Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MarkRombouts

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 62 bijdrage(n) van MarkRombouts (Pagina: 2 van 7)

Topic: Speakerhoezen (16-3-2009 13:08:00)
Ik heb goede ervaringen met Muzip uit Veldhoven geloof ik. Maken erg mooie hoeze voor nette prijzen.
Topic: D&B Max12 (16-2-2009 22:11:00)
iemand al ervaring met nagebouwde Max12 monitors ?

Ik heb momenteel HK Pro12M's op Crown XTi2000 versterkers, maar ben niet helemaal tevreden over de monitors.
De max12 vind ik er fijn werken, maar origineel veel te duur, vandaar mijn interesse in een copie wellicht

Ik hoor graag jullie ervaringen.

Wat zijn ongeveer de kosten om de kast (te laten) bouwen met componenten erin ??
Topic: Crown XTI 6000 nieuw in de serie! (29-1-2009 12:42:00)
Ik heb ook meerdere XTi2000's in gebruik en nog nooit last gehad van defecten of andere problemen.

De versterkers functioneren bij mij vanaf dag 1 gewoon perfect. Worden bij mij met name gebruik voor monitoren en topkasten.
Topic: Boekhouding van je Drive in (29-1-2009 08:20:00)
Nog even over Snelstart boekhoudingen.

ik gebruik het programma ook en het bevalt me prima. Ik heb modules Boekhouden 1 en factureren 1.

Wat ik echter lastig vind is om bij verhuur van meerdere dagen een overzichtelijke factuur te maken. je kunt, volgens mij, alleen maar aantallen ingeven en geen staffel of aantal dagen bijvoegen. Heeft iemand hier een handige oplossing voor ???
Topic: Filtering EV SB 122 naar EV ZX1 (15-12-2008 11:35:00)
Ik heb zelf ook een aantal ZX1's in gebruik. Meestal op een Crown XTI2000 die dan tot net onder de clip aangestuurd kan worden zonder problemen voor de ZX1's.

Ik weet niet wat voor lichtere amp je in gedachte hebt, maar de ZX1 kan best wel veel vermogen verwerken en heeft dat ook wel nodig om volume te halen.
Topic: Crown Xti 2000 > Hiqnet sturen (19-9-2008 16:21:00)
Bij werkt het onder vista gewoon zoals het hoort. Nooit problemen mee.
Topic: Stroomvoorziening band (3-8-2008 10:31:00)
als je verwacht regelmatig 63A en 32A aansluitingen tegen te komen kun je het beste je stroomverdeling inrichten op 63A. Je kunt dan wel met een eenvoudig verloopje ook gebruik maken van 32A aasluitingen op locatie.
Topic: nieuwste serie Dap DSA versterkers (6-4-2008 02:19:00)
Ik heb ook een DSA-800 in ontvangst genomen de afgelopen week.

Nog niet voluit gebruikt maar uiteraard wel even getest op mijn EV ZX1's en HK monitoren. Klankmatig zeer bruikbaar (niet zo mooi als mijn Crown XTi's maar dat kan ook niet voor dat geld) en voldoende vermogen om een mooie geluidsdruk te halen die toch regelmatig nodig is.

Wat ik wel een nadeel vind, de ventilators maken erg veel geluid, net als bij de Palladiums van Dap ook het geval is. Is dit eenvoudig op te lossen door het monteren van andere fans ?? Heeft iemand daar ervaring mee ????
Topic: monitor EQ aanschaffen (24-2-2008 14:55:00)
Ook Mackie heeft een 4 kanaals digitale EQ in 2HE volgens mij.
Dat zou wellicht ook interessant kunnen zijn. Prijs valt ook nog wel mee dacht ik, in tegenstelling tot de TC inderdaad.
Topic: Nieuw: Xilica XP en XD series (speaker management systems) (20-2-2008 20:35:00)
Grootste nadeel wat mij betreft van de DC-0ne zijn de maar 2 inputs. Ik heb er altijd liever minimaal 3, zodat je een centre of subcluster apart kan aansturen via één processor.