Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van D_tronic
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 16 bijdrage(n) van D_tronic (Pagina: 2 van 2)
Topic: Draaitafel meubel (19-7-2006 12:45:00)Dat wil ik ook wel eens weten want als je ziet wat hij er allemaal van wil maken moet hij zo'n 10 meter lang zien
Heb vorige week vrijdag de wand etc opgemeten. Heb gekozen om een andere wand van de kamer te gaan gebruiken. Die wand is 4.52 meter.
Heb inmiddels al een tekening gemaakt voor het meubel. Zal proberen het een beetje visueel te maken met paint ofzo (ben er geen ster in haha)Topic: Draaitafel meubel (12-7-2006 01:19:00)
Zo ben vanochtend naar de plaatselijke timmerman geweest. Alles wordt netjes op maat gezaagd en kan zaterdagochtend worden opgehaald :)
Ik wil het meubel laten spuiten door een meubelspuiter. Heeft iemand hier ervaringen mee? en is het het geld waard?
Hoe maken jullie het mdf spuit / verf klaar? wat voor schuur papier hebben jullie gebruikt? welke korrel etc?
Topic: Draaitafel meubel (17-7-2006 22:12:00)Ik wil het meubel laten spuiten door een meubelspuiter. Heeft iemand hier ervaringen mee? en is het het geld waard?
Hoe maken jullie het mdf spuit / verf klaar? wat voor schuur papier hebben jullie gebruikt? welke korrel etc?
ah afbeelding gaat niet lukken op deze manier.
Voor geinteresseerden. Neem een kijkje op mijn partyflock (speaker_junk) profiel en dan bij album --> divers.
Topic: Draaitafel meubel (17-7-2006 22:11:00)Voor geinteresseerden. Neem een kijkje op mijn partyflock (speaker_junk) profiel en dan bij album --> divers.
Heel simpel plaatje voor het idee :)
Zal binnenkort foto's schieten als ik begin met het maken van het meubel.
Snap trouwens die hoge prijzen die jullie noemen voor mdf hout niet. Heb ff zitten rekenen en kom op een bedrag van rond de 150 euro voor een meubel dat uiteindelijk 450 cm breed wordt...

Topic: Draaitafel meubel (17-7-2006 21:54:00)Zal binnenkort foto's schieten als ik begin met het maken van het meubel.
Snap trouwens die hoge prijzen die jullie noemen voor mdf hout niet. Heb ff zitten rekenen en kom op een bedrag van rond de 150 euro voor een meubel dat uiteindelijk 450 cm breed wordt...

apollo440 schreef:
barbara schreef:
hoe groot is die wand?
Heb inmiddels al een tekening gemaakt voor het meubel. Zal proberen het een beetje visueel te maken met paint ofzo (ben er geen ster in haha)
Is een gokje maar een meter of 8 breed en 3 hoog
Hoogte van het meubel wordt niet zo hoog, ik schat 1,30 meter
Topic: Draaitafel meubel (12-7-2006 01:09:00)Hoogte van het meubel wordt niet zo hoog, ik schat 1,30 meter
De komende weken ben ik van plan om een meubel te gaan maken voor mijn dj gear etc. Ik ga verhuizen dus dit is een mooie gelegenheid..
In het moeubel wil ik verwerken :
1 Technics Sl 1200 MK5
2 Technics SL 1200 MK2
1 SynQ SMX-2
Syrincs M3-220 Monitorset
Verder zou ik het meubel bruikbaar willen maken als "bureau" met pc en werkplek.
Kortom een groot meubel dat de hele breedte van een wand in beslag neemt..
(ga van de week de maten van de wand op m'n nieuwe kamer opmeten)
Wat vinden julie van het id om in het meubel ook een breedbeeld tv te verwerken? Aangezien ik vanuit mn bed richting meubel kijk..
Feedback en tips altijd welkom :)
In het moeubel wil ik verwerken :
1 Technics Sl 1200 MK5
2 Technics SL 1200 MK2
1 SynQ SMX-2
Syrincs M3-220 Monitorset
Verder zou ik het meubel bruikbaar willen maken als "bureau" met pc en werkplek.
Kortom een groot meubel dat de hele breedte van een wand in beslag neemt..
(ga van de week de maten van de wand op m'n nieuwe kamer opmeten)
Wat vinden julie van het id om in het meubel ook een breedbeeld tv te verwerken? Aangezien ik vanuit mn bed richting meubel kijk..
Feedback en tips altijd welkom :)