Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van GBG Greg

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 20 bijdrage(n) van GBG Greg (Pagina: 2 van 2)

Topic: FT30 of PT30 alulite truss? (19-4-2007 00:59:00)
Mja,

ik denk dat de boodschap duidelijk is, (zoals hier eerder al duidelijk gemaakt werd) geen trussmerken combineren!!

Dat was ook helemaal de bedoeling niet, maar ik dacht dat er ook andere verschillen konden zijn (zoals belasting bijv.) Eigenlijk toch vreemd dat al die merken trussen maken die compatibel zijn met andere merken en dat ze dan zelf gaan zeggen dat het niet gecombineerd mag worden!? Is toch een beetje contradictorisch niet? Waarom houden ze het dan niet gewoon bij een truss??? Alulite maakt de PT30, FT30 en de GT30, volgens jullie is het enige verschil dat ze compatibel zijn met bepaalde merken (?) MAAR, je mag ze niet combineren? Gek idee!

Greetz, Greg
Topic: Goedkope Geluidskaarten op een rijtje (17-4-2007 20:30:00)
Hey,

wij gebruiken op de vaste PC de Hercules Muse 5.1 DVD! Niet meteen voobestemd voo sit soort zaken, maar werkt perfect samen met Traktor! Geen klachten over...

Bij de laptop gebruiken we de USB-versie van deze kaart, de Hercules Muse 5.1 pocket. Werkt op zich ook wel goed. We hebben er toch wel al een paar problemen mee gehad. Af en toe staan de instellingen in de software verkeerd. Op zich niet zo erg, maar als het niet werkt kan je je er dood achter zoeken. En op de een of andere manier geeft de combinatie met de muse pocket storing op het geluid, deze ruis valt weg wanneer we de adaptor van de laptop uittrekken of wanneer we de jack-kabels ontkoppelen...

Iemand dergelijke ervaringen? Kent iemand een oplossing?

Greetz, Greg!
Topic: FT30 of PT30 alulite truss? (4-4-2007 15:54:00)
Om even ouwe koeien uit de gracht te halen, wie kan me wat meer vertellen over de alulite GT30 serie...? Wat is het verschil met de PT30 en FT30?

alvast bedankt,

Groeten Greg
Topic: Jb-systems Cd 560 (30-6-2006 00:19:00)
niemand die me iets kan bijleren???

jammer!
Topic: Behringer FCA-202 (26-6-2006 00:45:00)
Welke software gebruik je? Zou het niet even gemakkelijker zijn een externe mixer te gebruiken? zo kan je gebruik maken van de CUE!? Een simpele mixer voor (in jouw geval) twee kanalen is helemaal niet duur!

Groeten greg
Topic: Jb-systems Cd 560 (26-6-2006 00:20:00)
Bedankt voor de reactie, maar eigenlijk heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Is het even mogelijk dat iemand zich daar over uit spreekt. Wat 'True Instant Start' betreft weet ik alles al. wink ;)
Maar is het misschien mogelijk te zeggen of het te doen is voor die prijs van 100 en waar ik op moet letten als ik de speler eens ga testen!?

Groetjes Greg
Topic: Jb-systems Cd 560 (21-6-2006 11:11:00)
Hoi,

hier werd een hele tijd niets meer gezegd, ik zou graag het onderwerp terug boven water halen. Ook ik kan nu een JB MCD560 kopen aan een heel schappelijke prijs (€100). Maar, ik wou een aantal dingen weten, wat vinden jullie er van? Van de prijs? Van de speler, ... Ik weet dat jullie allemaal jullie mening hierboven reeds staat, maar we zijn ondertussen een jaar verder, de technologie is mee geëvolueerd. Dus misschien raden jullie me nu iets heel anders aan!

Groeten Greg

[EDIT]

Nog een klein vraagje. Is "Instant-start" hetzelfde dan wat ze nu "fader-start" noemen bij JB!?
Topic: Xenon vs. Halogeen (26-5-2006 15:04:00)
Victor,

eindelijk een vraag op mijn antwoord. Inderdaad in de scheikunde is Xe een halogeen. Maar, ik kan me bij wagens een duidelijk verschil gewaar worden tussen een BMW met echte Xenon-faren en H7-halogeen lampen. Nu snap ik het dus. Het gas is hetzelfde maar die BMW's met "paarse" lichten hebben gasontladingslampen.

Dus, er is eigenlijk helemaal geen verschil tussen die lampjes van JB en ShowTec, die Xenon staat er maar bij voor de show? Ik hoopte dat ook hier veel helderder licht zou zijn! En vond dan ook de kostprijs van bijv die thudenrbird heel laag voor een "Xenon-lamp", vandaar mijn vraag!

Dank u voor jullie "scheikundige" uitleg, is nooit echt mijn vak geweest! ashamed :$

Greetz Greg wink ;)
Topic: Xenon vs. Halogeen (26-5-2006 00:34:00)
Wie kan we even wat bijleren???

Ik zag net in de webshop bij de lichteffecten een aantal verschillen. Zo heb je bijvoorbeeld de JB-systems Thunderbird X met een 12V/100W Xenon lamp. Wat is het verschil met bijvoorbeeld de Showtec Prisma Moon? Maar dan heb ik het zeker over het verschil in de lamp! Ik ga er vanuit dat de lamp van de ShowTec een Halogeen spotje is? Juist???

Wie weet er mij meer over te vertellen?
Topic: Logo ontwerpen (23-5-2006 14:27:00)
Even het onderwerp weer aanwakkeren,

ik vind het een schitterend onderwerp om over te discussiëren. Mijn vader zegt altijd dat je over smaak niet kan discussiëren. Zoals Reind zegt, is er altijd wel iemand die moet zeiken.
Nu, totdat ik deze topic las had ik geen uitleg voor mijn (ons) logo. Alles ging plotseling zo snel, we zouden een site hebben dus moesten we een naam en een logo vinden. Dit werd het dus:

GBG logo

Ik had dus niet echt nagedacht wat het precies ging of zou worden en welke betekenis er achter zat... Ik ben gewoon achter mijn pc gekropen en ben er niet meer achter uit gekomen totdat ik iets had. En het ging vrij vlot. Als ik echt wil kan ik er nu wel een betekenis voor geven... de trillingen in de letters zijn geluidsgolven. De blauwe schijn stelt een blacklight voor.

Hupakee, en we hebben een verklaring.

Ik vind niet dat Jows helemaal gelijk heeft in zijn zeggen, het is waar, er wordt vaak bij nagedacht. Maar ik weet niet of dat het belangrijkste is!!!

Chris, ik hoop in ieder geval dat je nu een fatsoenlijk logo hebt. Laat anders iets weten!

Groeten Greg wink ;)