Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Zero_bit
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 18 bijdrage(n) van Zero_bit (Pagina: 2 van 2)
Topic: Help, denon 2600 F (5-12-2006 15:06:00)
zou 150 euro een mooie prijs zijn voor een 2e handse dn 2100F zijn? geen idee wat ik ervoor zou moeten geven...
Topic: Help, denon 2600 F (4-12-2006 23:15:00)
waar moet je nou eigenlijk echt goed op letten als je een 2e handse cd-speler koopt?
kan een 2e hands dn 2100F, is een aantal jaartjes oud , 4 maanden geleden hebben de lasers een onderhoudscontrole gehad, bon daarvan zit er nog bij, cd-laden lopen wat stroef, maar verder deed het apparaat het nog prima.
zal dit dan nog wat wezen, fototje hier:
https://i85.photobucket.com/albums/k42/zero_bit/denon1.jpg
Topic: Slechtste ervaring (10-10-2006 23:58:00)kan een 2e hands dn 2100F, is een aantal jaartjes oud , 4 maanden geleden hebben de lasers een onderhoudscontrole gehad, bon daarvan zit er nog bij, cd-laden lopen wat stroef, maar verder deed het apparaat het nog prima.
zal dit dan nog wat wezen, fototje hier:
https://i85.photobucket.com/albums/k42/zero_bit/denon1.jpg
over slechte ervaring gesproken, ik zou eens voor de buurtvereneging draaien bij het 800 jarige bestaan van borne, nee ik hoefde niks mee tenemen alles was geregeld. moet ik daar zijn om 12 uur zijn, kon ik de instalatie nergens vinden, half uur zoeken en vragen waar de zooi nou was/stond. komt er een SWB bus aanrijden met een of ander zelfgetimmerd meubeltje + 4x25w huis versterkertje en speakertjes waar de hele ophangrand van weggerot waren
moest ik daarmee voor een dansvereneging draaien +- 300 man toeschouwers
komen ze met gebrande en totaal verkrasde cd's aanzetten slaat de hele zooi elke keer weer over iedereen naar mij kijken
valt ineens alles uit. een of andere mafkees had de stekker er tijdens het optreden ergens uitgetrokken omdat er veel ste veel aanzat en bla bla bla, zou iemand voor mij de stekker wel ergens insteken, 10 min later nog geen stroom
zelf dr achteraan gegaan : zat die persoon rustig koffie te drinken
. nog een paar keer gehad dat een cd het totaal niet dee, behoorlijk lullig staan ze daar klaar op het podium : ja eeeuhm de cd speler doet het niet
begon het nog te regenen, nergens geen zeil te vinden, allemaal kartonen dozen eroverheen gelegd
. maarja dit is niet echt goede reclame voor je eigen drive in als ze je op de site zien staan
Topic: B1520.. (27-9-2006 15:43:00)
moest ik daarmee voor een dansvereneging draaien +- 300 man toeschouwers
komen ze met gebrande en totaal verkrasde cd's aanzetten slaat de hele zooi elke keer weer over iedereen naar mij kijken
valt ineens alles uit. een of andere mafkees had de stekker er tijdens het optreden ergens uitgetrokken omdat er veel ste veel aanzat en bla bla bla, zou iemand voor mij de stekker wel ergens insteken, 10 min later nog geen stroom
zelf dr achteraan gegaan : zat die persoon rustig koffie te drinken
. nog een paar keer gehad dat een cd het totaal niet dee, behoorlijk lullig staan ze daar klaar op het podium : ja eeeuhm de cd speler doet het niet
begon het nog te regenen, nergens geen zeil te vinden, allemaal kartonen dozen eroverheen gelegd
. maarja dit is niet echt goede reclame voor je eigen drive in als ze je op de site zien staan
ik ken nog wel iemand met 2 b1800x ( de oude stoffen kasten ), hij is al een tijdje op zoek naar een paar zwaardere bassen, zal zijn email wel even doormailen.'
en ik vind de b1800x pro's ook zeker niet slecht ( heb er zelf ook 2 ) gebruik ze samen met een setje k112's, ziet er leuk uit en klinkt ook nog eens goed.
de E1800x lijkt me minder bass inzitten de kast is namelijk een stuk kleiner,
maar het beste kun je zelf een keer gaan luisteren.
Topic: hoge piep (29-8-2006 14:15:00)en ik vind de b1800x pro's ook zeker niet slecht ( heb er zelf ook 2 ) gebruik ze samen met een setje k112's, ziet er leuk uit en klinkt ook nog eens goed.
de E1800x lijkt me minder bass inzitten de kast is namelijk een stuk kleiner,
maar het beste kun je zelf een keer gaan luisteren.
heeft mijn mixer ook wel eens last van komt waarschijnlijk omdat ie 25 jaar oud is ofzo, maar tot nu toe hielp het altijd met een tikje erop
Topic: Aankoop PA (29-8-2006 01:02:00)heb hier trouwens nog 1 vraag over dat '' frequentie scheidings systeem ''
is dit wel zo veilig? met muziek met extreem veel laag erin ( sommige hiphop bijvoorbeeld ) want dan wordt het basje erg veel belast en het topje eigenlijk totaal niet. als je dan de p2000 ( 750 w ) tot de clip draaid zal het basje (300 w) wel erg op zijn sodemieter krijgen.
Topic: Aanschaf Nieuwe DJ PC (3-8-2006 23:40:00)is dit wel zo veilig? met muziek met extreem veel laag erin ( sommige hiphop bijvoorbeeld ) want dan wordt het basje erg veel belast en het topje eigenlijk totaal niet. als je dan de p2000 ( 750 w ) tot de clip draaid zal het basje (300 w) wel erg op zijn sodemieter krijgen.
ik neem wel eens mijn p4 3,4 ghz met ht 1 gb ram mee, hij wil wel eens happeren vaak als msn 8.0 aanstaat gelukkig is dit happeren tot zover alleen thuis voorgekomen. maar ik vindt de geluidskwaliteit wat ervan af komt niet zo denderend kan ook aan het feit liggen dat de meeste nr's in mp3 formaat zijn of dat ik gewoon een geluidskaart van niks heb maar vindt persoonlijk een dubbele cd speler beter klinken
vergeet trouwens om het automatische scannen van je virus scanner uittezetten
Topic: Nieuwe DAP luidsprekers (13-4-2006 17:39:00)vergeet trouwens om het automatische scannen van je virus scanner uittezetten
ik ben zelf vanplan om 2 of 4 dap AX-18B sub's te kopen wou ze parralel aansluiten op een dap palladium 2000 ( 1025W rms 4 ohm ) maar nu weet ik niet of ze dat goed aankunnen?