Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Youffie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 16 bijdrage(n) van Youffie (Pagina: 1 van 2)
Topic: toonregelingen bij het draaien (28-10-2008 00:08:00)
https://www.megaupload.com/nl/?d=FBXEMJFS
duurt maar 4min
zijn 2overgangen
mid staat op 12uur
low op 12uur (niet tijdens de overgang 7uur)
en high op 1uur
zo goed ??
btw. let maar niet op die brom die je hoort
dat hoort erbij
Topic: toonregelingen bij het draaien (27-10-2008 23:32:00)duurt maar 4min
zijn 2overgangen
mid staat op 12uur
low op 12uur (niet tijdens de overgang 7uur)
en high op 1uur
zo goed ??
btw. let maar niet op die brom die je hoort
dat hoort erbij
ik draai zo anders eff een paar plaatjes
die gooi ik dan eff online
mischien dat jullie dan een beter beeld hebben
van wat ik fout of goed doe
Topic: toonregelingen bij het draaien (27-10-2008 23:20:00)die gooi ik dan eff online
mischien dat jullie dan een beter beeld hebben
van wat ik fout of goed doe
ok nu raak ik helemaal in de war haha
ik draai nooit in het rood
dat is zoiezo niet goed voor de mixer of versterker denk
ik zit altijd op het randje (Geel)
maar ik ken dus het best alles op 12uur houden ?
offuh mischien high op 1uur zetten >?
merk bij mid niet egt verschil als ik hem verder dan 12 open draai
en bij Bass is dat niet nodig, omdat ik dan in het rood komt te staan
en het niet goed klinkt
ik draai trouwens al 4jaar
maar heb toevallig vorige week bij een maatje gedraaid
en zag toen dat hij het anders had op z,n mixer
dus raakte ik een beetje in de war
overigens draaien de meeste die ik ken ook gewoon op 12uur
Topic: toonregelingen bij het draaien (27-10-2008 22:17:00)
ik draai nooit in het rood
dat is zoiezo niet goed voor de mixer of versterker denk
ik zit altijd op het randje (Geel)
maar ik ken dus het best alles op 12uur houden ?
offuh mischien high op 1uur zetten >?
merk bij mid niet egt verschil als ik hem verder dan 12 open draai
en bij Bass is dat niet nodig, omdat ik dan in het rood komt te staan
en het niet goed klinkt
ik draai trouwens al 4jaar
maar heb toevallig vorige week bij een maatje gedraaid
en zag toen dat hij het anders had op z,n mixer
dus raakte ik een beetje in de war
overigens draaien de meeste die ik ken ook gewoon op 12uur
punt is dat ik zaterdag moet draaien
is het mischien beter als ik alles op 12uur laat staan ?
heb thuis ook eff gedraaid net
ik merk wel ,dat als de high op 2uur staat ,en de mid en low gewoon op 12uur dat het
wel iets anders of mischien beter klinkt
mijn planning ztrdag ,
ik laat de mid en low gewoon op 12uur en de high op 2uur
als er iets niet klopt laat et me aub weten
geen zin om af te gaan
Topic: toonregelingen bij het draaien (27-10-2008 17:15:00)is het mischien beter als ik alles op 12uur laat staan ?
heb thuis ook eff gedraaid net
ik merk wel ,dat als de high op 2uur staat ,en de mid en low gewoon op 12uur dat het
wel iets anders of mischien beter klinkt
mijn planning ztrdag ,
ik laat de mid en low gewoon op 12uur en de high op 2uur
als er iets niet klopt laat et me aub weten
geen zin om af te gaan
ik draai al jaren (hobby)
maar vorige week eff bij een Maatje wezen draaien
en zag toen dat hij de toonregelingen heel anders had ingesteld dan ik
low 12uur
mid 2uur
high 2uur
terwijl ik alles op 12uur had staan
we draaien allebei hardstyle
doe ik nu iets fout of hij ?
Grtzzz
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (28-8-2007 17:11:00)maar vorige week eff bij een Maatje wezen draaien
en zag toen dat hij de toonregelingen heel anders had ingesteld dan ik
low 12uur
mid 2uur
high 2uur
terwijl ik alles op 12uur had staan
we draaien allebei hardstyle
doe ik nu iets fout of hij ?
Grtzzz
Opskers Mika - Relax Take it easyyyyy
Topic: hardstyle nr's (21-1-2006 03:30:00)
hier een aantal platen die ik best vaak draai
Dj Mad-E-Fact - the hustle /isaac rmx
dj tony - siony
reezy&beezy - struggle for plesuare
dit is een apart plaatje hoor,egt die lekkere bitte ein beat style
vrolijke Hs met een dikke beat,,
valt me op dat die 3mnd trug gewoon nog te koop was
en nu nerges meer te krijgen is
busy&the scientist - Computer controlled
the prophet - emergency call
TAT- track addicted
Dj Act - Qt 13
Dj virus - all your bass
unknown - smack my derb up
unknown - voodoo people
citizen - face2face
pacific link - rings of jupiter
Topic: hardstyle nr's (29-12-2005 04:22:00)
Dj Mad-E-Fact - the hustle /isaac rmx
dj tony - siony
reezy&beezy - struggle for plesuare
dit is een apart plaatje hoor,egt die lekkere bitte ein beat style
vrolijke Hs met een dikke beat,,
valt me op dat die 3mnd trug gewoon nog te koop was
en nu nerges meer te krijgen is
busy&the scientist - Computer controlled
the prophet - emergency call
TAT- track addicted
Dj Act - Qt 13
Dj virus - all your bass
unknown - smack my derb up
unknown - voodoo people
citizen - face2face
pacific link - rings of jupiter
:D kicke een hardstyle topic
ik draai trouwes ook Hardstyle
maar er komen de laatste tijd zoveel Boutplaten uit
daar word me portemonneej wel vrolijk van , maar ik niet
het is egt moeilijk om aan klasiekers te komen
of je moet er dik voor betalen
hier zijn der een aantal die ik heb weten te scoren ,2002/2003
Dj act - Q13
The Builder - skyscraper
DHHD - indication / 30 minutes
julian david sonar - techno noise
psy man vs slutmaster Mc - scratch my bich up
Qlubtempo Ep
razzle dazzle trax - rattle brain
reezy&beezy - strugle for plesuare
trilok - effected
Zx - scream
yoda inc - definetly
zijn er nog veel meer,. ik voeg der morge nog wel een zooi toe
ik maak ook vaak meej dat platen opeens weer bijgeperst worden
zwaar klote als je der dan 30euro voor heb betaald
:D haha
Ik hou Btw van de wat meer melodieze HS
sommige Hs platen met een Hc kick vind ik egt Dramatisch slecht
maar goed smaken verschillen
Topic: Beatmixen (21-12-2005 17:30:00)ik draai trouwes ook Hardstyle
maar er komen de laatste tijd zoveel Boutplaten uit
daar word me portemonneej wel vrolijk van , maar ik niet
het is egt moeilijk om aan klasiekers te komen
of je moet er dik voor betalen
hier zijn der een aantal die ik heb weten te scoren ,2002/2003
Dj act - Q13
The Builder - skyscraper
DHHD - indication / 30 minutes
julian david sonar - techno noise
psy man vs slutmaster Mc - scratch my bich up
Qlubtempo Ep
razzle dazzle trax - rattle brain
reezy&beezy - strugle for plesuare
trilok - effected
Zx - scream
yoda inc - definetly
zijn er nog veel meer,. ik voeg der morge nog wel een zooi toe
ik maak ook vaak meej dat platen opeens weer bijgeperst worden
zwaar klote als je der dan 30euro voor heb betaald
:D hahaIk hou Btw van de wat meer melodieze HS
sommige Hs platen met een Hc kick vind ik egt Dramatisch slecht
maar goed smaken verschillen
Ok Bedankt
ik weet genoeg
Topic: Beatmixen (21-12-2005 15:54:00)ik weet genoeg
ik las ook ergens op een forum ...
dat bij de dateq xtc , die functie niet mogelijk is
en als je dan bv gewend bent om met 2 cups te draaien
en je moet bv draaien op een feest waar dateqs staan
hier heb ik nog geen andwoord op gehad
dat bij de dateq xtc , die functie niet mogelijk is
en als je dan bv gewend bent om met 2 cups te draaien
en je moet bv draaien op een feest waar dateqs staan
hier heb ik nog geen andwoord op gehad