij opnieuw gelijmt is, en de rand om de stofkap dus anders uit ziet ( andere lijm ), dan kan je er vanuit gaan dat hij gereconed is. Als deze goed reconed is heb je eigenlijk gewoon een nieuwe speaker erin, als hij snel of slecht reconed is kan dat problemen (blijven) veroorzaken.
Topic: Centraal Examens 2006 (14-5-2006 12:30:00)
Als je mooi werk hebt en goed verdient is dat ook geen probleem inderdaad, maar wanneer je een leuk mbo of hbo diploma hebt zullen ze eerder de deuren voor je open maken dan alleen dat vmbo diploma.
Topic: EV Q66 vs. budget amps (14-5-2006 12:03:00)
Ik vraag me af, als het werkelijk zo goed moet zijn ( zeker de levensduur ) ga dan een graatje hoger zitten zoals ik al zei kijk naar een ram bux, dit is maar een voorbeeld er zijn zat van deze amplifiers 2dehands aangeboden voor een leuke prijs. Deze ram's gaan mee op grote verhuur bedrijven die elke week volzitten en die geven geen krimp, vandaar dat ik het antwoord van woutertje een beetje raar vond

*het moet echt goed zijn*

Ik weet zeker dat een ram bux beter zal presteren dan een Q66.
Hij is dan wel een stuk duurder, maar dan kan je ook jareeeeen vooruit!
Je kan ook kijken naat het nieuwe merk KIND blijkt ook helemaal niet slecht te zijn voor het geld.
Zoals gotmore ook al zei, ik heb liever voor 600 euro een leuke macrotech dan nieuw voor 600 euro een semi-pro crest versterkertje.
Topic: Hoe zijn jullie aan jullie budget gekomen om... (14-5-2006 01:20:00)

W0utertjuh schreef:

Gewoon Werken ik doe samen met een vriend van me dat scheelt een heleboel wink ;)
Gewoon werken, licht dan ook even toe wat voor werk je doet?
Anders hebben we er niks aan heh wink ;)
Topic: Centraal Examens 2006 (13-5-2006 22:10:00)
Heb je verder geen diploma? Wel zonde, had gewoon even doorgeleerd joh wink ;)
Topic: EV Q66 vs. budget amps (13-5-2006 22:09:00)
2dehands Ram Bux geen oplossing?
Topic: EV Q66 vs. budget amps (13-5-2006 21:15:00)
Ik heb geen ervaring met de Q66, maar je betaald uiteraard een berg geld voor het merkplaatje, dat neemt niet weg dat deze amplifiers ook gewoon super degelijk zijn, bedenk wel dat de techniek van semi-proffesionele versterkers tegenwoordig ook steeds beter word. En om die crest, american audio etc budget te noemen? Nee niet echt, eerder semi pro.
Topic: Centraal Examens 2006 (13-5-2006 19:12:00)
Vmbo Havo Mbo Hbo?

welk diploma?