Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Climax

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 75 bijdrage(n) van Climax (Pagina: 2 van 8)

Topic: Now! FM had de primeur om de Dateq XTCII te showen! (31-12-2007 11:17:00)

Now! FM schreef:

Yoghurt schreef:

Maar die aansluitingen op de voorkant van de mixer kan ik dan weer niet begrijpen.
Die linker aansluiting is voor de DJ-mic. Die aansluitingen die ernaast zit is om bijvoorbeeld een computer aan te sluiten. Die helemaal aan de rechterkant te zien is, is om een hoofdtelefoon aan te sluiten.
is dat niet heel vervelend als je hem gaat inbouwen?
Verder ziet hij er behoorlijk kaal uit wat mischien wel typisch dateq is.
Maar als je dan zo'n pielbak als de djm 800 gewend bent LIJKT dit een stapje terug op je mogelijkheden.
Maar de faders zullen wel van een betere kwaliteit zijn
Topic: BOSE 802 (31-12-2007 11:10:00)
uuhm dat topic was al 4 jaar oud maar bedankt voor je reactie wink ;)
Topic: Geluidset uitbreiden? (24-11-2007 23:14:00)
heb nog een 2de hands cx 3400 staan voor een prikkie.
werkt nog goed maar heeft in een flightcase moeten passen waar de cross-over weer net niet in paste.

werkt verder nog perfect
Topic: Eindtrap voor op één enkele RCF ESW1018 (13-11-2007 23:27:00)
En hoe zit het dan met de lichtgewicht cp's bakken van EV?
Topic: Eindtrap voor op één enkele RCF ESW1018 (13-11-2007 23:18:00)

dimi_v schreef:



Nu zoek ik op oa marktplaats voor een gebruikte versterker die een leuk brugvermogen aan 8 ohm kan leveren. Waar ik alleen bang voor ben is dat eindtrappen met lage gewichten/lage behuizingen/klasse D, G, H etc. nou niet echt geschikt zijn voor het sub)laag. Gebaseerd op wat ik hier af en toe lees. Maar kan me er ook wel iets bij voorstellen dat een 'kleine' voeding (bedoel puur formaat) nooit veel reserve kan hebben.

Is dat zo ja dat een lichtere versterker (kwa gewicht) minder geschikt is voor het laag?
Ik heb een klasse H versterker op mijn subjes staan en heb nergens last van.
Nu heb ik wel eens vaker gehoord dat de zogenaamde lichtgewicht versterkers het niet goed doen op het laag.
Is dit nu waar of gewoon weer zo'n spannend sprookje?
Topic: Gatt Audio (7-11-2007 18:43:00)
Sommige mixers lijken veel op behringer.
of het dezelfde kwaliteit is weet ik niet.
Topic: vraagje over peavey pro-15 peavey pro sub (5-11-2007 19:34:00)
Dat ligt eraan of je aktief wilt gaan filteren doormiddel van een cross-over.
dan krijg je een versterker voor je 2 topjes en een aparte voor die ene baskist

Maar er is volgens mij ook een peavey pro aktieve sub dan hoef je geen aparte versterker aan te sluiten.
Topic: DJM800 vs Xone92 (5-11-2007 19:17:00)
de muzikaliteit van een kabel?? shocked 8O staat dat nu echt in die tekst of wordt ik nu gek?
Das toch een te belachelijke uitspraak.
Zo heb ik het idee dat wijnproevers ook woorden verzinnen om de smaak weer te geven van dat kladje druivensap.

maar goed om een beetje on topic te blijven de djm 800 is een hele fijne pielbak.
Maar als ik eerlijk ben mix ik het liefst zonder al te veel effecten te gebruiken.
Heb hem vooral gekocht omdat het weer de standaard is geworden in de ''scene''
Topic: DJM800 vs Xone92 (31-10-2007 18:17:00)
offtopic

jezus het lijkt wel of die gast in dat filmpje minutenlang hetzelfde loopje draait en er wat effecten overheen gooit.

Niet mijn muziek.
Of beter gezegd verschrikkelijke eentonige bagger shut up :X ahum

offtopic
Topic: BPM Studio verandert zelf file info (11-10-2007 18:04:00)
kijk eens bij opties heb je daar toevallig : scrijf id3v2 tags aangevinkt?
Misschien dat dat het is.