Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Naibaf
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 37 bijdrage(n) van Naibaf (Pagina: 2 van 4)
Topic: Beginners setje. (2-5-2006 11:53:00)
Toch bedankt.
Maar ik zie dat zij veel met de computer doen. Ik wil juist meer met apparaten(geen computer).
Topic: Beginners setje. (1-5-2006 22:29:00)Maar ik zie dat zij veel met de computer doen. Ik wil juist meer met apparaten(geen computer).
Ok, dat vind ik ook leuk, maar zelf produceren vetter.
Niemand die me hier mee verder kan helpen.
Toch bedankt voor de hulp f Zero
Topic: Beginners setje. (1-5-2006 21:34:00)Niemand die me hier mee verder kan helpen.
Toch bedankt voor de hulp f Zero
Ok, maar jullie produceren toch ook muziek? Wel meer in trance richting denk ik.
Topic: Beginners setje. (1-5-2006 21:24:00)Ok sorry voor de verwarring. Ik zal het nog een keer duidelijk formuleren.
Ik wil graag op de eerste plaats zelf muziek maken. ( weet niet of jullie de clip van jay z- numb encore kennen?) Dat ding waar die gozer dat ritme mee maakt, dat lijkt me vet.
Ik wil dus zelf muziek maken, niet per se met draaitafels.
En het type muziek dat ik wil produceren is hiphop.
Topic: Beginners setje. (1-5-2006 21:06:00)Ik wil graag op de eerste plaats zelf muziek maken. ( weet niet of jullie de clip van jay z- numb encore kennen?) Dat ding waar die gozer dat ritme mee maakt, dat lijkt me vet.
Ik wil dus zelf muziek maken, niet per se met draaitafels.
En het type muziek dat ik wil produceren is hiphop.
OK, bedankt.
Gaat mij vooral om dat ik zelf beat kan maken en dan vooral in trant van HipHop, kunnen jullie het nog volgen:P
Topic: Beginners setje. (1-5-2006 20:42:00)Gaat mij vooral om dat ik zelf beat kan maken en dan vooral in trant van HipHop, kunnen jullie het nog volgen:P
Ik woon in Heemstede/Haarlem en ik kan je vertellen er zijn hier weinig van dit soort winkels.
Maar dit ziet er wat gangbaarder uit. Vooral om mee te beginnen.
Topic: Beginners setje. (1-5-2006 20:25:00)Maar dit ziet er wat gangbaarder uit. Vooral om mee te beginnen.
Is dat handig? Ziet er leuker uit:P
Topic: Beginners setje. (1-5-2006 20:12:00)Wat doet die mixer op pagina 2 ertussen?
Topic: Beginners setje. (1-5-2006 19:59:00)Ok bedankt.
Ik heb nu een verouderde CD-speler met zeer goede (dur:P) boxen van JBL. Draaien met CD's lijkt me beter dan, zit namelijk krap bij kas. Maar bedankt voor jullie reacties, als jullie nog tips/aanmerkingen, vermeld het.
Edit: Waar kan ik setjes vinden op de site?
Topic: Beginners setje. (1-5-2006 19:16:00)Ik heb nu een verouderde CD-speler met zeer goede (dur:P) boxen van JBL. Draaien met CD's lijkt me beter dan, zit namelijk krap bij kas. Maar bedankt voor jullie reacties, als jullie nog tips/aanmerkingen, vermeld het.
Edit: Waar kan ik setjes vinden op de site?
Ja, ben ik ook mee bezig, maar hoopte wellicht dat jullie me wat advies zouden kunnen geven.
Wat heb ik allemaal nodig om muziek te maken. (gewoon als hobby)
Wat heb ik allemaal nodig om muziek te maken. (gewoon als hobby)