Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Naudjuh
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 27 bijdrage(n) van Naudjuh (Pagina: 1 van 3)
Topic: Gratis programma om muziek mee af te spelen (10-6-2006 21:17:00)
Zararadio
Danceboost
Zara gebruik ik voor non-stop, die heeft niet die 2 players dacht ik, bij danceboost kun je oneindig veel players extra toevoegen dus 4 of bijvoorbeeld 1000 !
Topic: ervaringen D&R Disteq (22-2-2006 11:02:00)Danceboost
Zara gebruik ik voor non-stop, die heeft niet die 2 players dacht ik, bij danceboost kun je oneindig veel players extra toevoegen dus 4 of bijvoorbeeld 1000 !
tjeh whaha,
koop gewoon n mengtafeltje, n eela s120 ofzo en dan spaar ik gewoon voor meer stereo broodjes!
Naud
Topic: ervaringen D&R Disteq (21-2-2006 21:37:00)koop gewoon n mengtafeltje, n eela s120 ofzo en dan spaar ik gewoon voor meer stereo broodjes!
Naud
Of natuurliujk een EELA waarje ook de broodjes nog nieuw kan kopen, heeft iemand miss het web adres van Axel, van de oxygens,zien dr zeer mooi uit en is volgens mij neit zo duur, nieuw wel maar als je kijt naar de prijs van een stereo module = 135 euro valt het reuze mee,! heeft iemand er al eens eentje 2de hands gezien!?
Naud
Topic: ervaringen D&R Disteq (21-2-2006 21:33:00)Naud
Hey,
Ik geloof best dat ik een schaap zoek met 5 poten maar de prijs kan ook uitlopen en dat gaat denk ik ook zeker gebeuren, dat mono ben ik nu fftjes aat proberen op men behringertje, heb nog n disteq gezien voor 150 euro met 7 mono e 3 stereo, miss dan na n tijdje nog stereo broodjes erbij kopen!! Ik ben ook nog de Axel oxygen tegengekomen, wel duurder maarja,,,
Dan toch maar misschien een disteq, met 5 mono en 5 stereo broodjes, om te beginnen dan 3 stereo en 5 mono (of 7 dan maar aangezien ik hem inbouw ga ik enit steeds nieuwe gaten maken :P) weet iemand of de broodjes nog wel redelijkt ekoop zijn?
Naud
Topic: ervaringen D&R Disteq (21-2-2006 17:51:00)Ik geloof best dat ik een schaap zoek met 5 poten maar de prijs kan ook uitlopen en dat gaat denk ik ook zeker gebeuren, dat mono ben ik nu fftjes aat proberen op men behringertje, heb nog n disteq gezien voor 150 euro met 7 mono e 3 stereo, miss dan na n tijdje nog stereo broodjes erbij kopen!! Ik ben ook nog de Axel oxygen tegengekomen, wel duurder maarja,,,
Dan toch maar misschien een disteq, met 5 mono en 5 stereo broodjes, om te beginnen dan 3 stereo en 5 mono (of 7 dan maar aangezien ik hem inbouw ga ik enit steeds nieuwe gaten maken :P) weet iemand of de broodjes nog wel redelijkt ekoop zijn?
Naud
En 2 schuiven openzetten, ben ik niet zo'n fan van eigenlijk! Je ken dr wel n link tussen zetten maar daar ben ik neit zo'n fan van....
Naud
Topic: ervaringen D&R Disteq (21-2-2006 12:00:00)Naud
Ja maar die s120 die op die advertentie staat heeft t eweinig stereo kanalen! Naud
Topic: ervaringen D&R Disteq (20-2-2006 19:12:00)Ik gebruik zowieso altijd 2 handen bij 2 faders hoor tenzij je bijvoorbeeld 2 wilt uitfaden (2 mics ofzo) die naast elkaar zitten maar 1tje open en 1tje dicht doe ik altijd met 2 handen, duss dat is het probleem niet, iemand nog suggesties voor n mengtafel?
Naud
Topic: ervaringen D&R Disteq (20-2-2006 17:50:00)Naud
Dat weet ik, jammer, weet iemand misschien of die Eela s120 broodjes vaak te koop zijn, of n goedkoop tafeltje met die broodjes waar ik ze uit kan halen dan, wil namelijk de broodjes opsplitsen in 2 delen in mijn meubel, links alle mono rechts alle stereo! Naud
Topic: ervaringen D&R Disteq (19-2-2006 21:30:00)Tjah, ikheb niks gezegd, alleen da tje er bijvoorbeeld Dalet op kunt aansluiten....
Topic: ervaringen D&R Disteq (19-2-2006 19:59:00)
Dalet bijvoorbeeld