Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van _ruud_

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 18 bijdrage(n) van _ruud_ (Pagina: 2 van 2)

Topic: beginnende dj (12-10-2005 21:28:00)
oke bedankt laugh :D
Topic: beginnende dj (12-10-2005 20:01:00)
wat alles betekent wat er bij het product staat. maar als jullie een set voor mij zoudern samen stellen waarmee ik dance,trance en techno goed kan mixen en de plaat net als bij een draaitafel terug kan halen bijv. als er iets gezegd wordt en dan zo goedkoop mogelijk en eventueel er een mengpaneel bij met effecten happy :) maar dan dat het ook een goede en degelijke set is waar ik een aantal jaren mee vooruit kan maar wil hem vooral gebruiken voor thuisgebruik. maar hoef er geen versterker en dat bij kan het zo ook op mijn stereo boven op mijn kamer aansluiten wink ;)
Topic: beginnende dj (12-10-2005 19:55:00)
ik snap wel dat het forum in het nederlands is maar de beschrijving van de producten bedoel ik wink ;) maar snap nog niet helemaal wat het allemaal precies is
Topic: beginnende dj (12-10-2005 19:50:00)
maar wat denken jullie van deze
-Numark Axis-9 CR
-Gemini CDJ-02
-American Audio PSX
-JB-Systems CD-200
-Reloop RCD-900s
zijn deze wel beter dan om mee te beginnen?
(heb soms wat moeite met engels lezen sad :( )
Topic: beginnende dj (12-10-2005 19:39:00)
oke maar ik heb liever direct goed spul dan dat ik na 4 jaar zeg van ik nieuw spul nodig en mijn neef is een everaren dj en zegt kan ook gwoon direct goed spul kopen inplaats van na 4 jaar al weet nieuw spul kopen

maar ik zal m'n neef ook nog wel eens een keertje vragen als ie met mij een keer mee wil gaan ofzo wink ;) en heb al vaker gedraaid ga namelijk vaker met mijn neef mee draaien in de discotheek hier in de buurt razz :p
Topic: beginnende dj (12-10-2005 19:38:00)
oke alvas bedankt maar ik snap dat wel maar kan anders altijd nog door sparen wink ;)
Topic: beginnende dj (12-10-2005 18:45:00)
ik wil vooral mixen maar ook dat ik de plaat terug kan halen net als bij een vinly bijv als er iets gezongen wordt dat je dat terug kan halen wink ;)
Topic: beginnende dj (12-10-2005 18:31:00)
ik zou ook graag beginnen maar ik informatie nodig en dit leek me een goed topic om het in te vragen maar zou dus graag wat info willen wat ik het best kan kopen werk het liefst me cd's al een aantal keren gedaan en met platen en cd beviel me beter maar dan ff nog m'n vraag razz :p welke cd speler kan ik het best kopen voor het mixen zat zelf te denken aan pioneer cdj 800 en wil vooral trance,dance en techno alvast bedankt of deze van numark de cdx1 table top /v/12701 heb er ook soms opgedraaid en beviel me erg goed laugh :D
of deze. een kennis van mij draait ook met deze sneaky :V en zegt dat ie erg goed is ook voor te mixen.