Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Naudjuh
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 27 bijdrage(n) van Naudjuh (Pagina: 2 van 3)
Topic: ervaringen D&R Disteq (19-2-2006 14:20:00)
NaudOf er faderstart opzit, we staat namelijk in de prijslijst een extra optie voor 18 euro faderstart, dus wat er in de brochure staat zal wel alleen voor de kanalen gelden waar je dit extra erbij hebt gepakt.Topic: ervaringen D&R Disteq (8-2-2006 17:31:00)Zowel de foto als alle info zijn te vinden op de D&R site.
Ga dus EERST LEZEN en ZOEKEN alvorens met zo'n vraag te komen.:Ik heb goed gekeken en goed gelezen alleen op die foto is niet overduidelijk te zien dat hij uit losse broodjes bestaat, daarom is me dit eventjes ontschoten, er staat ook maar 1 foto van de clubmix op de site, en wel informatie maar heeft iemand ook nog wast met etrekking op faderstart enzo, ik vind de info op www.d-r.nl namelijk vrij onduidelijk, bedankt,
NaudTopic: ervaringen D&R Disteq (8-2-2006 15:32:00)
Je beantwoord niet de gestelde vragen.
Weet je nu zelf wat je wilt?
En je kan wel vragen: is dit iets?
maar dan zal je toch de juiste info erbij moeten zetten.
Wij kunnen geen jomanda spelen.hey, je hebt gelijk maar dat komt doordat ik nog aan het orienteren bent. de D&R van 400 euro was een D&R Aircom. Weet iemand de gemiddelde prijs van een 2e hands D&R Clubmix met 5 stereo en 5 mono channels? Bedankt, NaudTopic: ervaringen D&R Disteq (8-2-2006 09:47:00)
Maar ja wat? niets gevonden??
Martinjewel hoor, maar heeft iemand hier misschien wat meer foto's van of wat meer informatie. Ik ben trouwens ook een D&R tegengekomen voor 400 euro, is dat misschien ook een goed idee? Bedankt, Naud Heeft de clubmix trouwens ook Fader- en Knopstart?
BELANGRIJKE EDIT
: ik zie dat de clubmix ook uit losse broodjes bestaat en is dus toch wel n belangrijk alternatief
, weet iemand wat deze tafeltjes gemiddeld 2de hands kosten?Topic: ervaringen D&R Disteq (7-2-2006 23:37:00)
Tjeh, Clubmix van D&R vond ik wel wat, t is niet meer een echte broadcast mixer maar lekkerre faders enz.. Alleen daar vind ik maar heel weinig advertenties van po het internet, heb dr tot nu toe maar 1tje gezien, zonder informatie ook nog! Naud
Topic: ervaringen D&R Disteq (19-2-2006 14:02:00)weet ik, maar die heeft maar 2 stereo channels, net iets te weinig, be toch wel op zoek naar stuk of 5 - 7! Naud
Topic: ervaringen D&R Disteq (19-2-2006 13:51:00)Of jullie nog een goed idee hebben !
Topic: ervaringen D&R Disteq (19-2-2006 13:48:00)
Hey,
Ik ben me ook aant orienteren voor n mooie broadcast tafel, mag tot 450 euro kosten! En hij moet uit losse broodjes bestaan! Bedankt,
Naud
Topic: ervaringen D&R Disteq (8-2-2006 21:01:00)Ik ben me ook aant orienteren voor n mooie broadcast tafel, mag tot 450 euro kosten! En hij moet uit losse broodjes bestaan! Bedankt,
Naud
Bedankt voor alle reacties, ik denk dat ik genoeg weet
Naud
Topic: ervaringen D&R Disteq (8-2-2006 20:12:00)
Naud
Diederik schreef:
Naudjuh schreef:
en wel informatie maar heeft iemand ook nog wast met etrekking op faderstart enzo, ik vind de info op www.d-r.nl namelijk vrij onduidelijk, bedankt,Naud
[uit de manual schreef:9.3 START
The start stereo jack connector is for connecting the start functions with external equipment.
If a fader start switch is fitted the tip of the stereo jack socket will short to the ring when the fader is up or the
ON switch is activated or the Cue switch.
Welk deel is je niet duidelijk....?The start stereo jack connector is for connecting the start functions with external equipment.
If a fader start switch is fitted the tip of the stereo jack socket will short to the ring when the fader is up or the
ON switch is activated or the Cue switch.
KVM schreef:
Naudjuh schreef:
jewel hoor, maar heeft iemand hier misschien wat meer foto's van of wat meer informatie.BELANGRIJKE EDIT
: ik zie dat de clubmix ook uit losse broodjes bestaat en is dus toch wel n belangrijk alternatief 
Zo belangrijk is deze edit niet, ALS jij gisteren goed had gekeken en GELEZEN op de wesite van D&R had je het toen al kunnen weten.
: ik zie dat de clubmix ook uit losse broodjes bestaat en is dus toch wel n belangrijk alternatief 
Ga dus EERST LEZEN en ZOEKEN alvorens met zo'n vraag te komen.:
Weet iemand de gemiddelde prijs van een 2e hands D&R Clubmix met 5 stereo en 5 mono channels?
Martin.Naud
Tom schreef:
ik vind je erg van de hak op de tak.Je beantwoord niet de gestelde vragen.
Weet je nu zelf wat je wilt?
En je kan wel vragen: is dit iets?
maar dan zal je toch de juiste info erbij moeten zetten.
Wij kunnen geen jomanda spelen.
KVM schreef:
Naudjuh schreef:
edit= clubmix is inderdaad misschien een goed idee! Heeft iemand hier wat meer info over, ik heb desite van D&R al gechecked maarja
Martin
BELANGRIJKE EDIT
: ik zie dat de clubmix ook uit losse broodjes bestaat en is dus toch wel n belangrijk alternatief
, weet iemand wat deze tafeltjes gemiddeld 2de hands kosten?Hey,
helaas werk ik niet dus heb ik niet een heel groot budget ter beschikking,
weten jullie een geod alternateif staan voor +- 500 euro, ik zie hier bijvoorbeeld een 10 kanaals aircom staan, dat misschien een idee?
Naud
edit= clubmix is inderdaad misschien een goed idee! Heeft iemand hier wat meer info over, ik heb desite van D&R al gechecked maarja
helaas werk ik niet dus heb ik niet een heel groot budget ter beschikking,
weten jullie een geod alternateif staan voor +- 500 euro, ik zie hier bijvoorbeeld een 10 kanaals aircom staan, dat misschien een idee?
Naud
edit= clubmix is inderdaad misschien een goed idee! Heeft iemand hier wat meer info over, ik heb desite van D&R al gechecked maarja