Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Jip
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 19 bijdrage(n) van DJ Jip (Pagina: 2 van 2)
Topic: Hoe zijn jullie gestart? (3-3-2003 20:48:00)
Dat van die 70 man zal ik veranderen ja... Ik ben nu hard aan het sparen voor wat parren. Maar ik moet ook nog een nieuwe versterker en boxen hebben..... Als ik 14 ben ga ik lekker werken!! Kan ik tenminste een beetje goede dingen kopen :)
Topic: Slechtste ervaring (2-3-2003 19:10:00)Ik veel te veel:
1x versterker (eindtrap).
2x Cd speler (ouderdom).
En m`n nokia 3310 (gevallen).
Mzzls, Jip
Topic: DJ Opleiding (2-3-2003 19:05:00)1x versterker (eindtrap).
2x Cd speler (ouderdom).
En m`n nokia 3310 (gevallen).
Mzzls, Jip
Je kan ook veel van de praktijk leren.
Topic: Nieuw merk: KIND versterkers? (2-3-2003 18:59:00)Mee eens! Niet dat ik alles van het beste merkt heb.
Maar Kind, ken ik jiet. Ik zou gewoon iet van een erkend merk kopen.
Mzzls, Jip
Topic: Hoe zijn jullie gestart? (2-3-2003 18:57:00)Maar Kind, ken ik jiet. Ik zou gewoon iet van een erkend merk kopen.
Mzzls, Jip
Ik heb een keer een oude versterker gekreg en 2 boxen. Later een mengpaneel gekocht, en wat op klassenavonden gaan draaien. Daarna kwam ik op het idee om een drive-in show te beginnen. Verder is het een kwestie van een paar jaar sparen, en al je zakgeld aan apparauur uitgeven
Kijk op www.power-party.tk
Mzzls, Jip
Topic: Nieuw merk: KIND versterkers? (26-2-2003 18:02:00)
Kijk op www.power-party.tk
Mzzls, Jip
Ik zou het niet vertrouwen.
Koop gewoon goed spul van een bekend merk.
Dan weet je dat je spul goed is!
Topic: Oordoppen (26-2-2003 17:36:00)Koop gewoon goed spul van een bekend merk.
Dan weet je dat je spul goed is!
Ik heb het ook wel eens gezien, oordoppen die geluid hoger dan ee bepaald aantal decibel tegenhouden. Je kan dus wel gewoon een gesprek met iemand voeren. Ik had ook gehoor dat deze wel duur zijn, ja. Zo`n 80 euro pes st.
Topic: hifi versterker koeling?!?! (26-2-2003 17:31:00)Ik zou gewoon ff zo's computer fentilator aan de binnekant van de kast (als het past, anders aan de buitenkant) doen. Je kan natuurlijk ook proberen of je hem op het koelingspaneel van je eindversterker kan zetten.
Topic: Favo Nr. (25-2-2003 18:29:00)Ik denk toch wel:
jan wayne - becouse the night
shakira - objection (tango)
En raimzter - down met jou vind ik niks!
jan wayne - becouse the night
shakira - objection (tango)
En raimzter - down met jou vind ik niks!