Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MarkRombouts
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 62 bijdrage(n) van MarkRombouts (Pagina: 1 van 7)
Topic: Shure QLX-D systemen (6-9-2014 20:39:00)AKg heeft al als eerst een digitale draadloze microfoonserie op de markt gezet. AKG DMS700. Enkele van mijn leveranciers hebben dit systeem al aangeschaft en ik verwacht er op korte termijn ook mee te gaan werken. Topic: Speakerflans zit niet goed vast naar mijn idee (18-5-2009 10:35:00)Hmm.. en de arbo kijkt daar naar? Of je rug?
Gewoon lekker met zo'n 2en doen mensen. Tenzij het echt niet kan omdat je collega er werkelijk dood bij neer is gevallen. Meesten hier zijn allemaal nog jong, maak je rug dan niet kapot omdat je denkt 'oh stoer deze pak ik alleen'.Wat ik meestal doe als ik alleen ben voor een klus. Voor die paar echt zware dingen vraag ik even hulp aan iemand van de locatie. Een horecamedewerker of kroegbaas is eigenlijk altijd wel bereid om even die paar zware dingen mee te pakken. Topic: Iemand ervaring met DAP RS-215 & DAP RS-218B? (24-4-2009 14:03:00)
ik heb een setje QLXD met SM58 handheld in gebruik.
Ben overgestapt van Sennheiser EW500 met 935 en 945 koppen. Met name om de Shure koppen te kunnen gebruiken voor bands e.d.
Setje bevalt me heel erg goed. Geluidskwaliteit is echt heel goed, en ontvangst meer dan voldoende.
Overigens is ULXD ook maar 10mw. Je kunt bij beide systemen zelfs terug naar 1mw, en zelfs dan heb je voor veel toepassingen nog prima bereik. Zeker een aanrader als je alleen korte afstanden hoeft te overbruggen, maar wel met erg veel zenders in de lucht zit.
Topic: grote toppen keuze maken, welke en waarom? (4-7-2012 11:15:00)Ben overgestapt van Sennheiser EW500 met 935 en 945 koppen. Met name om de Shure koppen te kunnen gebruiken voor bands e.d.
Setje bevalt me heel erg goed. Geluidskwaliteit is echt heel goed, en ontvangst meer dan voldoende.
Overigens is ULXD ook maar 10mw. Je kunt bij beide systemen zelfs terug naar 1mw, en zelfs dan heb je voor veel toepassingen nog prima bereik. Zeker een aanrader als je alleen korte afstanden hoeft te overbruggen, maar wel met erg veel zenders in de lucht zit.
Nieuwe ARCS Wide en/of Focus zou wel eens een hele goede oplossing voor je kunnen zijn.
Komen na de zomer uit als demo bij de verschillende dealers, en zullen in het najaar uitgeleverd kunnen gaan worden.
Topic: Advies voor 4 speakers tbv feest/dansruimte (14-4-2010 17:58:00)Komen na de zomer uit als demo bij de verschillende dealers, en zullen in het najaar uitgeleverd kunnen gaan worden.
Wellicht is het ophangen van 2 of 4 Ev ZX1 speakers ook wel een goed idee. Klein en dus makkelijk te hangen, en door de draaibare hoorn, goede spreiding.
Voor het echte rampestampen zou je wel een subje nodig hebben.
Topic: Antenne Booster/Splitter (16-9-2009 10:52:00)Voor het echte rampestampen zou je wel een subje nodig hebben.
ik heb ook een paartje Dap vlagantennes die ik af en toe gebruik bij mijn Sennheiser 3000 set en dat werkt echt prima. Zeker op afstand veel sterkere ontvangst dan met de standaard sprietjes. Wat mij betreft een aanrader dus.
Topic: rood draaiers hoe te beschermen? (21-8-2009 18:45:00)Ik heb er als live mixer ook geen problemen mee om in te prikken bij een DJ hoor.
Mits de pa en mixer van goede kwaliteit zijn uiteraard.
Heb ik regelmatig gedaan en eigenlijk altijd tot tevredenheid. Ik heb wel een aantal keren de DJ via mijn mixer laten lopen, ivm mindere kwaliteit van de DJ mixer.
Scheelt een hoop gesjouw hoor...
Topic: Draadloze microfoons ten einde? (18-5-2009 16:33:00)Mits de pa en mixer van goede kwaliteit zijn uiteraard.
Heb ik regelmatig gedaan en eigenlijk altijd tot tevredenheid. Ik heb wel een aantal keren de DJ via mijn mixer laten lopen, ivm mindere kwaliteit van de DJ mixer.
Scheelt een hoop gesjouw hoor...
Dré schreef:
Wellicht tijd voor fabrikanten van draadloze microfoons om ook maar digitaal te gaan. Hmmm. Wat is de latency van jouw microfoon? En de BER??? Whole new world ;-)Heb je geprobeerd om de houtdikte te verdubbelen voor de vastzetpunten van de flens ? Met 2 x 15mm hout en inslagmoeren, mag het volgens mij geen probleem zijn.
Mijn SoundProjects SP3B subs heb ik die manier voorzien van inbouwflenzen en daar staat altijd zonder problemen een SP2 topje op van 30 kg. Totaal geen speling of instabiliteit en ik ben er zeker niet bang voor dat de flens uit de kast gaat komen.
Topic: Speakerflans zit niet goed vast naar mijn idee (17-5-2009 20:14:00)Mijn SoundProjects SP3B subs heb ik die manier voorzien van inbouwflenzen en daar staat altijd zonder problemen een SP2 topje op van 30 kg. Totaal geen speling of instabiliteit en ik ben er zeker niet bang voor dat de flens uit de kast gaat komen.
Ik heb ook K&M M20 flenzen in mijn subjes gemaakt en totaal geen last van speling.
Ik heb ze niet ingefreesd. Ik heb ze vastgezet met inslagmoeren aan de binnenkant van de speaker en de flenzen dus vastgezet met boutjes. Dit werkt volgens mij perfect.
Topic: Dap soundmate 3 mk 2 of setje van hk ? (27-4-2009 07:37:00)Ik heb ze niet ingefreesd. Ik heb ze vastgezet met inslagmoeren aan de binnenkant van de speaker en de flenzen dus vastgezet met boutjes. Dit werkt volgens mij perfect.
dj-d schreef:
Daniel-sound schreef:
Met de juiste "techniek" van het tillen lukt het prima..Gewoon lekker met zo'n 2en doen mensen. Tenzij het echt niet kan omdat je collega er werkelijk dood bij neer is gevallen. Meesten hier zijn allemaal nog jong, maak je rug dan niet kapot omdat je denkt 'oh stoer deze pak ik alleen'.
Zijn de Synq Digit versterkers geen goede optie voor deze sets??