Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj gazz

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 15 bijdrage(n) van Dj gazz (Pagina: 1 van 2)

Topic: DAP Soundmate set 3 (4-4-2008 18:01:00)
Oke
Hij is over gehaald :P
Topic: DAP Soundmate set 3 (4-4-2008 17:53:00)
nou het is voor allround drive in werk(schoolfeesten, bruiloften, feesttenten enz.),
en het mag kosten tussen de 2 en 4k.

(oh en het ging hem om de grootte van de speakers, niet om het vermogen shut up :X )
Topic: DAP Soundmate set 3 (4-4-2008 17:17:00)
ja hoi mensen,

ik heb dus een probleem, zou ik met een maatje de sm3 set aanschaffen,
haakt ie nu af omdat hij denkt dat de speakers te klein zijn :(

kunnen jullie mij helpen om hem te overtuigen dat dit toch de juiste keus is?

mvg
Topic: Stroef? (20-11-2005 17:10:00)
sorry voor de late reactie, was vergeten,

maareh die dingen zijn meestal van stof ofzo

dan kun je ze gewoon schuren zodat de haartjes wat zachter worden...
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (12-11-2005 20:53:00)
nou mensen toch maar ff zeggen hoe ik vervoer als ik met groo matrieel moet uit rukken
dan heb ik de beschikking over:
5 vw transporters
1 ford combi
3 enkelassers
2 tandemassers (shocked 8O)
niet dat ik het allemaal gebruik, ofzolaugh :D
maar mijn vader heeft een bouwbedrijf. dus dat is dan lekker makkelijk!wink ;)
Topic: SpeakOn Kabels? (12-11-2005 14:57:00)
nee dat klopt het klinkt beter dan mijn 300 watt raveland topjes (en ik denk zelfs dat ie harder kan) maar ik vond het gewoon vreemd... en hij gaat echt niet terug hoor dré (ik ben er sUpertrots op)
Topic: SpeakOn Kabels? (11-11-2005 22:45:00)
vandaar maar ik heb em samen met een 120wrms topje op 1 380w kanaal

maar dan is et nogsteeds raar dat er 300w op staat
Topic: SpeakOn Kabels? (11-11-2005 22:10:00)
Nou toch even terug naar die mcb-15...

ik heb woensdag 1 exemplaar opgehaalt ut hârns (ik zat wat krap bij kassad :()

ik heb het klepje er even afgeschroeft, zat er een MB-15 speaker in van 250 watt
terwijl er op het klepje duidelijk 300 watt staat!!

dus dré ik hoop dat je me uit kunt leggen hoe dat zit...
Topic: SpeakOn Kabels? (1-11-2005 17:24:00)
mijne is wel geaard iniedergevalhappy :)

EN ik meen het ik snap er nogsteeds niet zoveel van!
Topic: SpeakOn Kabels? (1-11-2005 15:40:00)

Victor schreef:

dj gazz schreef:

Joepie. uit dit hele verhaal begrijp ik dus dat het geen r##t uitmaakt hoe of wat voor kabels je doet
Hé wat gek, dat begrijp ik nou juist niet uit het verhaal.
Maar dat verklaart de quote onder je post, zullen we dan maar denken...
nou ja als alle pinnetjes met elkaar verbonden zijn komt er toch wel zeker een geluidssignaal naar de andere box!