Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Geit

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Geit (Pagina: 2 van 20)

Topic: 2 mixers bij een band? (10-8-2006 16:57:00)
de man naast het podium mixt de monitors(het geluid wat de band hoort)
de man in de zala mixt het geluid in de zaal, als ik het goed hebt is de man in de zaal de FOH(correct me if..)
Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (10-8-2006 16:51:00)
kun je dat verduidelijken Dré?

de SM3 liep een chase af voor de scanners, waarbij scanner 1 het niet meer zag zitten als de strobe aan ging. in de huidige config(strobe op 39) werkt alles wel goed.

Ook als er geen chase liep, maar er gewoon met de faders gedraaid werd liep het fout.

wat zouden Daan of ik dan verkeert gedaan hebben?
Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (9-8-2006 22:06:00)
ik gok inderdaad dat de scanmaster het niet meer kon volgen.

het was trouwens ook alleen de scx op kanaal 1 die flipte.

maar nu is het opgelost, door m zn eigen kanaal te geven. en door de strobe op 39 te zeten is ie met fader 7 en 8 te bedienen. De SCX-en zijn qua kanalen de grootste "eeters" nemen 6 kanalen voor hun rekening. dus zo kan de LJ het mooi in 1 pagina(van 8 faders) besturen.
Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (9-8-2006 21:43:00)
ik heb wel eens met een HQ-power strobe gehad dat wanneer ik deze in de zelfde reeks van 16 kanalen zette als een SCX500, de SCX500 haperde als ik de strobo aanzette.

oplossing: eigen kanaal.

nu hebben we er geen last meer van.

Preciese kanaalindeling:

foutief:
SCX500 1-6
Strobe 7-8

goed:
SCX500 1-6
Strobe 39-40(ivm 2de SCX500 op 17-22)

aansturing:
ShowTec Scanmaster 3
Topic: Sennheiser Freeport inbouwen in 19 inch (9-8-2006 21:38:00)

stefano schreef:

Deze bedoelde ik.
www.new-line.nl/v/11437
Topic: Discotheken in Spanje (9-8-2006 19:07:00)
om op de openingspost te reageren:

ik zou zeggen welkom in de ouwe.

Voor de genen die het gevolgt hebben, Ferdy(DJ Dexterity), en ik(geit) wonen hier in Roosendaal, hebben een tijd een café voorzien van een lichtsturing en programmering.

op de truss na ziet het er daar net zo low-budget uit. Om over budget te spreken: bij dat café hebben ze niet eens een truss, dat vonden ze te duur. Een simpele schroef in het (rottende) houten dak is alles wat de fixtures ervan weerhoud op de mensen te vallen die eronder vrolijk staan te dansen.

[offtopic]
Vraag me daarnaast ook af welke instantie zoiets hoort te controleren(brandweer?)
[/offtopic]
Topic: Trussberekening (9-8-2006 19:01:00)

Douwe schreef:

jadjong schreef:

Rigging is niet simpel!
Zijn we er over uit of niet.
het is een vak apart. Zeker niet iets wat elke jan met de pet kan doen.

iets ophangen kan iedereen, maar het veilig en gecontroleert doen, dat is de kunst.
Topic: Trussberekening (9-8-2006 17:35:00)
ik weet inmiddels alweer meer over de cursussen, en wil, indien mijn portomonnee het mij toestaat, hier in de winter deel aan nemen.

een snelle blik in LD calculator Lite heeft mij al meteen wakker gemaakt, door om verschillende krachten te vragen, waarvamn ik de definitie nog niet eens ken.

gelukkig maar dat ik nog niet hoef te riggen.
Topic: Aanschaf Nieuwe DJ PC (8-8-2006 22:25:00)
als dar een OS bijgelevert word is dat inderdaad een leuk koopje.
Topic: Aanschaf Nieuwe DJ PC (8-8-2006 21:27:00)
en je reset dan?
een PII bord dat hier ligt boot niet als ik de reset niet aansluit.