Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Youffie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 16 bijdrage(n) van Youffie (Pagina: 2 van 2)
Topic: Beatmixen (21-12-2005 03:03:00)
ow jah en ik vergeet nog wat
veel platen die ik heb,. zijn nogal onvoorspelbaar
daarbij gooi ik vaak te vroeg in,. of te laat
waardoor ik een aantal beats mis
en dus me platen niet mooi uitkomen
vandaar dat ik het op die manier doe
en sindsdien mis ik nooit meer een beat
Bv na de 3x32 tellen ,.wagten op een nieuw stukje
en dan na 4 beats ,..plaat 2 loslaten ,..die al 5 beats gespoeld is
hoop dat jullie het een beetje begrijpen
want typen in Dj taal is egt een beetje te ingewikkeld voor mij
Topic: Beatmixen (21-12-2005 02:54:00)
veel platen die ik heb,. zijn nogal onvoorspelbaar
daarbij gooi ik vaak te vroeg in,. of te laat
waardoor ik een aantal beats mis
en dus me platen niet mooi uitkomen
vandaar dat ik het op die manier doe
en sindsdien mis ik nooit meer een beat
Bv na de 3x32 tellen ,.wagten op een nieuw stukje
en dan na 4 beats ,..plaat 2 loslaten ,..die al 5 beats gespoeld is
hoop dat jullie het een beetje begrijpen
want typen in Dj taal is egt een beetje te ingewikkeld voor mij
hmm ok
ieder z,n eigen manier
maare ik hoorde van een aantal mensen dat draaien met 2 cups
eigelijk best onhandig kan zijn
bv op een feest waar het geluid egt loeihard staat
waardoor het nogal verwarrend word,
ik heb er zelf trouws geen ervaring meej ,
draaien er veel dj,s dan ,.met 2 Cups tegelijk??
ik draai zelf Btw,. Trance /club / Hardstyle/ Hardtrance/Jumpstyle
ik las ook ergens op een forum ...
dat bij de dateq xtc , die functie niet mogelijk is
en als je dan bv gewend bent om met 2 cups te draaien
en je moet bv draaien op een feest waar dateqs staan
Topic: Beatmixen (17-12-2005 03:05:00)ieder z,n eigen manier
maare ik hoorde van een aantal mensen dat draaien met 2 cups
eigelijk best onhandig kan zijn
bv op een feest waar het geluid egt loeihard staat
waardoor het nogal verwarrend word,
ik heb er zelf trouws geen ervaring meej ,
draaien er veel dj,s dan ,.met 2 Cups tegelijk??
ik draai zelf Btw,. Trance /club / Hardstyle/ Hardtrance/Jumpstyle
ik las ook ergens op een forum ...
dat bij de dateq xtc , die functie niet mogelijk is
en als je dan bv gewend bent om met 2 cups te draaien
en je moet bv draaien op een feest waar dateqs staan
ik draai nu ongeveer 1 jaar
en wou dat ik dit forum eerder was tegengekomen
want dingen die ik niet snapte , lees ik hier weer trug
dat had me dus egt 3mnd kunnen schelen
de eerste 3mnd heb ik maar lopen kloten , en dacht dat het wel goed zat etc.
maar goed ik lees dat sommige met 2kanalen over de koptelefoon draaien
probeer dit niet te doen ,
stel je staat op een feest en er dreunt 3,5 kw wat op je af
dan heb je nix aan die methode , en ga je egt hard onderuit
1kanaal op koptelefoon en je andere oor focussen op de speakers
zo kan je je platen ook langer gelijk laten lopen heb ik gemerkt
Tip ,..voor als je het ingooien nog niet onder de knie heb
de plaat die je wilt inmixen ,, 5beats spoelen
en wagten tot er een nieuw blok begint bij de andere plaat
zo hoef je hem niet perse op de 1 in te gooien ,en voorkom je dat je stukjes mist
waardoor je platen niet mooi uitkomen
dus als de plaat begint met een nieuw blok
eff 1,2,3,4 tellen en dan de andere plaat loslaten
beetje corrigeren ,, bas en high wegdraaien
en dan fader omhoog na 32 tellen
Topic: spelen met de faders (14-12-2005 17:34:00)en wou dat ik dit forum eerder was tegengekomen
want dingen die ik niet snapte , lees ik hier weer trug
dat had me dus egt 3mnd kunnen schelen
de eerste 3mnd heb ik maar lopen kloten , en dacht dat het wel goed zat etc.
maar goed ik lees dat sommige met 2kanalen over de koptelefoon draaien
probeer dit niet te doen ,
stel je staat op een feest en er dreunt 3,5 kw wat op je af
dan heb je nix aan die methode , en ga je egt hard onderuit
1kanaal op koptelefoon en je andere oor focussen op de speakers
zo kan je je platen ook langer gelijk laten lopen heb ik gemerkt
Tip ,..voor als je het ingooien nog niet onder de knie heb
de plaat die je wilt inmixen ,, 5beats spoelen
en wagten tot er een nieuw blok begint bij de andere plaat
zo hoef je hem niet perse op de 1 in te gooien ,en voorkom je dat je stukjes mist
waardoor je platen niet mooi uitkomen
dus als de plaat begint met een nieuw blok
eff 1,2,3,4 tellen en dan de andere plaat loslaten
beetje corrigeren ,, bas en high wegdraaien
en dan fader omhoog na 32 tellen
trecklist :P
Hardstyle 73 min
1 dj isaac - backstage
2 Dj act - QT13
3 dj zany - Pure
4 dj zany - Dissin
5 razzle dazzle trax - rattlebrain
6 Dj led - No Good
7 out of grace - 140bpm/deepack mix
8 deepack - Down low
9 Tuneboy - Dirty
10 sicilian Hardstylers
11 bison meets the quakers - i got 2 night
12 lady shamira - i want your love
13 the builder - skyscraper
14 Smurref - Bassline of the century
15 P rochard - survivors of Hardstyles
16 marcet claude - loving you /isaac rmx
17 the prophet - emergency call
18 Dj Bony - bang Bang
19 hardstyle soldiers - deeper underground
Topic: spelen met de faders (14-12-2005 14:34:00)Hardstyle 73 min
1 dj isaac - backstage
2 Dj act - QT13
3 dj zany - Pure
4 dj zany - Dissin
5 razzle dazzle trax - rattlebrain
6 Dj led - No Good
7 out of grace - 140bpm/deepack mix
8 deepack - Down low
9 Tuneboy - Dirty
10 sicilian Hardstylers
11 bison meets the quakers - i got 2 night
12 lady shamira - i want your love
13 the builder - skyscraper
14 Smurref - Bassline of the century
15 P rochard - survivors of Hardstyles
16 marcet claude - loving you /isaac rmx
17 the prophet - emergency call
18 Dj Bony - bang Bang
19 hardstyle soldiers - deeper underground
ik draai voornamelijk Hardstyle
hier is trouwes eeen setje van me
met veel fader actie
https://s47.yousendit.com/d.aspx?id=3J9W0Z816KJHX3BGX50GJCANTY
laat me eff weten wat ik fout doe
BVD
Topic: spelen met de faders (14-12-2005 03:02:00)hier is trouwes eeen setje van me
met veel fader actie
https://s47.yousendit.com/d.aspx?id=3J9W0Z816KJHX3BGX50GJCANTY
laat me eff weten wat ik fout doe
BVD
ik draai nu ongeveer 1 jaar
ik kan al redelijk beatmatchen
stylen ,, hardstyle ,, hardtrance ,,jumpstyle,, clubtrance
maar wat ik nog niet begrijp,. is dat spelen met de faders
op welke tel moet je dat doen >? of is ,t gewoon kwestie van aanvoelen ??
ik doe meestal zo 1,2,3,4,5,6,7,8
en dan 2sec ,.stukje van de andere plaat laten horen
van de ene hoor ik nou ,..dat ik net een tel te laat ben ,
en dat ik soms op onverklaarbare momenten met de faders gooi
en hoor ook dat ik ,m bv 1,2,3,4,5,6,7 en dan moet omgooien
wie legt mij uit hoe het wel moet ??
Grtzz Youffie
ik kan al redelijk beatmatchen
stylen ,, hardstyle ,, hardtrance ,,jumpstyle,, clubtrance
maar wat ik nog niet begrijp,. is dat spelen met de faders
op welke tel moet je dat doen >? of is ,t gewoon kwestie van aanvoelen ??
ik doe meestal zo 1,2,3,4,5,6,7,8
en dan 2sec ,.stukje van de andere plaat laten horen
van de ene hoor ik nou ,..dat ik net een tel te laat ben ,
en dat ik soms op onverklaarbare momenten met de faders gooi
en hoor ook dat ik ,m bv 1,2,3,4,5,6,7 en dan moet omgooien
wie legt mij uit hoe het wel moet ??
Grtzz Youffie