Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj Shuffle
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 23 bijdrage(n) van Dj Shuffle (Pagina: 2 van 3)
Topic: Hoge tones Tsx 10 (11-12-2006 17:46:00)
Ja, ik schrok er zelf ook van
, maar wat voor weerstandje moet ik hebben? Volgens mij is dit de tweeter..
Topic: Hoge tones Tsx 10 (11-12-2006 15:45:00)
, maar wat voor weerstandje moet ik hebben? Volgens mij is dit de tweeter.. Hallo,
Ik heb al een jaar of 3(ongeveer) de Tsx-10 boxen van Jb-systems, maar de hoge tonen van één box doen het al even niet, dus ik besloot is te gaan kijken wat er mis is.
Het gaat alleen om de hoge tonen van één tweeter. Ik heb er natuurlijk wat over opgezocht op dit forum, en als ik het goed heb begrepen zitten er voor de hoge tonen weerstandjes in. Nu lijkt het erop alsof bij mijn speaker die weerstand is doorgebrand en toen finaal door midden is gebroken. Ik heb er even een foto van gemaakt. Is het zo een weerstandje en wat kan ik nu het beste doen? Wachten tot ik het geld heb voor nieuwe boxen(duurt lang
) of zijn ze te repareren?
Alvast bedankt!
Topic: Carnavalsfeest met het thema "China" (2-12-2006 18:04:00)Ik heb al een jaar of 3(ongeveer) de Tsx-10 boxen van Jb-systems, maar de hoge tonen van één box doen het al even niet, dus ik besloot is te gaan kijken wat er mis is.
Het gaat alleen om de hoge tonen van één tweeter. Ik heb er natuurlijk wat over opgezocht op dit forum, en als ik het goed heb begrepen zitten er voor de hoge tonen weerstandjes in. Nu lijkt het erop alsof bij mijn speaker die weerstand is doorgebrand en toen finaal door midden is gebroken. Ik heb er even een foto van gemaakt. Is het zo een weerstandje en wat kan ik nu het beste doen? Wachten tot ik het geld heb voor nieuwe boxen(duurt lang
) of zijn ze te repareren?Alvast bedankt!
Wij hadden met een presentatie over China het nummer 'Kong fu fighting' gebruikt.. Misschien kan je daar is naar kijken
Topic: New-line forum bestaat 5 jaar ! (17-11-2006 16:48:00)
Gefeliciteerd
Dat het in 5 jaar zo een groot en goed forum geworden is
Topic: JB-Systems CD-200 of American Audio CDI-300 (12-11-2006 14:45:00)
Dat het in 5 jaar zo een groot en goed forum geworden is
Je kan dan ook de Mcd-200 nemen, van Jb systems. Die kan wel mp3 afspelen, maar is ook wel weer duurder...
[edit:] Volgens mij heeft de CDI-300 geen mp3 functie hoor.. Dan moet je de CDI-300 Mp3 nemen. Maar dat weet ik niet zeker.. In de webshop staat iig niet erbij vermeld dat hij mp3 afspeelt
[/edit]
Topic: Kan ik hiermee beginnen? (8-9-2006 20:32:00)
[edit:] Volgens mij heeft de CDI-300 geen mp3 functie hoor.. Dan moet je de CDI-300 Mp3 nemen. Maar dat weet ik niet zeker.. In de webshop staat iig niet erbij vermeld dat hij mp3 afspeelt
[/edit]Heej,
Je had zeer onbekende spullen staan in jou lijstje. Ik heb ze even nagezocht, en mijn mening is dat je die apparatuur sowieso niet moet kopen. Mc crypt is gewoon geen goed merk, wel goedkoop, maar geen kwaliteit.
Ik zou dit doen, je betaalt dan ietsje meer, maar het is het geld 3 dubbel waard:
DAP SoundMate Easy - € 599,00 (actieve boxen)
JB-Systems MCD-570 - € 389,00 (cd speler, dubbel)
American Audio Q-D6 - € 129,00 (mixer)
Totaal gedeelt door 2: € 558.50 (betaal je nieteens heel veel meer)
MAAR let op, dan heb je nog geen koptelefoon en kabels.
Wat vinden andere dj's van dit setje?
M.v.g
Dj S.huffle
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (26-7-2006 12:39:00)Je had zeer onbekende spullen staan in jou lijstje. Ik heb ze even nagezocht, en mijn mening is dat je die apparatuur sowieso niet moet kopen. Mc crypt is gewoon geen goed merk, wel goedkoop, maar geen kwaliteit.
Ik zou dit doen, je betaalt dan ietsje meer, maar het is het geld 3 dubbel waard:
DAP SoundMate Easy - € 599,00 (actieve boxen)
JB-Systems MCD-570 - € 389,00 (cd speler, dubbel)
American Audio Q-D6 - € 129,00 (mixer)
Totaal gedeelt door 2: € 558.50 (betaal je nieteens heel veel meer)
MAAR let op, dan heb je nog geen koptelefoon en kabels.
Wat vinden andere dj's van dit setje?
M.v.g
Dj S.huffle
Keuze 1 !
Topic: Mengpaneel + pc (25-3-2006 08:09:00)
Persoonlijk zou ik toch gaan voor de Numark USB. Die sluit zich makkelijk aan, en je hoeft er niet je computer voor te verbouwen. Maarja, je moet nemen welke je wilt
Topic: Mengpaneel + pc (24-3-2006 17:32:00)
Als ik het goed begrijp, wil je dus de 2 platenspelers uit virtual dj aansluiten op je mengpaneel, en dat mengpaneel weer terug op de computer? Waarom gebruik je dan ook niet de mixer uit virtual dj? Die heeft alle basis dingen! Ik weet niet of het slim is om nou 3 geluidskaarten te kopen(kost aardig wat en je computer moet het aankunnen).
Mvg,
Dj Shuffle
Topic: club mixer 150-300 euro (24-3-2006 17:06:00)Mvg,
Dj Shuffle
Dat je beter massa's reviews van internet kan volgen dan 1 van je maat. Dus niet de Behringer