Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj gazz
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 15 bijdrage(n) van Dj gazz (Pagina: 2 van 2)
Topic: SpeakOn Kabels? (1-11-2005 15:26:00)Hoe maak ik ze schoon?Met een pincet nou goed? Je neemt een emmertje, maakt een semi-warm sopje met Biotex en stop ze er in. Haal ze er na een poosje weer uit, spoel ze uit in je badkuip o.i.d en leg c.q hang ze voorzichtig te drogen.
Zeker ook nog nooit een eigen broek gewassen?
Ik post niets voor niets in een newbie forum he? Ik heb geen flauw idee waar die matjes wel en niet tegen kunnen, en wat de standaard methodes zijn, of er speciale 'trucjes' zijn enzo.. maar goed bedankt. Zal eens kijken. En een extra setje totaal andere matjes aanschaffen. kijken wat beter bevalt.je kunt de bovenkant van de matjes ook schuren, dan schuiven ze makkelijker....
Joepie. uit dit hele verhaal begrijp ik dus dat het geen r##t uitmaakt hoe of wat voor kabels je doet, dus zon sub is wel geschikt voor mij!
EDIT: en solderen kan ik als de beste dus dat komt wel goed !
dre, wat is een chassisdeel
? [ik weet t ik ben een n00b
]
Topic: SpeakOn Kabels? (31-10-2005 20:02:00)
EDIT: en solderen kan ik als de beste dus dat komt wel goed !

dre, wat is een chassisdeel
? [ik weet t ik ben een n00b
]hier zie je hoe de mcb aan de binnenkant is gesoldeert:
EDIT: heb er een link van gemaakt!
https://www.student.ru.nl/t.e.vanderkrieken/DAP%20MCB-15/DSC00512.JPG
Topic: SpeakOn Kabels? (31-10-2005 19:59:00)EDIT: heb er een link van gemaakt!
https://www.student.ru.nl/t.e.vanderkrieken/DAP%20MCB-15/DSC00512.JPG
ja maar dan moet dus de kabel van amp naar mcb vierpolig zijn?
en wat nou als je amp maar 2 kabeltjes op de speakon heeft zitten???
Topic: SpeakOn Kabels? (31-10-2005 15:06:00)en wat nou als je amp maar 2 kabeltjes op de speakon heeft zitten???
hoi allemaal ik wil binnenkort mss de dap mcb-15 kopen maar ik vraag me dan af, als ik die wil doorlussen, kan ik dan gewoon een kabel met 2 gebruiken of een kabel met 4 ofzo?
(k heb niet veel verstand dus ik hoop dat de deskundigen der n-l forum het kunnen oplossen)
Topic: Stroef? (31-10-2005 15:00:00)(k heb niet veel verstand dus ik hoop dat de deskundigen der n-l forum het kunnen oplossen)
madskillz schreef:
ndewit schreef:
madskillz schreef:
Dré schreef:
Dan zijn ze vies (vet) geworden. Reinigen of vervangen.Zeker ook nog nooit een eigen broek gewassen?
