Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van LJ DaAn
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van LJ DaAn (Pagina: 2 van 20)
Topic: Nieuwe Layout (16-6-2010 12:44:00) hahahaha, geniaal dit!!
Topic: Alles op powercon: goed idee? (15-6-2010 23:00:00)Ik ben niet helemaal duidelijk geweest, ik doelde vooral op licht, en dingen die in de truss hangen.
Natuurlijk bouw je geen euro op je versterkerrack omdat daar al een connectorpaneel met D-hole's in zit.Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (14-6-2010 13:24:00)
Het forum ging toch over naar vBulletin?
Dan zal dit wel tijdelijk zijn, I guess...
Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (16-6-2010 03:39:00)Dan zal dit wel tijdelijk zijn, I guess...
watje schreef:
BRILJANT!

Victor schreef:
Voor een versterkerrack en andere dingen die op de grond staan is euro helemaal kut.Natuurlijk bouw je geen euro op je versterkerrack omdat daar al een connectorpaneel met D-hole's in zit.
Dit doet guus altijd, en altijd wordt er met bier gesmeten.
Rentall weet dat al, en daarom staan ze altijd in een tent met extra zeiltjes voor over de tafeltjes.
Topic: Alles op powercon: goed idee? (13-6-2010 21:03:00)Rentall weet dat al, en daarom staan ze altijd in een tent met extra zeiltjes voor over de tafeltjes.
Er zitten ook nog manuren in als je iets wil ombouwen, sommige mensen zijn nogal duur per uur ;)
Overal Powercon slaat eigenlijk nergens op, een normale euroconnector zit toch ook redelijk vast, en valt er zeker niet zomaar uit?!
Topic: Martin LightJockey Showtec Phantom 250 Spot (9-6-2010 02:27:00)Overal Powercon slaat eigenlijk nergens op, een normale euroconnector zit toch ook redelijk vast, en valt er zeker niet zomaar uit?!
Zo'n splitcolor menu is gewoon te maken, je moet alleen de goede plaatjes (bitmapjes) erbij vinden, dat kost even tijd.
Ik heb dat set lamp to on/off even geprobeerd, bij mij lukt het gewoon, dus WAT lukt er niet precies bij jou?
Je vinkjes Enable Lamp On/Off staan aan?!
Daarna een offset gekozen en een value, instellen en op SET drukken..
Topic: Martin LightJockey Showtec Phantom 250 Spot (3-6-2010 19:58:00)Ik heb dat set lamp to on/off even geprobeerd, bij mij lukt het gewoon, dus WAT lukt er niet precies bij jou?
Je vinkjes Enable Lamp On/Off staan aan?!
Daarna een offset gekozen en een value, instellen en op SET drukken..
Ik maak gebruik van 2 Showtec Cyborg kopjes, i-Move 5s eigenlijk.
Deze stuur ik aan met een Winner fixture, de gobo's zijn wel gelijk maar de kleuren zekerweten NIET.
Aangezien ik alles programmeer en wegschijf naar que's, maakt het niks uit of de fixture klopt, aangezien ik niet via die manier werk.
Misschien ook iets voor jou?
Raar dat je lamp on-off niet werkt, met welke funtie(s) deelt de lamp on-off functie een DMXkanaal?
Topic: Co2 kanon (3-6-2010 00:08:00)Deze stuur ik aan met een Winner fixture, de gobo's zijn wel gelijk maar de kleuren zekerweten NIET.
Aangezien ik alles programmeer en wegschijf naar que's, maakt het niks uit of de fixture klopt, aangezien ik niet via die manier werk.
Misschien ook iets voor jou?
Raar dat je lamp on-off niet werkt, met welke funtie(s) deelt de lamp on-off functie een DMXkanaal?
Elke horecagroothandel,evenementenverhuurder of bierbrouwerij heeft CO2 flessen voor mobiele tappunten, misschien kan je hier nog een keer naar kijken.
Topic: Filmpje lichtset (1-6-2010 23:15:00)Dit zal wel iets grappigs zijn wat de studenten hebben bedacht...
Opzich niet zo heel moeilijk te maken toch.
Topic: Meerdere video-signalen via IP (28-5-2010 23:45:00)Opzich niet zo heel moeilijk te maken toch.
6 afzonderlijke beelden uit een PC halen gaat moeilijk, of je moet een Eyefinity 6 kaart nemen, of 3 normale kaarten, maar dat werkt waarschijnlijk niet onder windows ivm driverproblemen.
Daarnaast moet je nog software hebben die dan beelden uitstuurd.
Het is jammer dat er niet helemaal is uitgelegd wat de bedoeling is van de schermen, wat er op te zien komt, wie er naar kijkt etc.
Een server die meerdere kleine PC's aanstuurd lijkt mij een goede optie.
Daarnaast moet je nog software hebben die dan beelden uitstuurd.
Het is jammer dat er niet helemaal is uitgelegd wat de bedoeling is van de schermen, wat er op te zien komt, wie er naar kijkt etc.
Een server die meerdere kleine PC's aanstuurd lijkt mij een goede optie.