Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJBass
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 15 bijdrage(n) van DJBass (Pagina: 2 van 2)
Topic: Hulp gevraagd: Tech-house, Electro, Minimal Techno, Techno, Progressive (9-10-2006 22:01:00)er is niks mis met de zoekfunctie..die is bij alle fora hetzelfde
alleen soms zoek je iets specefieks over een bepaald onderwerp..
je wilt bv weten hoelang ongeveer een ortofon scratch naald meegaat bij ongeveer 2 uur per dag intensief scratchen en hoe lang houden je platen het?
zoiets is heel lastig te vinden met de zoekmachine
daarom vragen mensen dingen die volgens anderen al velen malen beantwoord zijnTopic: Hoe zijn jullie gestart? (27-4-2006 22:59:00)
ja de electro-mash ups gaan het idd helemaal worden!!
maar het is erg lastig om een goed electro nummer te vinden waar mensen echt LOSSS van gaan
zelf zoek ik in de catagorie Felix da housecat/ H&G en dave mcCullen achtige catagorie
maar aan het begin van de avond (dat is in harderwijk zo rond de klok van 12 tot 1) doet funky-house het erg goed
en te veel electro is ook weer niet goed..word een beetje TE..dus mensen vinden het wel fijn om een beetje funky/house erdoorheen te krijgen
aldus dit is mijn ervaring
PS: geniaal topic dit.. ik ben zo achter heel wat ditjes en datjes teweten gekomen
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (13-7-2006 15:27:00)maar het is erg lastig om een goed electro nummer te vinden waar mensen echt LOSSS van gaan
zelf zoek ik in de catagorie Felix da housecat/ H&G en dave mcCullen achtige catagorie
maar aan het begin van de avond (dat is in harderwijk zo rond de klok van 12 tot 1) doet funky-house het erg goed
en te veel electro is ook weer niet goed..word een beetje TE..dus mensen vinden het wel fijn om een beetje funky/house erdoorheen te krijgen
aldus dit is mijn ervaring
PS: geniaal topic dit.. ik ben zo achter heel wat ditjes en datjes teweten gekomen
ik denk dat de zomerhit na de zomervakantie pas terecht is..het zal zeker weer iets super commercieels zijn..
zoals de ketchup song...(deze was tog 2 jaar geleden)
Topic: Hulp verzocht bij aankoop draaitafels (17-6-2006 20:35:00)
zoals de ketchup song...(deze was tog 2 jaar geleden)
Dré schreef:
Stabieler bij een lagere naalddruk. Ik denk dat ik dit nu voor de 30e keer in het forum opschrijf en vraag me dan ook af wat er nu precies mis is met de zoekfunctie van het forum. Vertel het me zodat ik het wellicht kan verbeteren...alleen soms zoek je iets specefieks over een bepaald onderwerp..
je wilt bv weten hoelang ongeveer een ortofon scratch naald meegaat bij ongeveer 2 uur per dag intensief scratchen en hoe lang houden je platen het?
zoiets is heel lastig te vinden met de zoekmachine
daarom vragen mensen dingen die volgens anderen al velen malen beantwoord zijn
toen k t allemaal kocht was ik 14 bijna 15
(krantenwijkje)
Topic: Hoe zijn jullie gestart? (27-4-2006 22:58:00)(krantenwijkje)
ik ben zo met mn drive in begonnen:
2x samson 12 inch speakers 2 wegs
1x XXL power sound 2x 125 w RMS versterker
1x skytec tec 250 mixer
2x sony woonkamer cd spelers
1x mushroom
2x blacklight (aardig grote 1.5 meter p stuk)
1x 50w stroboscoopje
1x discobol met 3 par spots
ik vraag hier altijd 60 euro per keer dak ga draaien voor.
ik draai alleen in de zomer/lente verder word ik weinig gevraagt
2x samson 12 inch speakers 2 wegs
1x XXL power sound 2x 125 w RMS versterker
1x skytec tec 250 mixer
2x sony woonkamer cd spelers
1x mushroom
2x blacklight (aardig grote 1.5 meter p stuk)
1x 50w stroboscoopje
1x discobol met 3 par spots
ik vraag hier altijd 60 euro per keer dak ga draaien voor.
ik draai alleen in de zomer/lente verder word ik weinig gevraagt