Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Kevinneke88

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 12 bijdrage(n) van Kevinneke88 (Pagina: 2 van 2)

Topic: ruis op mijn boxen (vibe 30) (8-10-2005 16:32:00)

Sylvia schreef:

Dan zul je toch echt eerst wat meer informatie moeten geven.

Wat voor apparatuur heb je er allemaal op aangesloten? Is alles wat geaard moet zijn ook daadwerkelijk geaard?

Wanneer hoor je die ruis en hoe hard klinkt die ruis? Is het soms alleen als je alles (volume versterker, gains, master etc.) VOL open zet? Of ook op "normaal" volume en hoor je het dwars door de muziek heen?

heb nen beat 4 (jb) cd 550 (jb) en de ruis begint as ik de c2 800 voorbij de helft zet wordt de ruis storend as ik de muziek afzet
Topic: ruis op mijn boxen (vibe 30) (8-10-2005 16:16:00)
hoi ik ben al geruime tijd in het bezit van mijn
c2 800 versterker van jb en de daarbij hoorende boxen vibe 30
maar ik heb er ruis op sad :( dus is mijn vraag waar ligt dat aan en hoe kank daar vanaf geraken

alvast bedankt