Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Jip
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 19 bijdrage(n) van DJ Jip (Pagina: 1 van 2)
Topic: Rookvloeistof, slecht? (28-12-2003 13:15:00)
Is rookvloestof slecht voor je longen? En misschien nog andere delen van je lichaam?
Greetz, Jip
Topic: Hoeveel kunnen wij vragen? (4-9-2003 21:04:00)Greetz, Jip
Bedankt voor de reacties! Ik ga nu in ieder geval sparen voor een nieuwe versterker!
Mzzls, Jip
Topic: Hoeveel kunnen wij vragen? (4-9-2003 16:37:00)Mzzls, Jip
Max: Bedankt voor het compliment!
Topic: Hoeveel kunnen wij vragen? (4-9-2003 16:35:00)Gewoon wat we ongeveer kunnen vragen voor 4 uurtjes draaien, met de apparatuur die we hebben.
Topic: Hoeveel kunnen wij vragen? (4-9-2003 16:21:00)Hoeveel kunnen wij, als drive-in show voor 4 uur draaien vragen?
Dit is de link naar onze apparatuurlijst: home.wanadoo.nl/de.asp/pp/apparatuur.htm
Groeten, Jip
Topic: Skytec versterker JBL boxen (3-6-2003 15:20:00)Dit is de link naar onze apparatuurlijst: home.wanadoo.nl/de.asp/pp/apparatuur.htm
Groeten, Jip
Dat is jammer, want dan kan je hem niet meer ruilen. Ik heb een vriend die ook die Sky-Tec versterker heeft, en daarbij geeft de ventilator storing op de boxen. Heb je last van storing van de ventilator, of vind je het geluit gewoon niet mooi?
Mzzls, Jip
Topic: FTP Server voor New-Line (21-4-2003 18:23:00)Mzzls, Jip
Was dat een grapje
Topic: Is dap nou echt zo slecht??? (11-4-2003 18:17:00)
Ik vind de dap mc 15 helemaal niet slecht. Ik heb ze zelf niet, maar ik heb ze wel gehoord. Ze zijn natuurlijk niet duur, maar ook al afgeprijst.
Voor echt goed geluid moet je meer betalen, maar het is echt niet do dat goedkope dingen meteen slecht hoeven te zijn.
Topic: Hey DJ's Hoe vaak per maand per week draaien jullie ?? (8-3-2003 07:15:00)Voor echt goed geluid moet je meer betalen, maar het is echt niet do dat goedkope dingen meteen slecht hoeven te zijn.
Hoe maak je reclame? Ik sta wel op de driveinshow.pagina.nl, maar voor de rest maak ik niet echt reclame.
Topic: Hey DJ's Hoe vaak per maand per week draaien jullie ?? (3-3-2003 20:51:00)
Gaat niet zo heel goed. Vorigjaar ongeveer 15 feesten, dit jaam maar 1 tot nu toe (snik)
Greetz, DJ Jip
Greetz, DJ Jip