Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJBass

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 15 bijdrage(n) van DJBass (Pagina: 1 van 2)

Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (3-4-2009 16:32:00)
toxic avengers- bad girls need love too vs divine gosa- radioclit (switch mix)

mamma say mamma sa- sidney samson>
rock this- sidney samson>
4 minutes - vato gonzales
Topic: Beste platen van dit moment.... (28-3-2009 11:27:00)
miami to atlanta- pryda
wassup wassup (crookers remix)- diplo ft rye rye

en een al wat oudere
snake- audio bullys
Topic: Nieuw: Denon DN-S3700 (29-1-2009 09:47:00)
benden met buttons of jog,

het is gewoon wat je fijner vind, ik vind benden met een jog dus niet fijn en heb dns 3500 om het met buttons te doen, eerst corrigeer je groot. dan kan je met kleine tikjes op de buttons perfectioneren. ideaal vind ik dit

en de 3700 lijkt me een mooie speler, maar ik denk dat ik kwa mixkwaliteiten niet meer zal produceren dan nu op de dns 3500 (behalve dan de hot cues die op de 3700 zitten)
Topic: Beste platen van dit moment.... (24-12-2008 12:59:00)
het album At Play van deadmau5
en t volgende nummer
deadmau5 - ghosts n stuff
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (5-9-2008 12:49:00)
ja heb je misschien gelijk in,
maar ik draai weinig anders dan house dus verder kom ik niet :P
maar dat bij elk house nummer er 1000 zijn die erin kunnen.. hmm.
toch zijn er een paar bij elk nummer die super erbij klinken

groet
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (26-8-2008 23:47:00)
great fashionista swindel (laidback luke remix)--> get ya damn hands up

en sowieso kan switch - a bit patchy (gewoon echo loopje op die trommel beat) overal doorheen
Topic: Microfoon gebruiken tijdens het draaien (19-8-2008 15:14:00)
altijd mcen
inside the place!
feet back on the ground
haha
nee daar moet je een echte mc stem en goede mic voor hebben volgens mij

op feesten vind ik zon mc die af en toe ook een stukje gaat rappen (kijk kid kenobi en vato)
altijd wel vet
Topic: Gezocht: Latin/Minimal/ Electro - DJ's / Live act's - 14 augustus (2-6-2008 10:23:00)
he wat jammer dat ik dit topic nu pas zie razz :p
had ook wel ff wat willen draaien.

veel plezier daar dan nog
Topic: Gemixte popnummers (31-3-2008 08:35:00)
justin timberlake- my love (paul oakenfold mix)
en daar heb je ook nog de paul jackson mix van
nelly furtado- promiscious girl (axwell mix)
dit ff uit mn hoofd maar ik vind het wel goede mixes
Topic: Wat kosten jullie nou? (17-11-2007 16:04:00)
het maakt volgens mij niks uit of je vrouwlijk mannelijk kort klein lelijk of mooi bent. het enige wat je wel moet hebben is een soort X factor :P
je moet de muziek niet alleen goed mixen maar ook brengen. en je moet ook een party iemand zijn.. ik bedoel iemand kan wel een hele dikke set draaien maar als hij als een graftak achter de tafels staat komt dat ook raar over.

maar over wat ik kost..ja dat is verschillend ligt aan de set die ik meeneem. ik zit meestal zo rond de 100 euro
en in een kroeg regionaal 50-75 euro krijgen?
das niet zoveel. ik denk dat je zeker wel meer kan vragen als je in een beetje een populaire kroeg zit.