Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van VERW190402

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 20 bijdrage(n) van VERW190402 (Pagina: 1 van 2)

Topic: Schuim (21-5-2007 11:41:00)
ik geloof dat als je 2 berichtjes naar boven kijkt je het al gevonden hebt wink ;) .
ivo2 heeft z'n eigen winkeltje bij zijn site zitten.
staat alles wat jij nodig hebt happy :) .
Topic: 2e editie Discobeurs (23-10-2006)
aaaah ok, weet ik dat ook weer!
maar er stond bij 2e hands toch ook zo'n topic met een hoop klemmen en nog wat spul? wie was dat dan?
Topic: 2e editie Discobeurs (22-10-2006 23:55:00)
ik dacht gister avond bij mij zelf, zal ik morge ook even langs gaan?
en ik ben dus ook even langs gekomen happy :)
@victor: stond jij toevallig gelijk links van de ingang met al die lasers? zo ja, dan heb ik ook nog wat klemmetjes bij jouw gekocht laugh :D
verder heb ik nog 4 showtec easy scan's met een controllertje voor 150 op de kop kunnen tikken razz :p

over de herrie:
het klonk inderdaad niet daar. echt alles door elkaar en dan ook niet op een achtergrond volume.
verder vond ik het licht wel erg mooi op de beurs.

nu maar wachten op de PA markt
Topic: CD-Koffer/flightcase (20-6-2006 18:58:00)
even mijn mening bijwerken:
2min. geleden is dus het handvast van de cd-kist afgebroken (C****D kistje van 50 euro) maar de kist bleef in takt(op een alu stip na, die verboog wel 3 a 4 mm shocked 8O razz :p ) ik had hem dus of te zwaar beladen of het is gewoon een goedkoop ruk handvat want de kist was pas 1 a 1.5 jaar oud. ik zou dus gelijk voor een goede kist gaan anders kan je telkens nieuwe handvaten of kisten kopen wink ;) en JA ik ben best wel zuinig op mijn spulletjes sneaky :V
Topic: CD-Koffer/flightcase (15-6-2006 14:03:00)
ik gebruik nog een CD-kistje van de C****D van 50 a 60 euro, k denk net zo groot voor inhoud.
als je er niet te gekken dingen mee doet houd hij het ook best wel. maar cd-kisten zijn uit zichzelf(gevult) al best zwaar vind ik. ik weet niet precies hoe zwaar onze is. ik heb verder geen ervaring met deze cd-kist
Topic: nieuwe merken op new line (9-6-2006 20:14:00)
dus het is gewoon een en al prut?
k zag er op C####D.nl een tabletop staan voor 199 met effecten razz :p kan nooit goed zijn maar ik dacht mischien leuk voor de beginner? maar als je er alleen maar elende van kan krijgen zou ik et niet doen. heb zelf geen ervaring met mc cript op 2 dinge na: een koptelefoon(opgeblaze na een half jaar sad :( ) en 2 speakertjes (krikken de bass wat op maar verder doen ze ook niet veel meer)
Topic: nieuwe merken op new line (9-6-2006 19:30:00)
komt mc-cript ooit nog op new-line?
t is wel een butget merk. maar je krijg er wel een beetje voor terug.
merkt vanzelf of het aanslaat onder de beginners.
mvg, Luuk
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (7-6-2006 20:55:00)
ik heb m zien staan hoor wink ;) moet zegge hij lijkt me best groot maar t zal wel een dik effect geven happy :)
Topic: Skytec PA Speakers 200 Watt (voor een beginnende dj) (1-6-2006 20:33:00)
als het alleen voor thuis is zou ik 2 goede hifi speakers kopen of een setje monitoren voor 120 want die staan hier wel in de webshop wink ;) maar dat ben ik maar. het is altijd wat jezelf wilt razz :p
Topic: DJ-nickname (26-5-2006 21:00:00)
k deel de ''dj naam'' same met m'n tweelingbroer,
ik heet van de achternaam ''van der Gun'' dus wij gingen ons ''The Gun dj's'' noemen happy :) alleen iedereen spreek Gun in het engels uit als geweer zegmaar razz :p maar dat maakt ons niet zoveel uit happy :)