Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Kevinneke88

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 12 bijdrage(n) van Kevinneke88 (Pagina: 1 van 2)

Topic: ruis op mijn boxen (vibe 30) (19-11-2005 18:15:00)
Ik ben van Kaulille.
ik ga in tism naar school (in bree).
Van waar ben jij precies?

groetjes

(ik doe mijn best)
Topic: ruis op mijn boxen (vibe 30) (1-11-2005 11:08:00)

DJ Delay schreef:

Ik aan de bovenkant (zit er 500 meter vanaf), maar waar Kevinneke88 woont vraag ik me ook af!!

Maar even weer ontopic, is je ruis nu weg?
ja mijn ruis is weg en ik woon in bocholt [be]
Topic: ruis op mijn boxen (vibe 30) (14-10-2005 18:16:00)
oké ik zal het proberen hé happy :)
maar ik kom van limburg dus
kben wa trager van begrip laugh :D razz :p
Topic: ruis op mijn boxen (vibe 30) (12-10-2005 17:05:00)
bedankt allemaal

ik heb mijne ruis van mijn boksen laugh :D razz :p
mer ask alles open zet dan gaan mn tweeters lichtjes zoemen maar ik denk da dat wel normaal is
Topic: ruis op mijn boxen (vibe 30) (11-10-2005 19:00:00)
ik heb mijn aansluitingen eens bekeken
en ik heb zo een kabelke van mijne mengpanneel naar mijn versterker open gedraaid aan 2 kanten da zijn 3 aansluitpinnekes en aan de originele kant zijn die alle drie aangesloten aan da andere kant heb ik de origineel afgeknipt en inbouw pluggen opgezet maar daar zijn maar 2 pinnekes aangesloten omdat er dus maar 2 kabelkes waren

wat moet ik hiermee moet ik één van die 2 kabelkes doorverbinden ?
Topic: ruis op mijn boxen (vibe 30) (9-10-2005 16:14:00)
ik heb da nie van in het begin dak mn boxen heb ik heb da eig sinds ik mn flichtcase heb gekocht en heel mijn bedrading naar de voorkant van mijn case heb geleid.
Topic: ruis op mijn boxen (vibe 30) (9-10-2005 16:12:00)
eum hier noemen wij die kabels dmx kabels (zo met 3 pinnekes of 3 gaatjes).
en ik heb d
Topic: ruis op mijn boxen (vibe 30) (9-10-2005 15:56:00)
jup
Topic: ruis op mijn boxen (vibe 30) (9-10-2005 15:54:00)
ik heb de stappen uitgevoerd toen ik het mengpanneel aansloot begon de ruis op mn boxen
Topic: ruis op mijn boxen (vibe 30) (8-10-2005 16:41:00)
wa moet geaard zijn ?