Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van W0utertjuh

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 42 bijdrage(n) van W0utertjuh (Pagina: 2 van 5)

Topic: Hoe zijn jullie aan jullie budget gekomen om... (14-5-2006 10:49:00)
2-4-2006 / 14:58
--------------------------------------------------------------------------------
bij men vaste stekkie verdien ik 70 euro voor 2 uurtjes draaien op 15 jarige leeftijd.

mvg coen

miss. beetje late reactie maar waar werkt deze gast shocked 8O shut up :X
Topic: Hoe zijn jullie aan jullie budget gekomen om... (14-5-2006 10:44:00)
LOL ik ben 13 ik werk meestal bij m'n oom (heeft eigen bedrijf) en anders bij m'n vader (heeft ook eigen bedrijf) ik kan nu wel allemaal gaan vertellen wat hun baan is maar jullie begrijpen waarschijnlijk wel dat dat gewoon handwerk is waar ik dus ook aan mee kan helpen (ik verdien zo rond de 3 euro per uur dus met een leuk dagje werken verdien je toch al snel 20 tot 25 euro dat is in een week meer als 100 euro dus ik vind zelf dat dat wel lekker opschiet... wink ;)
Topic: Draaien in kerk oppervlakte 350 m2 en heel hoog. (14-5-2006 10:31:00)
Ja vooral de boxen zo hoog mogelijk (het best aan de pilaren binnen de kerk als die er zijn) en ehm... miss. kun je iets doen met vloerbedekking op de vloer ofsow om het galmen tegen te gaan.... kheb er niet echt een idee van wat je het beste zou kunnen doen maar gewoon veel dempen met doeken enz. lijkt mij de beste oplossing...
Topic: BPM Studio Sneltoetsen (14-5-2006 10:28:00)
Bij mij doetie het gewoon dus het maakt mij niet echt uit je moet maar even uitzoeken wat jij denkt dat bij jou werkt... en dan gewoon dat doen wink ;)
Topic: Hoe zijn jullie aan jullie budget gekomen om... (13-5-2006 22:27:00)
Gewoon Werken ik doe samen met een vriend van me dat scheelt een heleboel wink ;)
Topic: EV Q66 vs. budget amps (13-5-2006 21:29:00)
Ik denk niet dat je er zomaar vanuit kan gaan dat omdat hij duurder is hij ook meteen langer mee zou gaat ik zou gewoon voor de American Audio gaan... wink ;)
Topic: BPM Studio Sneltoetsen (13-5-2006 20:23:00)
Bij mij niet hoor ik kan gewoon heel precies doorspoelen met pijltjestoetsen...
Miss. ligt het aan de versie ik heb 4.9.

Of ik heb ik je post gewoon verkeerd begrepen ? wink ;)
Topic: BPM Studio Sneltoetsen (13-5-2006 10:12:00)
Ik weet niet miss. heb ik het fout zo vond ik het het makkelijkst en volgens mij werkt het als je denkt dat het fout ik kun je natuurlijk altijd voor jezelf ff aanpassen wink ;)
Topic: BPM Studio Sneltoetsen (11-5-2006 22:20:00)
Sneltoetsen vrij overzichtelijk ff snel gemaakt :

https://img319.imageshack.us/img319/5276/bpmstudiosneltoetsen7oy.png
Topic: BPM Studio Sneltoetsen (11-5-2006 21:47:00)
Heel erg bedankt zoiets zocht ik !

Srry nogal dom dat ik daar niet op had gekeken ashamed :$