Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van VERW190402

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 20 bijdrage(n) van VERW190402 (Pagina: 2 van 2)

Topic: Hercules DJ Control MP3 op BPM Studio 4.9 (17-5-2006 19:38:00)
Behringer heeft nu ook een DJ console, is nog niet echt lang uit maar je kan het proberen
www.new-line.nl/v/15357
ik weet niet wat het prijs verschil is tussen die consoles, maar die van behringer ziet er een stuk degelijker en proffesioneler uit (vind ik)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (6-5-2006 17:10:00)
Eerst propte we een hele VW sharan(achterbank plat) helemaal tot de nok vol laugh :D lukte nog net.
Sinds deze week heeft m'n pa een nieuw auto, een Renault Espace (helaas korte versie). Die zou groter moeten zijn, maar dat moeten we dus nog even kijken bij het volgende feest. Moet wel lukken denk ik. Anders gewoon ff 2x rijden razz :p
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (1-5-2006 12:52:00)
ziet er best wel hip uit als je kijk hoeveel kanten die op kan bewegen happy :) volgensmij is hij best wel groot, maarja als je een beetje ruimte hebt kan je het wel kwijt laugh :D
Topic: disco setup in kaapverdië (16-4-2006 20:59:00)
idd kan je (lijkt mij) leuke effecten mee creëren en je word niet helemaal dood verblind als je als gast er ff in kijkt sneaky :V als je dat bij een grote strob doet dan doen je oogjes beetje pijn razz :p
Topic: Surround aan mixer (8-4-2006 20:18:00)
hehe de link klopt nie wink ;) razz :p
Topic: Dj's die een instrument bespelen (2-4-2006 19:51:00)
ik drum nu ruim een halfjaar naast het draaie happy :) lekker dreunen dat is mijn passie razz :p
alleen jammer dat ik me kamer niet mag issoleren voor me drumstel en me drive-in show. nu kan ik het spul thuis niet zo hard zette sad :( maarja wel leuk om thuis te hebbe laugh :D
Topic: DAP AX-15B en AX-10 (27-3-2006 21:23:00)
klopt, t kost bijna niks meer en je hebt een stuk betere plug wink ;) dus gewoon die 4pollige neme happy :)
Topic: DAP AX-15B en AX-10 (25-3-2006 17:01:00)
als het om butget gaat kan je beter die AX-115's nemen want dan heb je maar 1 amp nodig. anders moet je 2 amps nemen of een externe crosover erbij nemen. dus met 2x AX-10 en 2x AX-15b met een P-1600(of P-2000) is het iets duurder maar dan heb je ook gelijk iets meer. hoef je het komende jaar (of 2 of 3) ook niet meer uit te brijden met geluid wink ;)

PS: sorry van me vorige post over dat goedkope ashamed :$ service is best wel handig, ben ik zelf namelijk ook een keer achter gekome shocked 8O sad :(
Topic: DAP AX-15B en AX-10 (24-3-2006 23:56:00)
ik denk dat 2x AX-10 met 1x AX-15b wel genoeg is voor ongeveer 60 man, maar dan heb je denk ik wel 2 amp's nodig of je moet het een beetje appart aansluiten razz :p met 2subs gaat het wat makkelijker lijkt mij.
Edit Mod: Op zoek naar de goedkoopste site met of zonder service? Dan graag niet hier -Victor
Topic: DAP AX-15B en AX-10 (24-3-2006 21:36:00)
ik wou misschien ook een DAP AX setje kopen van 2x AX-10 met 2x AX-15b op een DAP P-1600 of een DAP P-2000
alleen ik volg het nu nog niet helemaal met het doorlussen het ohm van die speakers samen dan:
als je de topjes doorlust vanaf de subjes hoeveel ohm heb je dan? want ze zeggen dat het ohm het zelfde blijft, maar welke? van de topjes of de subjes want de ene is 4 en de ander is 8...
wie weet hoeveel Ohm er dan is? want als het 4Ohm is dan neem ik de P-1600 maar als het 8Ohm is dan neem ik de P-2000