Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj Shuffle
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 23 bijdrage(n) van Dj Shuffle (Pagina: 1 van 3)
Topic: Speakers + versterkers aansluiten (2-7-2008 09:51:00)
Het zal wel door het lekkere weer komen
Maar ontzettend bedankt voor je hulp.
Ik heb een American Audio VLP-1500 aangeboden gekregen, is dit vergelijkbaar met de p-2000, of levert hij toch duidelijk minder vermogen?Topic: Speakers + versterkers aansluiten (1-7-2008 15:24:00)
oke, ik ga ook even naar de andere versterkers kijken dan! Super bedankt
Topic: Speakers + versterkers aansluiten (2-7-2008 09:13:00)
Philip_Janssen schreef:
Maar omdat ik in een redelijk goede bui ben, zal ik je het antwoord zo geven en je niet verder laten zoeken
Maar ontzettend bedankt voor je hulp. Ik heb een American Audio VLP-1500 aangeboden gekregen, is dit vergelijkbaar met de p-2000, of levert hij toch duidelijk minder vermogen?
Hallo allemaal,
Ik wil een geluidsset gaan kopen(2ehands). Ik heb er natuurlijk veel hier over gelezen maar alsnog heb ik wat vragen.
Ik ben van plan om 2x DAP x-15b te kopen, met 2x K115 als top en daarbij de DAP P-2000 als versterker. Als ik dan wat meer geld heb koop ik een 2e versterker erbij. Hoe moet ik dit allemaal aansluiten? Ik dacht als volgt:
Aan allebei de kanten een sub + top combinatie, en dan aansluiten als volgt:
Van de versterker naar de subs met speakonkabel, dan via de subs doorlossen naar de tops met speakon.
Heeft de X-15b een passief filter? Ja toch? Betekent dat de de weerstand 8 ohm blijft?
Is de speaker/versterkerkeuze goed? Of pak ik dit helemaal verkeerd aan?
Gr,
Sebas
Topic: Speakon kabels (14-2-2008 20:48:00)Ik wil een geluidsset gaan kopen(2ehands). Ik heb er natuurlijk veel hier over gelezen maar alsnog heb ik wat vragen.
Ik ben van plan om 2x DAP x-15b te kopen, met 2x K115 als top en daarbij de DAP P-2000 als versterker. Als ik dan wat meer geld heb koop ik een 2e versterker erbij. Hoe moet ik dit allemaal aansluiten? Ik dacht als volgt:
Aan allebei de kanten een sub + top combinatie, en dan aansluiten als volgt:
Van de versterker naar de subs met speakonkabel, dan via de subs doorlossen naar de tops met speakon.
Heeft de X-15b een passief filter? Ja toch? Betekent dat de de weerstand 8 ohm blijft?
Is de speaker/versterkerkeuze goed? Of pak ik dit helemaal verkeerd aan?
Gr,
Sebas
Ik denk toch wel hoger want, zoals Dré min of meer aangeeft, de kwaliteit is goed. Dat daar dan ook nog een strakke prijs bij zit, dat is dan mooi meegenomen
Topic: Speakon kabels (13-2-2008 21:04:00)
Dan wordt het voor de XLR kabels de Proel met Neutrik stekkers, want(zoals ik ergens op het forum zag staan) de keten is zo sterk als de zwakste schakel(kabel)
Topic: Speakon kabels (13-2-2008 20:57:00)
Oké, snelle reactie, bedankt
Aangezien ik vrijwel altijd voorzichtig met mijn spullen om ga, zullen het de Proel kabels worden..
Kan ik hieruit opmaken dat de Dap XLR kabels (die ook zeker een strakke prijs hebben) evengoed voldoen als de Proel versie hiervan(die iets meer kosten) ?
Topic: Speakon kabels (13-2-2008 20:43:00)
Aangezien ik vrijwel altijd voorzichtig met mijn spullen om ga, zullen het de Proel kabels worden..
Kan ik hieruit opmaken dat de Dap XLR kabels (die ook zeker een strakke prijs hebben) evengoed voldoen als de Proel versie hiervan(die iets meer kosten) ?
Voor een nieuwe geluidsset heb ik natuurlijk ook nieuwe kabels nodig.. Maar nu vraag ik me af wat is het verschil tussen de Dap speakon kabel 6 mtr en de Proel speakon kabels 5 mtr ?
Ze hebben beide Neutrik Stekkers, en toch scheelt het dik 10€. Ligt dit dan aan de kwaliteit van de kabel? En is het kwaliteitsverschil dan zo groot?
Alvast bedankt voor de reacties
Sebas
Topic: Dj Tutor (7-3-2007 16:44:00)Ze hebben beide Neutrik Stekkers, en toch scheelt het dik 10€. Ligt dit dan aan de kwaliteit van de kabel? En is het kwaliteitsverschil dan zo groot?
Alvast bedankt voor de reacties
Sebas
Woo ziet er zeker goed uit! Er staan ook lekker veel filmpjes op, handig dus
Topic: Hoge tones Tsx 10 (19-12-2006 15:36:00)
oke, moet lukken, ga ik het daar even proberen, dankjulliewel
Topic: Hoge tones Tsx 10 (18-12-2006 21:32:00)
okee, maar waar kan ik die weerstandjes vinden?